Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HD digitale T.V.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: HD digitale T.V.

De vraag is? ' wat is full hd'............ Is die ful hd echt full hd zoals je denkt. Volgens mij is de streaming enkel op 720p en zal het menu 1080 zijn En JA!!! Je moet zeker geen Full hd kopen om hd te zien zoals velen zeggen. Ik denk niet dat ge op 20cm van uw tv staat te kijken he! Tenzij je er een pc aanhangt!!! Het is zeker de moeite waard om over schakelen.
    Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
    http://www.racenews.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      Ik heb onlangs een HD uitzending van MTV gezien in de Fnac in Gent. Gewoon afgrijselijk slecht, véél slechter dan de gewone digitale TV beelden nu bij mij thuis.
      Nooit voortgaan op de kwaliteit dat je ziet in de Fnac ... daar is nooit een TV deftig afgesteld!
      Zaterdag nog gezien dat er maar ééntje een "redelijk" goed beeld gaf (kleurinstellingen) en de anderen waren bijna sepia-kleuren.
      Verder hangen er op één aansluiting soms wel tot 30 tv's via via en nog eens via verdeelboxen en dergelijke ... niets deftig aangesloten.
      Nu is de ene Fnac de andere niet maar toch heb je er nooit ideale omstandigheden.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Nooit voortgaan op de kwaliteit dat je ziet in de Fnac ... daar is nooit een TV deftig afgesteld!
        Zaterdag nog gezien dat er maar ééntje een "redelijk" goed beeld gaf (kleurinstellingen) en de anderen waren bijna sepia-kleuren.
        Verder hangen er op één aansluiting soms wel tot 30 tv's via via en nog eens via verdeelboxen en dergelijke ... niets deftig aangesloten.
        Nu is de ene Fnac de andere niet maar toch heb je er nooit ideale omstandigheden.
        Het ging daar niet over kleurinstellingen en zo, maar gewoon over de beeldkwaliteit.
        Leek me zo precies een foto uit een compact aan ISO 6400 en dan met de interne noise reductie alle ruis platgewalst. Er zat geen enkel detail in de gezichten van de mensen in beeld.
        En dat van die 30 TV's: ik dacht toch dat het bij een digitaal signaal maar twee kanten op kan: ofwel is er signaal en is het goed, ofwel is er geen signaal en heb je niks.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          Het ging daar niet over kleurinstellingen en zo, maar gewoon over de beeldkwaliteit.
          Leek me zo precies een foto uit een compact aan ISO 6400 en dan met de interne noise reductie alle ruis platgewalst. Er zat geen enkel detail in de gezichten van de mensen in beeld.
          En dat van die 30 TV's: ik dacht toch dat het bij een digitaal signaal maar twee kanten op kan: ofwel is er signaal en is het goed, ofwel is er geen signaal en heb je niks.
          Signaal goed of slecht ... iets dat de meeste mensen denken dat het is maar ze foeffelen daar vanalles tussen.
          Ja, zaterdag ook NG zien spelen en dat trok echt op niets maar het blijft niet bij TV.

Ik kijk al een tijdje uit naar een nieuwe PC en was daar wat aan het rondloeren om gedachten op te doen. Komt er daar een gedienstig persoon naar mij en zegt dat ik beter een Mac kan kopen om foto's te bewerken ... ik laat die dan maar een demo geven.
          Kende wel echt iets van die Mac af en daar was niets op aan te merken ... maar dan toonde hij de testfoto's.
          Ja, dit zijn natuurlijk professionele foto's om als demo te gebruiken vertelde hij, zoiets hebben de meesten niet eens maar voor een demo is dat altijd zo.
          OK, even foto's bekijken en zowel ik als mijn vrouw vielen bijna achterover van het verschieten. Het leken wel lukraak genomen foto's van een kind dat een eerste compactje gekregen had ... slecht gecadreerd, troebel, slechte kleuren, overbelicht ... er zat zo goed als geen enkele geslaagde foto tussen.
          En daar moeten ze dan mee proberen een toestel te verkopen?
          Mijn vrouw heeft niet kunnen zwijgen en heeft vlakaf gezegd dat die foto's niet veel waard waren ... hij snapte er niets van waarom we dat dachten.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Als trouwe dikbetalende klant krijg ik overmorgen eindelijk de nieuwste modemverbinding van Scarlet, zonder extra kost. Vooral dat laatste is verdacht, want als die verbinding het even vaak laat afweten als mijn huidige simpele, zit ik per half jaar meer dan een maand zonder telefoon, zonder internet... én zonder tv. Zouden ze de films dan ook ongezien terugsturen naar afzender, zonder mij hiervan te verwittigen, zoals ze dat ook niet met mijn mails hebben gedaan?
            Waar is de tijd dat men gegarandeerd kon surfen, bellen en voor de tv liggen?
            Last edited by Poza; 1 februari 2010, 00:58. Reden: typo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
              Als trouwe dikbetalende klant krijg ik overmorgen eindelijk de nieuwste modemverbinding van Scarlet, zonder extra kost. Vooral dat laatste is verdacht, want als die verbinding het even vaak laat afweten als mijn huidige simpele, zit ik per half jaar meer dan een maand zonder telefoon, zonder internet... én zonder tv. Zouden ze de films dan ook ongezien terugsturen naar afzender, zonder mij hiervan te verwittigen, zoals ze dat ook niet met mijn mails hebben gedaan?
              Waar is de tijd dat men gegarandeerd kon surfen, bellen en voor de tv liggen?
              Ik begrijp uw verhaal. Mijn dochter heeft Belgacom ADSL en digitale tv en die heeft ook voortdurend problemen : geen signaal, modem resetten en wachten. Om onnozel van te worden.
              Ik heb Telenet digitale tv + internet + vast telefoon sinds een maand en alles werkt PRIMA !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
                Ik heb Telenet digitale tv + internet + vast telefoon sinds een maand en alles werkt PRIMA !
                Uitgenomen één keer een paar maand nogal redelijk wat telefoonproblemen (nu ook weeral een paar jaar geleden), hier al vele jaren zorgeloos Telenet.
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blazor Bekijk bericht
                  De vraag is? ' wat is full hd'............ Is die ful hd echt full hd zoals je denkt. Volgens mij is de streaming enkel op 720p en zal het menu 1080 zijn En JA!!! Je moet zeker geen Full hd kopen om hd te zien zoals velen zeggen. Ik denk niet dat ge op 20cm van uw tv staat te kijken he! Tenzij je er een pc aanhangt!!! Het is zeker de moeite waard om over schakelen.
                  De HD digicorder van Telenet kan op 1080i ingesteld worden, maar de streams zijn inderdaad op 720p. Als je 't doet voor de HD van Telenet, is een full HD niet nodig. Als je een blueray speler gebruikt zie je op een full hd tv het verschil sterk van wat telenet er door stuurt. Maar 't is beter dan de standaard digicorder van telenet.

Comment

Working...
                  X