Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lares beveiliging

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Lares beveiliging

Oorspronkelijk geplaatst door Hal-61 Bekijk bericht
    Das juist het interessante aan het concept, bij alarm kunnen ze vast stellen of het over een vals alarm gaat of er effectief iemand door je huis dwaalt. Indien het perimeterische contact verbroken wordt en één van de bewegings detectoren ziet iets is de kans reëel dat er inbraak is. Er wordt een panoramische foto genomen van het vertrek die naar de meldkamer gaat en ze luisteren mee via de microfoon. Volgens de nieuwe wet is dit bewijs van inbraak en mogen ze hierop de hulpdiensten bellen. Maar je hebt gelijk, geen enkel systeem is waterdicht.
    Blijft de vraag of het de moeite loont om zo ver te gaan in de beveiliging van een privé-woning?
    Als je niets als kunstvoorwerpen hebt, een belangrijk persoon bent, veel geld in huis hebt, ... dan is dat allemaal goed en wel maar ben je dan niet beter wat extra te investeren in veiligheidsbeslag en veiligheidsglas zodat ze op de meeste plaatsen van je huis (bijna) niet eens binnen geraken?
    Dit heeft een blijvende waarde en komt ook nog andere zaken ten goede.

Let op, ik heb niets tegen een alarm want ik zou ook niet zonder willen zitten maar je moet ergens een grens kunnen leggen. Ik heb er vroeger ook genoeg geplaatst om te weten wat een alarm inhoudt en wat een meldkamer "effectief" doet (niet alleen in het contract).

Belangrijkste is dat ze niet zomaar onopvallend binnen kunnen, vooral als je zelf thuis bent. Zo ene naast uw bed staan hebben zonder dat je hem horen komen hebt is alles behalve plezant.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Deze week komen er nog enkele over de vloer. waarschijnlijk zal het er eentje worden zonder meldkamer gezien de recurrente kosten ervan. Rolluiken en automatische verlichting schrikken al wat af, zoals je zegt waar trek je de grens he.
      Rudy,

Hier vind je meer Astrofotografie werk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hal-61 Bekijk bericht
        Deze week komen er nog enkele over de vloer. waarschijnlijk zal het er eentje worden zonder meldkamer gezien de recurrente kosten ervan. Rolluiken en automatische verlichting schrikken al wat af, zoals je zegt waar trek je de grens he.
        Ja ... waar ligt de grens? Bij elkeen al een beetje elders zeker afhankelijk van de portefeuille.
        Best even alles op een rij zetten en een kwalitatief systeem kopen, dat is al een veel beter begin dan het extreme willen.
        Heb je brol gekocht, dan ben je het op de kortste keren beu, heb je een te ingewikkeld systeem ben je het ook rap beu. Probleem is dat eens je het beu bent, het zelf niet meer gaat gebruiken zoals het moet.
        Een simpelder in gebruik maar betrouwbaar systeem ga je dan ook zelf rapper gebruiken en activeren en dit ook blijven doen.
        Ik ken mensen genoeg die tot en met beveiligd zijn maar het wegens het te grote ongemak (code moeten doen om 's nachts naar het wc te kunnen) al na korte tijd niet altijd meer gaan gebruiken. Het mag je eigen vrijheid niet te veel in de weg staan.
        En voor de rest moet iedereen voor zichzelf uitmaken waar de grens ligt. Laat je gewoon niet te veel inpalmen door die verkoper.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Ik heb ook een installatie gekocht een tijd geleden.Het werkt met een super gevoelige audio-sensor. En ik moet zeggen die slaat alleen alarm als het nodig is. Nog geen enkele keer vals alarm gehad tot nu toe (wel al 2 keer alarm met een goede reden).

Als het alarm afgaat blijven de inbrekers meestal op minstens 10m van ons huis en lopen ze binnen de seconde weg...

HIER een fotoke van de installatie...

Werkt altijd! En in vergelijking met andere installatie nog betrekkelijk goedkoop ook!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Galdie Bekijk bericht
            Ik heb ook een installatie gekocht een tijd geleden.Het werkt met een super gevoelige audio-sensor. En ik moet zeggen die slaat alleen alarm als het nodig is. Nog geen enkele keer vals alarm gehad tot nu toe (wel al 2 keer alarm met een goede reden).

Als het alarm afgaat blijven de inbrekers meestal op minstens 10m van ons huis en lopen ze binnen de seconde weg...

HIER een fotoke van de installatie...

Werkt altijd! En in vergelijking met andere installatie nog betrekkelijk goedkoop ook!
            Uw uitleg is wel goed.

Heb trouwens ook een alarm op vier poten en dat helpt inderdaad meer dan dat aan de muur.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Heeft een alarm eigenlijk nog nut?
              Je jaagt er het kleine grut niet eens meer mee weg want als ze gesnapt worden staan ze een uur later terug op straat.
              En als de flikken uit rukken zetten ze hun zwaailichten en sirenes op zodat je ze al van twee km ver hoort aankomen.
              Je kan volgens mij beter een deurklink van een afgezaagde tweeloop aan je voordeur hangen das het enige wat ze nog ongerust maakt en ze nog verstaan.
              D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Hallo iedereen,

Heb sinds geruime tijd het systeem van Lares en moet zeggen dat het echt zijn nut al bewezen heeft,ten eerste is het een zo goed als volledig draadloos systeem,ze werken niet meer via analoge telefoonlijn maar via gprs en gsm transmissie,dus niet te saboteren
                Op de vraag van waarom een meldkamer??? Dit is het unieke aan hun systeem in combinatie met het fotodetectiesysteem,het inluister- en live toespreeksysteem!
                Dit alles staat volledig in regel met de wet van de privacy...mensen die dit niet geloven moeten de mensen van Lares maar eens thuis uitnodigen...je krijgt een volledig gratis en vrijblijvend advies omtrent de veiligheid van woning en gezin.Bijgevolg heeft het systeem ook zijn voordelen wanneer het brand of er medische problemen zijn.
                Dus,wie nog twijfels moest hebben aan dit systeem kan ik zeggen dat ze op beide oren kunnen slapen.
                groetjes
                Last edited by leeuwke1412; 3 juni 2010, 22:49.

Comment

als het brand gaat uw alarm op 4 poten da niet kunnen blussen he

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door leeuwke1412 Bekijk bericht
                    Hallo iedereen,

Heb sinds geruime tijd het systeem van
                    Pas geregistreerd en al een lovende post over dit bedrijf... medewerker/eigenaar?
                    bye, Maurice
                    https://on4bam.com/
                    Nikon D7500

Comment

Nee toch niet,kan alleen maar zeggen dat ik er enorm tevreden van ben!
                      Als je het nooit hebt meegemaakt,kun je er beter over zwijgen ipv misplaatste kritiek te geven.
                      mvg

Comment

Als je het nooit hebt meegemaakt,kun je er beter over zwijgen ipv misplaatste kritiek te geven.
                        Misplaatste kritiek? Waar?
                        Mijn ervaring ... 2 keer opgebeld door hen, 2 keer "geen interesse" (zoals alle telefonische "spammers" met gelijk welk "aanbod")
                        bye, Maurice
                        Nikon D7500

Comment

Hmmm, had dit draadje al een tijdje niet meer opgevolgd Ondertussen ben ik eigenlijk content dat ik niet op het voorstel van Lares ben ingegaan De manne van Securitas over de vloer gehad, ze bieden een min of meer gelijkaardige oplossing aan. Alleen zit de recurente kost van de meldkamer aan de helft van Lares, doe je bij alarm beroep op hun prive bewakingsdienst (met SLA) en is de instalatiekost slechts 1/4 van deze van Lares. Enne ja ik vergelijk geen appelen met peren. Weerom een voorbeeld om zeker en vast niet in te gaan op agressieve verkooptechnieken, je komt er nadien dikwijls bedrogen uit
                          Rudy,

Hier vind je meer Astrofotografie werk.

Comment

Nee toch niet,kan alleen maar zeggen dat ik er enorm tevreden van ben!
                            mvg
                            Tja, ben je toch snel op je tenen getrapt... Onmiddellijk zo agressief... Wat was dat weer van die opdringerige verkopers en hun agressieve verkooptechnieken.
                            Neen, te veel gelijkenissen om uw objectiviteit te geloven...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dierk Bekijk bericht
                              Tja, ben je toch snel op je tenen getrapt... Onmiddellijk zo agressief... Wat was dat weer van die opdringerige verkopers en hun agressieve verkooptechnieken.
                              Neen, te veel gelijkenissen om uw objectiviteit te geloven...
                              En ALLEEN in dit topic actief
                              looks like a duck, quacks like a duck, walks like a duck... it's a ...
                              bye, Maurice
                              Nikon D7500

Comment

Hallo, wij hebben al 5 jaar een systeem van lares , en zijn zeer tevreden
                                worden gebeld als er inbraakpogingen zijn en als de electriciteit uit is gevallen.
                                de meldkamer is zeer vriendelijk.
                                elk jaar onderhoud, als er iets moet veranderden (contactmeldpunt) van plaats of als jullie soms moesten behangen of verven de muren , mogen wij ze gerust bellen en komen zij deze afnemen, en komen zijn daarna terug op zijn plaats hangen , zonder iets te betalen.

Comment

Working...
                                X