Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Scanner uit 'den Aldi'

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Scanner uit 'den Aldi'

    Neen dat komt gewoon omdat velen een grote bek opetten maar, zoals gezegd, de ballen begrijpen van de architectuur van een Operating System en maar zitten te emmeren over anecdotische compatibiliteit ... dat is wat ik begrijp uit dit soort geleuter .. .. maar klets rustig verder over absoluut niets ...

    Comment


    • #17
      Re: Scanner uit 'den Aldi'

      Zou deze scanner ook werken met de Mac?

      Volgens wat er in de folder staat kan het enkel met Windows, maar zou het kunnen dat hij toch onder Mac OSX werkt ?

      Iemand ervaring ?

      Comment


      • #18
        Re: Scanner uit 'den Aldi'

        Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
        Neen dat komt gewoon omdat velen een grote bek opetten maar, zoals gezegd, de ballen begrijpen van de architectuur van een Operating System en maar zitten te emmeren over anecdotische compatibiliteit ... dat is wat ik begrijp uit dit soort geleuter .. .. maar klets rustig verder over absoluut niets ...
        Einde discussie!

        Mods, zet er maar weer een slotje op voor het nog maar is uit de hand loopt...
        "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
        Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

        Comment


        • #19
          Re: Scanner uit 'den Aldi'

          Regulus reageert wel redelijk ad rem en hard, maar hij heeft zeker een groot punt in zijn reacties.

          Win XP is goed, maar Win 7 is een pak beter/completer, maar niemand houd je tegen om met XP verder te doen...
          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

          Comment


          • #20
            Re: Scanner uit 'den Aldi'

            Oorspronkelijk geplaatst door cossiemen Bekijk bericht
            PMSL

            Komt dit dan door mijn naïviteit of ligt het aan het compatibiliteitsproblemen van Windows denk je?
            Als ik mag meedenken.
            Photoshop en Windows 7 draaien hier prima.
            Photoshop en de beta van Windows 7 draaiden hier prima.

            Photoshop Elements en Windows 7 werken zonder problemen
            Hetzelfde geldt voor DxO en ACDsee Pro3.
            Allemaal foto-software en gekocht

            (gekocht = enkel ter informatie)
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #21
              Re: Scanner uit 'den Aldi'

              Mijn scanner van den Aldi spreekt Spaans, en wil zich maar niet aanpassen. Alsof je maar één kans krijgt om de taalinstelling te kiezen.
              En zuipen dat ie doet,...

              Comment

              Working...
              X