Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blackberry topic

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Blackberry topic

    werkt ook goed samen met google apps voor mail en agenda
    fotowebsite: www.edwinfoto.com
    Lara's website: http://www.houdevelt.com
    fotoblog http://edwinfotocom.blogspot.com/

    Comment


    • #17
      Re: Blackberry topic

      Ik vraag mij af of ik een 2e emailaccount aan kan maken buiten die van het werk
      Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

      Comment


      • #18
        Re: Blackberry topic

        Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk bericht
        Ik vraag mij af of ik een 2e emailaccount aan kan maken buiten die van het werk
        Met Exchange niet (kan altijd maar eentje).
        Met POP3 of IMAP wel (zoveel als je wil).
        --
        Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

        Comment


        • #19
          Re: Blackberry topic

          Oorspronkelijk geplaatst door Sven Bekijk bericht
          Met Exchange niet (kan altijd maar eentje).
          Met POP3 of IMAP wel (zoveel als je wil).
          nu wordt het moeilijk
          ben echt een leek op dat gebied.
          Ik weet alleen dat er BES opzit, zegt dat jou iets?
          Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

          Comment


          • #20
            Re: Blackberry topic

            Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk bericht
            nu wordt het moeilijk
            ben echt een leek op dat gebied.
            Ik weet alleen dat er BES opzit, zegt dat jou iets?
            BES = Blackberry Enterprise Server = kort gezegd de ideale manier van werken = je mailbox staat op een MS Exchange Server (behoudens uitzonderingen zoals Lotus Notes, ...) en deze Exchange Server pushed dmv van de BES server (Blackberry server die aan de Exchange Server is gekoppeld) uw mailberichten, contactpersonen, agenda, notes ... --> m.a.w. op ieder moment is de inhoud van uw mailbox/agenda/contactpersonen gesynced tussen uw Exchange Server (dewelke met Outlook of Outlook Webaccess bekijkt) en uw Blackberry.
            Zo kan je er maar eentje hebben per toestel.

            POP/IMAP zijn de 'eenvoudige' manieren om mail te binnen te halen (zoals je meestal accountjes krijgt bij uw internetprovider) en die kan je ook toevoegen aan uw Blackberry, maar dan is het quasi eenrichtingsverkeer. Je Blackberry haalt als het ware de mail op uit uw mailbox en laat die zien op het toestel. Werkt niet voor agenda, contactpersonen, tasks, notes, ... --> zo kan je wel verschillende accounts aanmaken op uw toestel.

            Hopelijk is dit iets duidelijker?
            --
            Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

            Comment


            • #21
              Re: Blackberry topic

              Oorspronkelijk geplaatst door Sven Bekijk bericht
              BES = Blackberry Enterprise Server = kort gezegd de ideale manier van werken = je mailbox staat op een MS Exchange Server (behoudens uitzonderingen zoals Lotus Notes, ...) en deze Exchange Server pushed dmv van de BES server (Blackberry server die aan de Exchange Server is gekoppeld) uw mailberichten, contactpersonen, agenda, notes ... --> m.a.w. op ieder moment is de inhoud van uw mailbox/agenda/contactpersonen gesynced tussen uw Exchange Server (dewelke met Outlook of Outlook Webaccess bekijkt) en uw Blackberry.
              Zo kan je er maar eentje hebben per toestel.

              POP/IMAP zijn de 'eenvoudige' manieren om mail te binnen te halen (zoals je meestal accountjes krijgt bij uw internetprovider) en die kan je ook toevoegen aan uw Blackberry, maar dan is het quasi eenrichtingsverkeer. Je Blackberry haalt als het ware de mail op uit uw mailbox en laat die zien op het toestel. Werkt niet voor agenda, contactpersonen, tasks, notes, ... --> zo kan je wel verschillende accounts aanmaken op uw toestel.

              Hopelijk is dit iets duidelijker?
              Dit is heel duidelijk, bedankt
              Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

              Comment


              • #22
                Re: Blackberry topic

                je kan je agenda en contactpersonen syncen met google, ik werk zelf zo
                fotowebsite: www.edwinfoto.com
                Lara's website: http://www.houdevelt.com
                fotoblog http://edwinfotocom.blogspot.com/

                Comment


                • #23
                  Re: Blackberry topic

                  Oorspronkelijk geplaatst door Sven Bekijk bericht
                  Met Exchange niet (kan altijd maar eentje).
                  Met POP3 of IMAP wel (zoveel als je wil).
                  Op de iPhone kun je denk ik sinds de update verschillende Exchange accounts configureren.
                  Moet het zelf nog testen weliswaar.
                  ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                  Comment


                  • #24
                    Re: Blackberry topic

                    Ik had een Pearl 8100, en nu een Curve 8900.

                    Ze zijn goed om mails te lezen, maar in gebruiksvriendelijkheid gaan ze maar langzaam vooruit.
                    Geluidskwaliteit bij het bellen is wel een stuk beter geworden bij de 8900.

                    Om te surfen was de 8100 totaal ongeschikt, de 8900 is een stuk beter.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Blackberry topic

                      Ik had van het werk een Curve 8520 en was daar best tevreden over.

                      Nu ben ik daar opgestapt en zit ik zonder toestel.
                      Ik twijfel om opnieuw naar BB te gaan of naar een Iphone 3Gs.

                      Ik geraak er maar niet uit wat ik moet doen.
                      WWW.JOPIX.BE
                      Just one click away...

                      Comment


                      • #26
                        Re: Blackberry topic

                        BlackBerry Bold 9700 gebruiker.. Super tevreden over BlackBerry!
                        Andy Lemaire

                        andylemaire.be

                        Comment


                        • #27
                          Re: Blackberry topic

                          Oorspronkelijk geplaatst door jonez Bekijk bericht
                          Ik had van het werk een Curve 8520 en was daar best tevreden over.

                          Nu ben ik daar opgestapt en zit ik zonder toestel.
                          Ik twijfel om opnieuw naar BB te gaan of naar een Iphone 3Gs.

                          Ik geraak er maar niet uit wat ik moet doen.
                          Ik heb een 9000 Bold - voor e-mail, agenda, adresboek en als telefoon is die super; GPS is maar zozo en om te internetten is de iPhone stukken beter (groot scherm) en sneller (maar je hebt dan weer geen klavier)
                          Sony α450[/B] ~ 50 F1.4 ~ 85 F2.8 ~ 16-80 F3.5-4.5 ZA ~ 70-300 F4.5-5.6 G ~ Minolta 70-210 F3.5-4.5 | HVL-F20AM ~ HVL-F58AM | FDA-ME1AM ~ STP-GB1AM ~ MC protector VF-62MPAM ~ e.a. te koop

                          Comment


                          • #28
                            Re: Blackberry topic

                            Ik wacht nog even op de prijs van de nieuwe blackberry Torch (touchscreen en klavier)
                            Denk dat het nog een goeie maand zal duren eer hij ier beschikbaar is.
                            WWW.JOPIX.BE
                            Just one click away...

                            Comment


                            • #29
                              Re: Blackberry topic

                              Oorspronkelijk geplaatst door Sony63 Bekijk bericht
                              Ik heb een 9000 Bold - voor e-mail, agenda, adresboek en als telefoon is die super; GPS is maar zozo en om te internetten is de iPhone stukken beter (groot scherm) en sneller (maar je hebt dan weer geen klavier)
                              En over het VERbruik van een iPhone zeggen we niks? Wat is er mis met de GPS? Die van de 9700 werkt prima, buiten dat er geen stemmetje is die alles zegt maar toch werkt hij goed.
                              Andy Lemaire

                              andylemaire.be

                              Comment


                              • #30
                                Re: Blackberry topic

                                Oorspronkelijk geplaatst door andylemaire Bekijk bericht
                                En over het VERbruik van een iPhone zeggen we niks? Wat is er mis met de GPS? Die van de 9700 werkt prima, buiten dat er geen stemmetje is die alles zegt maar toch werkt hij goed.
                                Over verbruik van de iPhone weet ik niets , wel over mijn Bold: elke dag wil die opgeladen worden en als ik WiFi aanzet houdt ie het zelfs geen dag uit
                                GPS pikt zelden het signaal op, maar zal aan mijn toestel liggen, want ik heb collega's die beweren dat dit bij hen wel goed functioneert.
                                De 9700 -die nieuwer is- zou inderdaad beter zijn.
                                Sony α450[/B] ~ 50 F1.4 ~ 85 F2.8 ~ 16-80 F3.5-4.5 ZA ~ 70-300 F4.5-5.6 G ~ Minolta 70-210 F3.5-4.5 | HVL-F20AM ~ HVL-F58AM | FDA-ME1AM ~ STP-GB1AM ~ MC protector VF-62MPAM ~ e.a. te koop

                                Comment

                                Working...
                                X