Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Andermaal een schitterent idee - NOT (downloadbelasting op internetverkeer)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Andermaal een schitterent idee - NOT (downloadbelasting op internetverkeer)

Er staat "Op het moment dat de bijdrage wordt ingevoerd, zullen ook de abonnementsprijzen worden geblokkeerd om te voorkomen dat de kostprijs op de gebruiker wordt verhaald."
    Als ik dat juist interpreteer zal het ons niets kosten. De internetproviders zullen enkele euro per abonnee moeten afdokken voor auteursrechten.
    Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

Comment

Re: Andermaal een schitterend idee - NOT (downloadbelasting op internetverkeer)

De Belgische senator Philippe Monfils heeft aangekondigd dat hij een wetsvoorstel zal indienen dat via het three-strikes-model het illegaal downloaden aan banden moet leggen. De Groenen zien meer in een downloadbijdrage voor de provider.

Taks op downloaden en dan legaal mogen downloaden... Ik wil daar gerust een bijdrage voor betalen hoor.
      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Ik wil geen mierenneuker zijn, maar het is schitterenD
        dat moest me toch even van het hart

Krijg ik dan ook geld voor bezoekers van mijn website?
        Manman, ze zouden beter iets langer nadenken.
        Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alverman Bekijk bericht
          Ik wil geen mierenneuker zijn, maar het is schitterenD
          dat moest me toch even van het hart

Krijg ik dan ook geld voor bezoekers van mijn website?
          Manman, ze zouden beter iets langer nadenken.
          Het gaat erom dat ze inkomstenverlies wegen illegaal downloaden willen compenseren.
          Wat je website daarmee te maken heeft is me een raadsel...

Ik wil gerust betalen voor degelijke muziek en films, helaas worden die wel steeds zeldzamer... Persoonlijk koop ik dus wel DVD's en CD's, alleen geef ik daar per stuk max. 7-9 € aan, wat dus betekent dat je in het iets "oudere" segment terechtkomt...

Downloaden van die dingen doe ik quasi nooit (noch legaal, noch illegaal).

Heb ooit op een internetforum gevraagd wat ze willen : Geen downloadlimiet meer, maar tegelijk ook een absoluut verbod op illegaal downloaden. Plots was het niet meer nodig om die downloadlimiet weg te krijgen...
          Groeten,

Polleke

Comment

Mag dat wel van "Europa" ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MDF Bekijk bericht
              Mag dat wel van "Europa" ?
              Goed opgemerkt, wat denkt "Europa" daarvan, want de "soevereine" staten hebben toch niks meer te zeggen tegenwoordig.

En daarbij, in het verdrag van Geneve staat dat iedereen het recht heeft op vrije nieuwsgaring.
              Dus dit groene taks-idee is volgens mij illegaal.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                Goed opgemerkt, wat denkt "Europa" daarvan, want de "soevereine" staten hebben toch niks meer te zeggen tegenwoordig.

En daarbij, in het verdrag van Geneve staat dat iedereen het recht heeft op vrije nieuwsgaring.
                Dus dit groene taks-idee is volgens mij illegaal.
                Yep : vrije nieuwgaring met illegale downloads : goe bezig...
                Groeten,

Polleke

Comment

Wat ik me afvraag...

Hoe illegaal ben je eigenlijk bezig als je series van het net download? Series die hier bijvoorbeeld niet te bekijken zijn.
                  ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                    Wat ik me afvraag...

Hoe illegaal ben je eigenlijk bezig als je series van het net download? Series die hier bijvoorbeeld niet te bekijken zijn.
                    even illegaal als je een film zou afhalen die je hier wel kan kopen

-------
                    als door die taks ineens illegale downloads legaal zouden worden, dan betaal ik dit met plezier.
                    2eur per maand = 24 euro per jaar, daar heb je niet eens 2 nieuwe cd's voor
                    450d met glas van 10 tot 250mm en een flits

Comment

Working...
                    X