Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
2010 : een slechte start want onze Perro is gestorven...
Re: 2010 : een slechte start want onze Perro is gestorven...
veel sterkte! Ik mag er zelf niet aan denken dat er een dag komt dat ik de mijne moet afgeven. Hij is 8, zijn eerste eigenaars hebben hem toen hij slechts 4 maanden oud was in putteke winter buiten aan een paaltje achter gelaten. De verlatingsangst geraakt hij nooit meer kwijt, hij gaat dan ook bijna altijd met ons mee als we de deur uitgaan.
Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.
Veel sterkte hoor en geniet vooral van je tijd met Sam want jullie voelen je allemaal wat verloren en het maakt het verdriet er niet makkelijker op maar het helpt wel.
Heb vorig jaar in Maart ook eentje moeten laten gaan met een zwak hart (Brando, Boxer van 12j) en dat een weekje nadat Keeno (Duitse herder pup van 9w) er was.
Racing Pics
Motorcross ain't nothing without a woman's eye!
Ach, wat erg Roland...zo'n trouwe kameraad verliezen doet ontzettend veel pijn, dat heb ik zelf al twee keer aan den lijve ondervonden. Weken depri van geweest...
Goed dat je Sam nog hebt, maar Perro is natuurlijk... Perro geweest, uniek en onvervangbaar. Het gemis en verdriet vermindert gelukkiglijk na de nodige tijd. Toch veel sterkte gewenst hoor. Ook groetjes voor Chris .
'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Heel veel moed gewenst!
Ik weet maar al te goed hoe pijnlijk dit voor jullie is, sterkte.
Canon 50D ~ Canon 50mm F1,8 ~ Canon EF 24-105mm F4 L ~ Canon EF 100mm 2.8 Macro ~ Canon EF 70-200mm F4 L ~ 580 EX II ~ PEN E-P3 ~ Olympus 14-42 mm ~ Olympus 40-150 mm Flickr
Hallo Roland,
Veel sterkte want je hebt een heel goede "kameraad" verloren.
Wij hebben begin januari Boenie verloren, onze 15-jarige keeshond en precies 1 week later is mijn vader gestorven.
Ik heb op één week tijd mijn twee beste "kameraden" verloren ...
Ik begrijp dus heel goed hoe jij je nu voelt.
Veel sterkte Roland.
Ik zou bijna geloven dat er iets in de lucht hangt , want een aantal dagen geleden is ook de trouwe (honden)vriend van mijn mama overleden, ook 10.5 jaar, (en dit 2 weken nadat haar huis is uitgebrand ).
Comment