Onze favoriete trouwe Perro is vanmiddag gestorven...
Vanmorgen had hij weer hartproblemen en heb ik hem direkt naar de dierenarts gebracht. Hij kreeg daar direkt de nodige medikatie en werd opgenomen voor een tijdje.
Vanmiddag kregen we het bericht dat hij het niet gehaald had.
, en hij was slechts 10,5 jaar
Het is triestig, zo'n trouw dier; hij was de meest aanhankelijke hond die we ooit hadden.
Wij zijn er erg down en ondersteboven van; een groot verlies.
Mijn honden waren eigenlijk een stukske van mijn leven; ging er heel veel mee wandelen, foto's maken, reisden steeds mee naar Zuid-Frankrijk en zoveel andere dingen.
Zij waren eigenlijk meer huisgenoten dan huisdieren...
Onze Sam zoekt Perro nu, ook hij is de kluts kwijt (Sam groeide op onder de hoede van Perro).
Wij hielden ontzettend veel van die diertjes, maar Perro had toch dat streepje voor.
We gaan hem missen, zeker weten...
mvg,
Roland
hier zijn foto:
Vanmorgen had hij weer hartproblemen en heb ik hem direkt naar de dierenarts gebracht. Hij kreeg daar direkt de nodige medikatie en werd opgenomen voor een tijdje.
Vanmiddag kregen we het bericht dat hij het niet gehaald had.
![Bad](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/bad.gif)
Het is triestig, zo'n trouw dier; hij was de meest aanhankelijke hond die we ooit hadden.
Wij zijn er erg down en ondersteboven van; een groot verlies.
Mijn honden waren eigenlijk een stukske van mijn leven; ging er heel veel mee wandelen, foto's maken, reisden steeds mee naar Zuid-Frankrijk en zoveel andere dingen.
Zij waren eigenlijk meer huisgenoten dan huisdieren...
Onze Sam zoekt Perro nu, ook hij is de kluts kwijt (Sam groeide op onder de hoede van Perro).
Wij hielden ontzettend veel van die diertjes, maar Perro had toch dat streepje voor.
We gaan hem missen, zeker weten...
mvg,
Roland
hier zijn foto:
Comment