Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

thunderbird email client experts gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: thunderbird email client experts gezocht

    @Regulus

    Had ik even erbij moeten zeggen : dat de mogelijkheid voorzien is, betekent uiteraard nog niet dat je die ook kan/mag gebruiken ;-)

    Ik weet alleszins dat Scarlet - althans in het verleden - andere smtp servers blokkeerde. Telenet doet dat voor zover ik weet (nog) niet.
    Computer nerds don't byte, they just nibble a bit ;)

    Be careful who you shoot; they may shoot back

    Comment


    • #17
      Re: thunderbird email client experts gezocht

      Oorspronkelijk geplaatst door Lionezz Bekijk bericht
      @Regulus

      Had ik even erbij moeten zeggen : dat de mogelijkheid voorzien is, betekent uiteraard nog niet dat je die ook kan/mag gebruiken ;-)

      Ik weet alleszins dat Scarlet - althans in het verleden - andere smtp servers blokkeerde. Telenet doet dat voor zover ik weet (nog) niet.
      Idd ... Zoals ik in de loop der jaren mocht ondervinden laten de meeste "providers" (commercieel of andere) geen "vreemde luizen" toe op hun smtp server(s) .. dat gaf in het begin van de internet boom nogal eens problemen met personen die hun laptop zowel op het werk als thuis wilden gebruiken .. (statische IP's op het werk ! )

      Comment


      • #18
        Re: thunderbird email client experts gezocht

        So far so good ... nu enkel nog de Eudora filters er in breien .. dat wordt handwerk denk ik .. + nog een oplossing zoeken voor de filtering van de verzonden email?

        Comment


        • #19
          Re: thunderbird email client experts gezocht

          Oorspronkelijk geplaatst door Lionezz Bekijk bericht
          Errr... Hal61 waarom voorziet TB dan de mogelijkheid om verschillende SMTP servers te configureren ?
          Voor zover ik weet kun je voor telenet de smtp van telenet gebruiken en voor gmail deze van gmail, voor gmx deze van gmx enz...
          Yep ben hier inderdaad wat snel door de bocht gegaan je kan idd meerdere SMPT's toevoegen.
          Rudy,

          Hier vind je meer Astrofotografie werk.

          Comment


          • #20
            Re: thunderbird email client experts gezocht

            Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
            B Waar ik in TB nog niet achter ben is of er echter ook een account specifieke outbox bestaat waar de verzonden mail voor die account in komt,
            Ja bij het versturen van de mail kan je "van" aanklikken en daar uw adres selecteren. Nadien komt deze mail in de "verzonden" folder van de juiste mailbox.

            De locale folder gebruik ik om mijn archief te stockeren. Ik sorteer al mijn inkomende en uitgaande mails in een boomstructuur (uit gewoonte van op 't werk) Op deze manier heb ik natuurlijk geen probleem om emails te zoeken. Ik ga gewoon naar de juiste folder bvb "BD" en daar staan alle emails met betrekking tot BD.
            Rudy,

            Hier vind je meer Astrofotografie werk.

            Comment


            • #21
              Re: thunderbird email client experts gezocht

              Oorspronkelijk geplaatst door Hal-61 Bekijk bericht
              Ja bij het versturen van de mail kan je "van" aanklikken en daar uw adres selecteren. Nadien komt deze mail in de "verzonden" folder van de juiste mailbox.
              Ha .. een individuele "sent" box heb ik nog niet gezien, wel een globale, 'k was trouwens aan het zoeken hoe ik die dus ook verder kon uitfilteren .. misschien moet daar ook iets aan/afgevinkt worden net zoals voor de al dan niet "globale" Inbox?

              De locale folder gebruik ik om mijn archief te stockeren. Ik sorteer al mijn inkomende en uitgaande mails in een boomstructuur (uit gewoonte van op 't werk) Op deze manier heb ik natuurlijk geen probleem om emails te zoeken. Ik ga gewoon naar de juiste folder bvb "BD" en daar staan alle emails met betrekking tot BD.
              Ja ik heb ook die boomstructuur voor elke account .. na jaren email kun je vrijwel niet anders ondanks reusachtige archieven
              Voor het (beperkte?) nut van die locale folders had ik ook al een artikel gevonden op de mozilla site .. "you can safely collapse the structure and ignore them" .. "it is not recommended to remove them"

              Comment


              • #22
                Re: thunderbird email client experts gezocht

                Gescheiden "sent" folders => gevonden ... via individuele account settings !

                Comment

                Working...
                X