Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Voor de moment ben ik meer op zoek naar citytrip(s), dacht aan Londen ofzo..
En wat is je budget? Het hotel is eigenlijk het belangrijkste in Londen. Ik heb al veel geld betaald voor slechte hotels, daarom geef ik liever iets meer, maar waar ik zeker goed slaap. Een aanrader is Sydney House Chelsea. Ligt kort bij twee metro lijnen en goeie verbinding met de Eurostar terminal.
Ook eens in http://www.premierinn.com/ geslapen aan Towerbridge road, maar dat is wel even stappen voor je een goede metro verbinding hebt. Een goed hotel als je het hotel niet belangrijk vindt, maar toch een beetje wil slapen
De max was voor mij Sofitel aan Piccadilly circus, maar dat was een folieke
Het beste reisbureau ben je zelf.
Hulpmiddelen: Bibliotheek en Internet.
100% akkoord.
Een reisbureau beperkt je keuzes enorm, en het grootste deel van het aanbod is massa-toerisme. En kies je één van de weinige opties die niet gemaakt zijn voor die massa, dan zal dat duurder zijn dan dat je het zélf doet.
Een reisbureau beperkt je keuzes enorm, en het grootste deel van het aanbod is massa-toerisme. En kies je één van de weinige opties die niet gemaakt zijn voor die massa, dan zal dat duurder zijn dan dat je het zélf doet.
Een reisbureau kent ook nooit 100% je interesses. Op dit ogenblik is "reisbureau on4bam" alweer een tijdje bezig om de zomervakantie voor te bereiden. Wij hebben altijd oog voor zogenaame eco-companies indien mogelijk. Een excurisie ter plaatse nemen we meestal bij firmas die zo weinig mogelijk mensen meenemen. (Verleden zomer in Florida waren we de enige aan boord van een dolphinwatchtrip, op andere bootjes zaten 20-30 mensen). Enig nadeel, klagen kan alleen bij jezelf Tot vandaag is dat nog niet nodig geweest.
Comment