Ik heb sinds vorige week onze woonkamer verhuisd naar de andere kant.
Nu staat de tv ergens anders.
Even schetsen.
Kabel coax kabel gekocht die geen storing mag hebben volgens de electro winkel.
Ik heb op de versterker van Telenet deze kabel aangesloten met die connector op een willekeurige aansluiting.
Mijn decoder van Telenet zit verbonden met een optical sound kabel naar mijn Logitech speaker systeem.
Als ik nu naar "Een" aan het kijken ben of een andere zender dan is het net of die lippen trager bewegen dan het geluid?
Kan het zijn omdat die kabel op de versterker op een andere aansluiting moet zitten of is er iets anders aan de hand?
Ik heb me laten wijsmaken dat de versterker van Telent van links naar rechtse aansluitingen sterker word of is dat maar een fabeltje.
ervoren had ik dit probleem namelijk niet toen ik de kabel nam die uit de muur kwam?
Wie weet hier de oplossing voor?
Ik heb niets aan de geluidsinstellingen gedaan van de Telenet decoder..
Er voor mijn verhuis werkte alle nog synchroon..
Huuuulp...
Nu staat de tv ergens anders.
Even schetsen.
Kabel coax kabel gekocht die geen storing mag hebben volgens de electro winkel.
Ik heb op de versterker van Telenet deze kabel aangesloten met die connector op een willekeurige aansluiting.
Mijn decoder van Telenet zit verbonden met een optical sound kabel naar mijn Logitech speaker systeem.
Als ik nu naar "Een" aan het kijken ben of een andere zender dan is het net of die lippen trager bewegen dan het geluid?
Kan het zijn omdat die kabel op de versterker op een andere aansluiting moet zitten of is er iets anders aan de hand?
Ik heb me laten wijsmaken dat de versterker van Telent van links naar rechtse aansluitingen sterker word of is dat maar een fabeltje.
ervoren had ik dit probleem namelijk niet toen ik de kabel nam die uit de muur kwam?
Wie weet hier de oplossing voor?
Ik heb niets aan de geluidsinstellingen gedaan van de Telenet decoder..
Er voor mijn verhuis werkte alle nog synchroon..
Huuuulp...
Comment