Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
't Is heel simpel he.
Zweden, België, Duitsland.
Als de auto-produktie daar zó van nationaal belang is ... nationaliseren.
't Is nu geen donder waard, die materie. De kennis zit nu nog in de Zweden, Belgen, Duitsers.
Ik vbergelijk t maar even met Wärtsila, dat nu hoogwaardige produktie vanuit Nederland naar China wil verhuizen (scheepsschroeven).
Wärstila/Stork heeft er ooit overheidssubsidie voor gekregen om die werkgelegenheid te behouden.
Waarom zouden we dat nu niet nationaliseren tegen € 1 ??
Of geven we China maar al onze industrie in de hoop te mogen gaan afnemen ?
Je portret: Als ik een foto van je maak, op film ga schilderen met licht,// In gedachten kus ik dan schijnbaar je ogen, je mond, jóu,// En met elke straal, streel ik teder je gezicht.
't Is heel simpel he.
Zweden, België, Duitsland.
Als de auto-produktie daar zó van nationaal belang is ... nationaliseren.
't Is nu geen donder waard, die materie. De kennis zit nu nog in de Zweden, Belgen, Duitsers.
Ik vbergelijk t maar even met Wärtsila, dat nu hoogwaardige produktie vanuit Nederland naar China wil verhuizen (scheepsschroeven).
Wärstila/Stork heeft er ooit overheidssubsidie voor gekregen om die werkgelegenheid te behouden.
Waarom zouden we dat nu niet nationaliseren tegen € 1 ??
Of geven we China maar al onze industrie in de hoop te mogen gaan afnemen ?
FYI, Zweden heeft altijd gezegd noch enige steun te geven aan Saab, noch aan Volvo. Ford heeft Volvo onderstussen versjacherd aan China "Geely".
Bron: Het nieuwsblad.
Last edited by Nerdifant; 22 januari 2010, 02:13.
Reden: Bronvermelding
en het ergste van alles is:binnen een paar maanden spreekt men er niet meer over!
bij ford gooiden ze een aantal jaren geleden 3.700 mensen buiten,dat is meer dan er bij opel nu werken,en wie weet dat nog?
en het zal niet direct beter worden!(maar we kunnen niet anders als blijven hopen!)
en het ergste van alles is:binnen een paar maanden spreekt men er niet meer over!
bij ford gooiden ze een aantal jaren geleden 3.700 mensen buiten,dat is meer dan er bij opel nu werken,en wie weet dat nog?
en het zal niet direct beter worden!(maar we kunnen niet anders als blijven hopen!)
En ze mogen niet klagen....
Denk maar aan Flint (Michigan).
(en aan Michael Moore)
Comment