Ik heb een week of twee geleden in mijn Base-shop een nieuwe gsm gekocht, de LG cookie kp 500. Diezelfde avond las ik op internet dat andere kopers van dat toestel last ondervonden van problemen. Bepaalde opdrachten voert hij niet uit en dan zou je de melding krijgen :" maximum aantal taken, controleer multitasking". Enkele dagen later begon dat probleem ook bij mijn toestel. Volgens de verkoper van Base is LG ervan op de hoogte maar kunnen ze er niets aan doen. Het toestel blijft ook soms hangen zoals een computer zodat het uitschakelen van het toestel de enige oplossing is. Bovendien doet hij regelmatig heel bizarre dingen.
Het toestel stond in solden voor slechts 80 euro, nu weet ik wel waarom...
Ik had 2 optie's :
- Het toestel opsturen voor herstelling... (ik heb schrik dat dat niet veel oplevert)
- Het toestel inleveren, in ruil krijg ik dan nog slechts 30 euro terug...
Mijn vraag is of zij een toestel mogen verkopen als ze weten dat er problemen mee kunnen zijn ???
Hoe kan ik de verkoper onder druk zetten dat ik mijn geld volledig terug krijg ???
Het toestel stond in solden voor slechts 80 euro, nu weet ik wel waarom...
Ik had 2 optie's :
- Het toestel opsturen voor herstelling... (ik heb schrik dat dat niet veel oplevert)
- Het toestel inleveren, in ruil krijg ik dan nog slechts 30 euro terug...
Mijn vraag is of zij een toestel mogen verkopen als ze weten dat er problemen mee kunnen zijn ???
Hoe kan ik de verkoper onder druk zetten dat ik mijn geld volledig terug krijg ???
Comment