Ik krijg gisteren een mailtje van sherpa.be om eventueel naar de Harlem Gospel Singers te gaan kijken met 20% korting op de tickets.
Er wordt in het mailtje al direct op gewezen dat je tijdens het bestellen zeker "Sherpa korting" moet kiezen.
Om de prijs van een ticket te weten moet je beginnen met de bestelprocedure, dus dat deden we dan maar. Maar van die "Sherpa korting" geen spoor.
Ik stuurde een mailtje naar Sherpa en krijg als antwoord: voor die korting moet je telefonisch bestellen (via een 070 nummer, om nog wat centjes op te strijken ?), terwijl onderaan de mail duidelijk staat: "Vergeet bij stap 3 niet je "Sherpa korting" aan te duiden.
Bedenkelijke handelswijze, ik zou eerder zeggen bedenkelijke handelspraktijken.
Er wordt in het mailtje al direct op gewezen dat je tijdens het bestellen zeker "Sherpa korting" moet kiezen.
Om de prijs van een ticket te weten moet je beginnen met de bestelprocedure, dus dat deden we dan maar. Maar van die "Sherpa korting" geen spoor.
Ik stuurde een mailtje naar Sherpa en krijg als antwoord: voor die korting moet je telefonisch bestellen (via een 070 nummer, om nog wat centjes op te strijken ?), terwijl onderaan de mail duidelijk staat: "Vergeet bij stap 3 niet je "Sherpa korting" aan te duiden.
Bedenkelijke handelswijze, ik zou eerder zeggen bedenkelijke handelspraktijken.

Comment