Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 5D + 24-105 L te vertrouwen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon 5D + 24-105 L te vertrouwen?

Oorspronkelijk geplaatst door RikH Bekijk bericht

Een 5D mark I schat ik op 900€ waarde (ik heb de mijne tweedehands slechts 450 betaald), de lens op 900 ofzo?
    450 euro voor een 5D? De meeste vliegen hier buiten aan 700 - 900 euro.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door goessensj Bekijk bericht
      450 euro voor een 5D? De meeste vliegen hier buiten aan 700 - 900 euro.
      jep, ik was dan ook heel blij
      Mijn foto's
      Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

Comment

Hij "is" van Antwerpen, maar hij wilt opsturen via UPS opsturen? Wat zegt ie als je gewoon van hand tot hand wilt kopen. Zonder ebay dus.

Wat ik ook wel raar vind: de advertentie stond op kapaza en hij wilt via ebay werken?
        "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
        500px

Comment

mensen toch... maak daar niet meer woorden aan vuil dan nodig zijn : afblijven gewoon.
          With Canon, I can (or at least try)
          Photastic.be ~ Passion for the picture
          Nieuwe site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sancho- Bekijk bericht
            Hij "is" van Antwerpen, maar hij wilt opsturen via UPS opsturen? Wat zegt ie als je gewoon van hand tot hand wilt kopen. Zonder ebay dus.

Wat ik ook wel raar vind: de advertentie stond op kapaza en hij wilt via ebay werken?
            Dit was mijn vraag:

Date: Fri, 15 Jan 2010 14:28:29 +0100
            Subject: Re: Canon EOS 5D Mark II w/ 24-105mm f/4 L

This sounds like a very cumbersome procedure to me... Since you are from
            Antwerp, can't we just meet. If I like the products, I'll go to a bank
            and pay you cash right away...
            Much easier and hasselfree...No risks for you or me attached!

How about that?

Geert

Dit was zijn antwoord:

I am located in UK and the price includes all costs.

Dit was mijn nieuwe antwoord:
            Oh! So now all of a sudden you're from the UK while on Kapazaa you stated that you are located in Antwerp, Belgium.
            And why has your announcement disapeared on Kapazaa?

This starts to stink like fraud! (the fact that you are selling new equipment at half the normal price also helps in this)
            Did I say it starts to stink? It already does...

Ik heb niets meer gehoord van hem... en dit terwijl hij anders altijd binnen de paar uur terugmailt

Dus voor alle duidelijkheid: Ik blijf er af! Zo veel was al lang duidelijk!

Comment

Dag toch duidelijk, dagelijks staan er fake advertenties op kapazaa & 2e hands en ze verwijderen deze zo snel mogelijk, maar ze kunnen dit ook niet altijd snel weten.

Je ziet dit toch meteen aan het gebrekkig NL, via online translater letterlijk vertaald
              "Het NIEUWE 2de Teken ll HDMI 21.1 van de V.S. Canon van de Generatie 5D Volledige Digitale Lichaam van het Kader Megapixel het Volledige HD. Nooit gebruikt! Genomen uit de doos voor slechts beelden! Worden omvat met het lichaam: Brede riem, het pak van de Batterij lp-E6, de lader van de Batterij lc-E6E, de kabel van de Interface ifc-200U, Stereo videokabel stv-250N, Software (3 Engelse cd-ROM' S), 16 GB IS de kaart van het CF, EF 24105mm f/4L zoomlens."

Kijk hier zelfs een 5D MARK2 + 24-105 voor €450 op 2dehands.be

Als je erop klikt is hij al verwijdert
              So open your eyes and stop dreaming

Groeten,
              2010

Comment

Eéns te meer een bewijs van het spreekwoord " TE MOOI OM WAAR TE ZIJN ".
                En toch laten nog steeds velen zich aan dergelijke zaken vangen.
                De wet zou hier strenger moeten optreden. Maar ja, ... ze hebben wel andere belangrijkere dingen te doen. (zeggen ze dan)

Comment

Working...
                X