Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pruttelende koffiezet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Pruttelende koffiezet

    Oorspronkelijk geplaatst door Galdie Bekijk bericht
    Hebt ge uw kassaticket nog? Bij den aldi krijgt ge toch 3 jaar garantie hè!
    Daar moet ge gebruik van maken als het kan!!! 't Zat toch al in de prijs in... (Hahaha, 12€ garantie, 4€ koffiezetter!)
    Ik heb een grote map, met alle garantiebewijzen en kassabons in van alle spul wat ik koop... is al een paar keer goed van pas gekomen!
    Dat wordt zoeken geblazen. Ik denk dat ik dat niet meer heb.
    Misschien deze namiddag effen kijken naar andere koffiezets.

    Groeten,
    wistofus
    Nikon D5000 - Nikkor18-200 VR II, Nikkor AF-S DX 35/1.8G, Speedlight SB700, Lumix FZ-18
    iMac 24" 2.93Ghz 4Gb ram 640Gb Hd,
    Zannata U6.2 Roadracer Campa"Daytona", Garmin Edge605

    Comment


    • #17
      Re: Pruttelende koffiezet

      Niet ontkalken met azijn he, maar met citroenzuur, even effectief tegen kalk, veel zoeter voor alle dichtingen... Vaak vreet de azijn de rubberen ringen op en dan is het lekken en gedaan...

      Tom
      De gustibus et coloribus non est disputandum
      Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

      Comment


      • #18
        Re: Pruttelende koffiezet

        wij hebben een Dolce Gusto zeker een aanrader voor koffie mensen
        Daarvoor hadden we een Senseo
        Racing Pics
        Motorcross ain't nothing without a woman's eye!

        Comment


        • #19
          Re: Pruttelende koffiezet

          Oorspronkelijk geplaatst door wistofus Bekijk bericht
          Is eigenlijk nog niet zo een slecht idee. Maar dan moet je er wel een beetje bijblijven hé. En kan je dan niet een babbeltje slaan met je visite in de woonkamer.
          Nee, maar ik nodig mijn visite ook mee uit tot in m'n keuken hoor.
          Heb geen geheimen te verbergen, enkel m'n slaapkamer is verboden terrein.
          "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
          Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

          Comment


          • #20
            Re: Pruttelende koffiezet

            Mijns inziens is een koffiezet een "wegwerpproduct" geworden.
            Ik herinner me nog levendig de tijd dat mijn vader de hele zondagvoormiddag zoet was, toen hij aan de keukentafel de koffiezet aan een intern onderzoek onderwierp.
            Af en toe lukte de heelkundige ingreep, maar meermaals vond ik 's anderendaags het toestel bij de vuilniszak
            Ik heb die gewoonte ook wat overgenomen, maar veel verdien je er niet mee.
            behalve wat technisch inzicht.
            dus mijn advies: koop een goedkoop toestel en koop een nieuw als het zijn oren laat hangen.

            Comment


            • #21
              Re: Pruttelende koffiezet

              Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
              Mijns inziens is een koffiezet een "wegwerpproduct" geworden.
              Ik herinner me nog levendig de tijd dat mijn vader de hele zondagvoormiddag zoet was, toen hij aan de keukentafel de koffiezet aan een intern onderzoek onderwierp.
              Af en toe lukte de heelkundige ingreep, maar meermaals vond ik 's anderendaags het toestel bij de vuilniszak
              Ik heb die gewoonte ook wat overgenomen, maar veel verdien je er niet mee.
              behalve wat technisch inzicht.
              dus mijn advies: koop een goedkoop toestel en koop een nieuw als het zijn oren laat hangen.
              Maar ge loopt het risico dat ge een pruttelaar hebt ( bij duurdere soms ook hoor)...
              Die van de TS werkt nog ( denk ik toch) maar maakt lawaai...
              """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
              George Orwell

              Comment


              • #22
                Re: Pruttelende koffiezet

                Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                Maar ge loopt het risico dat ge een pruttelaar hebt ( bij duurdere soms ook hoor)...
                Die van de TS werkt nog ( denk ik toch) maar maakt lawaai...
                die van vader meestal ook nog hoor....tot voor de ingreep

                Comment


                • #23
                  Re: Pruttelende koffiezet

                  Oorspronkelijk geplaatst door TomStr Bekijk bericht
                  Niet ontkalken met azijn he, maar met citroenzuur, even effectief tegen kalk, veel zoeter voor alle dichtingen... Vaak vreet de azijn de rubberen ringen op en dan is het lekken en gedaan...

                  Tom
                  Ik heb hem voor de tweede keer deze week nu ontkalkt met speciaal produkt voor koffiezet-apparaten en geloof het of niet, ik heb hem toch serieus de mond kunnen snoeren.
                  Ik hoor toch weeral beter mijn radio in de keuken. Vraag me eigenlijk af hoelang hij het deze keer volhoudt.
                  Vorig jaar is er hier in de buurt(Kuurne) een onderzoek gedaan naar kalk in het leidingwater, maar alles bleek normaal te zijn.
                  Ik heb toch al eens de reclameblaadjes afgeschuimt om te zoeken naar koffiezet-apparaten. We zien wel wat het wordt.

                  Groeten,
                  wistofus
                  Nikon D5000 - Nikkor18-200 VR II, Nikkor AF-S DX 35/1.8G, Speedlight SB700, Lumix FZ-18
                  iMac 24" 2.93Ghz 4Gb ram 640Gb Hd,
                  Zannata U6.2 Roadracer Campa"Daytona", Garmin Edge605

                  Comment


                  • #24
                    Re: Pruttelende koffiezet

                    Hier staat een Braun (ooit gewonnen bij een tombola) die intussen ruim 12 jaar dienst heeft en die 3 keer per jaar azijn te slikken krijgt.
                    En hij doet het nog steeds goed en vrij stil
                    Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
                    BD0993BE
                    Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250

                    Comment

                    Working...
                    X