Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

moeilijk op BD

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: moeilijk op BD

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
    Ik had dit bericht maar juist verstuurd en alles weer normaal.

Mvg.
    Robert
    En voordat dat bericht verzonden was, was mijn baard weer wat langer.

Mvg.
    Robert
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Bij openen site geen probleem, zolang ik enkel kijk en niets inzend.' t is hier voor het ogenblik dik knoeien..... om via mijn Mac op BD te geraken, na een nieuwe inzending of bij een reactie te plaatsen. Met PC geen probleem. Met MAC,laden, laden, laden..... tot Sint-Juttemis. Krijg wel de tekst, maar de symbolen bij de verschillende topics zijn blauwe vierkantjes met een vraagteken.Kan dan enkel terug op de site door MAC compleet te herstarten.

Allé tot binnen enkele minuten als het lukt
      groetjes Ingrid

Comment

En kom je binnen via de startpagina, of via een "achterdeurtje"?
        Lees even (Opgelet, enkel VZW-leden kunnen bij dit draadje!) DIT.
        Ik kom altijd naar BD via deze link:
        Last edited by LesC; 27 januari 2010, 19:56.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.3.1)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
          http://forum.belgiumdigital.com/index.php
          Ik ook, als het lukt.

Mvg.
          Robert
          Mvg.
          Robert

Comment

... Lees even DIT. ...
            Daar kunnen wij, simpele zielen, niet binnen.
            Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Dank om me daaraan te herinneren, Jos. Da's inderdaad privédomein waar je "een groen bolleke" voor moet hebben. Ik plaats alvast een waarschuwing bij mijn vorige post waarop je reageert.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.3.1)

Comment

En kom je binnen via de startpagina, of via een "achterdeurtje"?
                Lees even (Opgelet, enkel VZW-leden kunnen bij dit draadje!) DIT.
                http://forum.belgiumdigital.com/index.php
                ik heb dit adres http://forum.belgiumdigital.com in mijn bladwijzerbalk staan
                " achterdeurtje" wat bedoel je hiermee
                groetjes Ingrid

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk bericht
                  ... "achterdeurtje" wat bedoel je hiermee
                  Als je, gelijk ik, via de Testverdieping binnenkomt.
                  Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                    Als je, gelijk ik, via de Testverdieping binnenkomt.
                    sorry, ken ik ook niet
                    groetjes Ingrid

Comment

sorry, ken ik ook niet
                      Ik heb in mijn browser alle subforums van BD in "mijn favorieten" staan; tweemaal klikken en ik ben waar ik wil zijn. Als ik het venster van de favorieten uitgeklapt laat, zou het in één klik kunnen.
                      Meestal begin ik met het Testforum.
                      Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                        Ik heb in mijn browser alle subforums van BD in "mijn favorieten" staan; tweemaal klikken en ik ben waar ik wil zijn. Als ik het venster van de favorieten uitgeklapt laat, zou het in één klik kunnen.
                        Meestal begin ik met het Testforum.
                        ok, klare taal nu,
                        allé nu ben ik ondertussen al zoals je kan zien aan het uur van mijn inzendingen bijna een 1/2 uur bezig om deze drie inzendingen te kunnen plaatsen
                        groetjes Ingrid

Comment

Met "achterdeurtje" bedoel ik inderdaad, zoals Jos, niet via de Startpagina, want die geeft blijkbaar problemen in bepaalde gevallen (helaas is dit gemeld en wordt dit besproken in een forumonderdeel dat enkel voor VZW-leden bereikbaar is), maar via een andere ingang, zoals de link die ik geef, of zoals een link die je meteen op het Test Forum brengt.

Met jouw Macje is iets aan de hand dat mij intrigeert, en waarvan ik noch de oorzaak, noch de oplossing ken.

Comment

Hallo,

Oeps, even niet bij stilgestaan toen ik dit postte ... Sorry, hier dan ook maar even in de hoop dat dit niet als "dubbelposting" wordt beschouwd

Voor zover ik er iets vanaf weet:
                            het probleem doet zich bijna altijd voor met Internet Explorer en als er er een "banner" linksboven in beeld verschijnt.
                            De foto op de homepage staat op een vast gepositioneerde plaats en als de banner linksboven verschijnt schuift die foto voor de menubalk - en blokeert o.a. het item "forum".
                            Je kan het vrij eenvoudig oplossen door dan rechtsbeneden naar "laatste forumtopics" te gaan er er daar eentje aan te klikken.
                            Dan zit je ook zowiezo in het forum.

Nu, we kennen het probleem en het zal gesignaleerd worden.
                            Bij een update van de homepage zal getracht worden dit probleem te verhelpen en tot zolang ... sorry ... en een omwegje gebruiken ...

Jaja
                            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Bij openen site geen probleem, zolang ik enkel kijk en niets inzend.' t is hier voor het ogenblik dik knoeien..... om via mijn Mac op BD te geraken, na een nieuwe inzending of bij een reactie te plaatsen.
                              Wel grappig ... als er iemand een probleem heeft met een PC komen er altijd reacties dat ge maar een Mac moet gebruiken.

Nu iets anders ... gebruik je de proxy van je provider? Anders al eens geprobeerd wat het is met of zonder deze proxy?
                              Is maar een gokje ...
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                                Wel grappig ... als er iemand een probleem heeft met een PC komen er altijd reacties dat ge maar een Mac moet gebruiken.
                                Dit probleem stelt zich ook bij Mac. Hier dan toch!

Mvg.
                                Robert
                                Mvg.
                                Robert

Comment

Working...
                                X