Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's verwijderen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Foto's verwijderen

in't kader van deze discussie snap ik dan langs geen kanten hoe het komt dat iemand als bluepoint gebanned is... ok hij heeft zijn foto's gewist maar daar houd het ook op?

voor iemand die vorige winter nog SD's organiseerde vind'k het van zéér weinig respect betuigen van de moderators.
    Mijn foto's
    Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RikH Bekijk bericht
      in't kader van deze discussie snap ik dan langs geen kanten hoe het komt dat iemand als bluepoint gebanned is... ok hij heeft zijn foto's gewist maar daar houd het ook op?

voor iemand die vorige winter nog SD's organiseerde vind'k het van zéér weinig respect betuigen van de moderators.
      Wanneer je niet op de hoogte bent van de achterliggende reden en communicaties kun je niet oordelen over "het van zéér weinig respect " van de moderators
      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Wanneer je niet op de hoogte bent van de achterliggende reden en communicaties kun je niet oordelen over "het van zéér weinig respect " van de moderators

Wanneer iemand massaal zijn posts en foto's begint te verwijderen (meestal in een opwelling) dan passen we een zogenoemde "noodstop" toe.
        Dit wil zeggen dat we tijdelijk zijn account blokkeren (ban) voor 24 uur om te beletten dat iemand in een opwelling dingen doet welke hij later betreurt.
        In tussentijd is er communicatie met betrokkene over zijn motivatie.
        Meestal hebben ze de dag erachter (wanneer ze al wat gekalmeerd zijn) spijt dat ze hun posts gewist hebben.
        Niemand krijgt een permanante ban voor het wissen van zijn foto's, enkel voor inbreuken op de forumregels, en op eigen verzoek.
        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Is Bluepoint gebanned?! Daar wist ik helemaal niets van . Hij heeft ooit nog in de HOF gestaan met een stoomlocomotief. Leek me geen tegendraads type . Alleen maar omdat ie foto's gewist heeft ,kan dat ?

Edit : er zal vermoedelijk een en ander wat uit de hand gelopen zijn ,zie diens laatste thread...

Walter
          Last edited by Phororhacos; 18 januari 2010, 16:43.
          D850

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
            Veronderstel niet teveel over wat ik wel en niet weet

geselecteerd worden voor publicatie in het HOF boek en dan opeens niet meer, en dan opeens terug, ik zou het van minder op mijn heupen krijgen... dit in samenloop met enkele andere zaken... sorry hoor maar 't is een behoorlijk ongelukkige beslissing.
            Last edited by RikH; 18 januari 2010, 16:41.
            Mijn foto's
            Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

Comment

Working...
            X