Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Site probleem !!!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Site probleem !!!!

    Probeer eens even met opera te browsen.
    Zet Opera turbo op Auto (links onderaan), en waarschijnlijk is je probleem dan van de baan.

    Let me know!!!

    Danny
    SeALbe

    Comment


    • #17
      Re: Site probleem !!!!

      Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk bericht
      ...is dat zoiets als defragmenteren bij Windows ...
      In principe is defragmenteren op Mac niet nodig. Enfin, bestanden <1GB worden, tenminste als je Mac 's nachts actief blijft draaien (heb ik NOOIT van m'n leven gedaan), sowieso gedefragmenteerd.
      Mocht defragmentatie nodig zijn, maar ook dat heb ik nog nooit als definitieve oplossing gezien/gelezen/ervaren, dan zijn er andere mogelijkheden.
      Onderhoud via OnyX voert zowel permissies controle/correctie uit als dag/week/maand cron jobs en da's zowat het belangrijkste. Tijdens die cron jobs worden trouwens die overbodige (?) cachebestanden opgeruimd. Raad ik altijd aan, zo'n 2-3 keer per maand normaal, hoewel ik mensen ken die zeggen dat nooit gedaan te hebben en toch geen noemenswaardige problemen hebben.

      Ik heb het je via PB al gemeld, en ik blijf erbij:
      - Win op Mac: doe maar op eigen risico. Ik ken de Mac-kant, en wil je daarbij helpen, maar zal je niet kunnen helpen als je "the best of both worlds" (Wat? The Best of MS? ) wilt.
      - uitsluitend Mac: volg een aantal duidelijke richtlijnen, zorg dat je up to date bent en af en toe (zonder dat het je gevraagd wordt) de nodige "opkuis" doet en --> nooit problemen. Daarbij wil ik verder gaan dan wie dan ook om je uit de nood te helpen. Mac-kers kennen/helpen mekaar nu eenmaal.

      OK?
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #18
        Re: Site probleem !!!!

        Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
        In principe is defragmenteren op Mac niet nodig. Enfin, bestanden <1GB worden, tenminste als je Mac 's nachts actief blijft draaien (heb ik NOOIT van m'n leven gedaan), sowieso gedefragmenteerd.
        Mocht defragmentatie nodig zijn, maar ook dat heb ik nog nooit als definitieve oplossing gezien/gelezen/ervaren, dan zijn er andere mogelijkheden.
        Onderhoud via OnyX voert zowel permissies controle/correctie uit als dag/week/maand cron jobs en da's zowat het belangrijkste. Tijdens die cron jobs worden trouwens die overbodige (?) cachebestanden opgeruimd. Raad ik altijd aan, zo'n 2-3 keer per maand normaal, hoewel ik mensen ken die zeggen dat nooit gedaan te hebben en toch geen noemenswaardige problemen hebben.

        Ik heb het je via PB al gemeld, en ik blijf erbij:
        - Win op Mac: doe maar op eigen risico. Ik ken de Mac-kant, en wil je daarbij helpen, maar zal je niet kunnen helpen als je "the best of both worlds" (Wat? The Best of MS? ) wilt.
        - uitsluitend Mac: volg een aantal duidelijke richtlijnen, zorg dat je up to date bent en af en toe (zonder dat het je gevraagd wordt) de nodige "opkuis" doet en --> nooit problemen. Daarbij wil ik verder gaan dan wie dan ook om je uit de nood te helpen. Mac-kers kennen/helpen mekaar nu eenmaal.

        OK?
        Hey Les

        ik wil absoluut niet het beste van MS, was een beetje genoodzaakt om mijn PS te kunnen gebruiken dit aan te schaffen, anders was dit zeker niet het geval geweest .
        Maar je moet ergens verstaan ik werk al 20 jaar met PC en zelfs nu nog op het werk en nu sinds 1 jaar maar met MAC en ben nog zo niet op de hoogte van al die nieuwigheden en de mac gebruikers zijn nog niet zo in aantal als van PC
        daarom die vraag van defragmenteren, dat ken ik.
        Goed ik zal het eens bekijken
        alvast bedankt vr de hulp
        groetjes Ingrid

        Comment

        Working...
        X