Re: belgacom vs telenet
Ik heb, net zoals Bart, de One formule van Scarlet. Het heeft meer dan 2 maand geduurd voor alles in dienst geraakt is. (midden oktober tot eind december). Alleen op de GSM blijft "Proximus" verschijnen, alhoewel hij geconnecteerd is via een scarlet SIM kaart.
Momenteel ben ik wel tevreden. VDSL2 op 12Mb download, 1MB upload. (De glasvezel komt tot aan de kast die 5 meter naast onze voordeur staat. Vandaar via koper tot aan de modem)
De Belgacom TV modem heb ik op een maand tijd toch al eenmaal moeten resetten.
Het levensgrote probleem met Scarlet: Alles moet via de helpdesk gaan. Zij hebben geen kantoren. Ik heb uren zitten luisteren naar hun wachtmuziek, voor alles eindelijk klaar was. En de eerste factuur: ik denk niet dat een boekhouder er aan uit kan!
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit
Bekijk bericht
Momenteel ben ik wel tevreden. VDSL2 op 12Mb download, 1MB upload. (De glasvezel komt tot aan de kast die 5 meter naast onze voordeur staat. Vandaar via koper tot aan de modem)
De Belgacom TV modem heb ik op een maand tijd toch al eenmaal moeten resetten.
Het levensgrote probleem met Scarlet: Alles moet via de helpdesk gaan. Zij hebben geen kantoren. Ik heb uren zitten luisteren naar hun wachtmuziek, voor alles eindelijk klaar was. En de eerste factuur: ik denk niet dat een boekhouder er aan uit kan!
Comment