Re: na zonnepanelen zonneboiler
al eens aan isolatie gedacht?
ik denk bv aan 3dubbel hogerendementsglas, stevige dakisolatie,...
en dan niet zoals de overheid het voorschrijft in België die durven toch niets eisen van de burgers. In Duitsland doen ze het al een ietsje beter (ik dacht eigelijk meer dan dubbel zo goed).
Alles wat je niet buiten stookt, moet je ook niet stoken
De grote verliezer bij zonnepanelen? kerncentrales: die moeten constant draaien en kunnen helemaal niet om met pieken. Dus hoe meer PV's we met zen allen leggen, hoe sneller die kerncentrales dicht gaan (less
under my garden). Als de overheid dan ook nog eens inziet dat meer licht het niet veiliger maakt op straat (wel aangenamer om te rijden natuurlijk) en de lampen wat minder kwistig plaatst, kunnen ze meteen ook een hoop op de begroting sparen.
al eens aan isolatie gedacht?
ik denk bv aan 3dubbel hogerendementsglas, stevige dakisolatie,...
en dan niet zoals de overheid het voorschrijft in België die durven toch niets eisen van de burgers. In Duitsland doen ze het al een ietsje beter (ik dacht eigelijk meer dan dubbel zo goed).
Alles wat je niet buiten stookt, moet je ook niet stoken

De grote verliezer bij zonnepanelen? kerncentrales: die moeten constant draaien en kunnen helemaal niet om met pieken. Dus hoe meer PV's we met zen allen leggen, hoe sneller die kerncentrales dicht gaan (less

Comment