Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

flitser geflits

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: flitser geflits

Mits enkele kleine aanpassingen aan je wagen en een potje of twee zwarte anti radar verf maak je je wagen volledig onzichtbaar voor de radar, een voorbeeld
    Rudy,

Hier vind je meer Astrofotografie werk.

Comment

Een topic met een link naar een illegaal te downloaden bestand wordt meteen verwijderd, omdat 't illegaal is. Maar illegale praktijken zoals flitsers plaatsen naast je nummerplaat om niet geflitst te kunnen worden, kunnen blijven gedijen. Begrijpe wie begrijpen kan

Mvg,
      Frederic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
        Een topic met een link naar een illegaal te downloaden bestand wordt meteen verwijderd, omdat 't illegaal is. Maar illegale praktijken zoals flitsers plaatsen naast je nummerplaat om niet geflitst te kunnen worden, kunnen blijven gedijen. Begrijpe wie begrijpen kan

Mvg,
        Frederic
        't is gewoon "stel dat..."

Do not try this at home

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht

Mvg,
          Frederic
          Ik weet dat het zout op vele plaatsen op is, maar één grove korrel moet toch nog ergens te vinden zijn?
          EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

Comment

Ik weet niet hoe het in België is maar in Nederland stappen ze steeds meer over op infra-roodfotografie en flitsen ze helemaal niet meer....
            www.indetailfotografie.nl

Comment

Mijn principe is:

ofwel volg je de regels zo goed mogelijk. Dus geen lak, flitsers of andere probeersels, maar gewoon proberen niet te hard te rijden.

ofwel lap je je laars er volledig aan, en rij je met een foutieve nummerplaat of helemaal zonder. (gestolen.... ), en draag je de gevolgen als het slecht afloopt.

Alles ertussen zijn lapmiddelen die geld kosten en toch niet werken.

En gestolen nummerplaten komt méér voor dan je zou denken.
              Ze hebben ooit ingebroken in mijn auto, en de dieven waren zo slim geweest ook de nummerplaat te stelen en gewoonweg te vervangen door een kopie. Pas toen de politie naar de auto kwam kijken zag ik dat de nummeplaat 'anders' was.
              Ik heb geen risico's genomen, en direct een andere nummerplaat aangevraagd. Geen zin om het uit te gaan leggen als ze met mijn plaat ergens een overval of een race organiseren. Dat kost je wel iets, maar het is wel goed voor de gemoedsrust.

Comment

Ik heb een aantal jaren geleden een parking geweten waar ze de nummerplaten die daar stonden om de parkeerplaatsen aan te duiden gestolen hadden.
                Enkele maanden geleden werd er 1 van gebruikt bij een overval.

Ze hebben de daders opgepakt en bij een huiszoeking de andere gestolen nummerplaten ook terug gevonden.

Opletten dus waar je kopij's van nummerplaten omhoog hangt.
                Best daar een duidelijke namaak hangen of een groter bord met je nummerplaat-code op.

Maar dit geheel ter zake...

Er zijn veel lapmiddeltjes om nummerplaten onleesbaar te maken die niet werken, of slechts werken in bepaalde omstandigheden (bepaalde lichtinval, niet teveel omgevingslicht, ...).
                Ook de radar-verklikkers die je op veel plaatsen kan kopen werken niet steeds (heeft een kennis zelf mogen ondervinden).
                - SoTHoS.be - = Canon EOS 30D & 5DII - EF 85 f/1.8 USM - EF 100 f/2.8 Macro USM - EF 24-105 f/4.0 L IS USM - EF 70-200 f/2.8 L IS USM - EF 300 f/4 L IS USM - EF 1.4x ext. - 580 EX II - 430EX - MR-14EX - ... = -

Comment

naar het schijnt werkt héél hard rijden ook
                  top gear heeft dat eens getest, nadeel: je moet minstens 170mph (mijl dus) rijden. En laten we eerlijk zijn, als je aan die snelheid een paaltje of wat dan ook raakt, hoop ik dat er niemand anders betrokken is en kom ik lachen bij je doodskist!

ohja, en die flitsen monteren was maar een ideetje omdat ik wat met een slafe unit aant experimenteren ben geweest en mij toen bedacht dat de meeste flitsers in belgie nog steeds een flits gebruiken (waarom worden ze anders ook zo genoemd )
                  hoe meer f**k hoe meer vreugd

**=ol

Comment

Working...
                  X