Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Windows 7 Godmode

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Windows 7 Godmode

    Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk bericht
    snip ik ben iemand die denkt in termen van "minimale moeite maximaal rendement". Dus ik heb daar weinig boodschap aan; voor mij is de Mac het summum van gebruiksgemak.

    snip
    Goed voor u .. het gekende "kijk, klik en denk nooit syndroom", exponent van de luxueuze luiaardij .. ik herken het van mijn jaren in (multiplatform) support .. hou u angstvallig weg van iedere discussie die maar even neigt naar de bespreking van OS architectuur .. .. enfin soit, boter aan de galg anyhow ..

    Comment


    • #32
      Re: Windows 7 Godmode

      Ik gebruik nog steeds XP op mijn nieuwe computer, ben ik nu ouderwets
      Ik zweer erbij
      Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

      Comment


      • #33
        Re: Windows 7 Godmode

        Als we nu eens allemaal samen komen ergens en het daar eens "uitklappen" zou beter zijn , gaat ook veel sneller , en bewijsmateriaal meebrengen hé , laten zien wat je kan ! en niet alleen blaffen op afstand

        Comment


        • #34
          Re: Windows 7 Godmode

          Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
          En de relevantie van je post is??
          ...dat bij elke discussie elke discussie over welk OS dan ook, GroovBird steeds zeer scherp en autoritair uit de hoek komt, en dat posters dat met een korrel zout moet nemen. Er zijn ook verschillende manieren om iets over te brengen hee zeg. Hij jaagt mensen weg.
          Wat is daar trouwens de bedoeling van; als een gier boven zo'n thread hangen en toeslaan éénmaal hij iemand kan "betrappen" op een onvolledigheid? Is dat een sport?

          Vb van autoritair: waarom vindt hij het altijd nodig zijn beroep en zijn "dagelijks contact met MS produkten" erbij te halen? Ik ben de tel kwijt hoeveel keer ik dat al gelezen heb.
          Ter vergelijking; ik draai al 15 jaar mee in deze sector als IT consultant, ben inmiddels manager van een IT team van 12 man, en kom al gans mijn loopbaan in contact met de kleinste tot de grootste IT omgevingen en softs. Maar zie je mij daar om de paar threads mee uitpakken? Dit is de eerste maal. En hopelijk de laatste, want ik doe het maar om duidelijk te maken; mogen mensen als ik ook een mening aub, of is dat teveel gevraagd?

          Ik wil ook niet "Mac in de discussie slepen". Ik nam enkel mijn discussies met GB als voorbeeld om aan te tonen hoe ik met zijn posts omga. En tja, mijn discussies gaan dan vaak over Mac. Sorry hee zeg.

          J.
          http://www.theafricabug.com

          Comment


          • #35
            Re: Windows 7 Godmode

            Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk bericht
            ...dat bij elke discussie elke discussie over welk OS dan ook, GroovBird steeds zeer scherp en autoritair uit de hoek komt, en dat posters dat met een korrel zout moet nemen. Er zijn ook verschillende manieren om iets over te brengen hee zeg. Hij jaagt mensen weg.
            Wat is daar trouwens de bedoeling van; als een gier boven zo'n thread hangen en toeslaan éénmaal hij iemand kan "betrappen" op een onvolledigheid? Is dat een sport?

            Vb van autoritair: waarom vindt hij het altijd nodig zijn beroep en zijn "dagelijks contact met MS produkten" erbij te halen? Ik ben de tel kwijt hoeveel keer ik dat al gelezen heb.
            Ter vergelijking; ik draai al 15 jaar mee in deze sector als IT consultant, ben inmiddels manager van een IT team van 12 man, en kom al gans mijn loopbaan in contact met de kleinste tot de grootste IT omgevingen en softs. Maar zie je mij daar om de paar threads mee uitpakken? Dit is de eerste maal. En hopelijk de laatste, want ik doe het maar om duidelijk te maken; mogen mensen als ik ook een mening aub, of is dat teveel gevraagd?

            Ik wil ook niet "Mac in de discussie slepen". Ik nam enkel mijn discussies met GB als voorbeeld om aan te tonen hoe ik met zijn posts omga. En tja, mijn discussies gaan dan vaak over Mac. Sorry hee zeg.

            J.
            Ja natuurlijk mag je je eigen mening hebben en ventileren, maar lees de topictitel en de openingspost nog eens.
            Misschien dien je zoiets via PB te regelen?

            Voor de rest n.o.i. en even goede vrienden
            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

            Comment


            • #36
              Re: Windows 7 Godmode

              Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk bericht
              Vb van autoritair: waarom vindt hij het altijd nodig zijn beroep en zijn "dagelijks contact met MS produkten" erbij te halen? Ik ben de tel kwijt hoeveel keer ik dat al gelezen heb.
              Ik wil wel eens weten hoe dikwijls je dat gelezen hebt. Volgens mij ben je meer dan de tel kwijt. Nu beschuldig je mij ervan mensen weg te jagen, erbovenop.

              Als de handschoentjes af moeten, dan moet het maar.

              Elke keer ik iets kritisch post over een ander, sta jij daar om commentaar te geven op mij. Elke keer. Hoelang ga je je daar mee bezig houden? Heb je nog iets zinnigs te zeggen? Kan je mijn argumenten ontkrachten? Heb je mij te corrigeren?

              Ik dacht het niet.

              Dave
              pixelpusher

              Comment


              • #37
                Re: Windows 7 Godmode

                Dave jongen,

                Ik ken je méér dan je vermoedt. Van op Rock Ternat, maar ook van waar je werkt (AC). All I can say is; lighten up! Je mag terecht fier zijn op je IT kennis. Maar stop met dat gegeven te gebruiken als haantjesgedrag. Snap je?

                Da's wat me stoort, ja. En mij niet alleen blijkbaar (PMs...).
                http://www.theafricabug.com

                Comment


                • #38
                  Re: Windows 7 Godmode

                  Vergeet het maar, zolang je op mij blijft azen, mag je van mij geen vriendelijkheid meer verwachten. En ik kan het niet apprecieren dat je onze werkrelatie (blijkbaar, want ik ken je blijkbaar niet zo goed als jij mij) hier voor iedereen leesbaar maakt.

                  En dan ge je nog beweren dat je niet alleen bent in je standpunt. Dat ze dat dan tegen mij vertellen, via PB of hier. Het kan me niet schelen. Wat je nu doet, is pure laster.

                  Dave
                  pixelpusher

                  Comment


                  • #39
                    Re: Windows 7 Godmode

                    Ik denk niet dat iets met laster te maken heeft iedereen die jou nickname in google intikt , ziet meteen hoe graag in de kijker loopt, dus erg stom van overal dezelfde nickname te gebruiken , en erg gevaarlijk voor iemand met een grote mond, maar daar had je nog niet aan gedacht waarschijnlijk, doe zo verder met dat gedrag en je komt de juiste wel eens tegen .
                    Ik hou het hier voor bekeken het "cordon sanitaire" zit ook overal,

                    de groeten
                    Ze mogen het hier sluiten voor mijn part

                    Comment


                    • #40
                      Re: Windows 7 Godmode

                      Oorspronkelijk geplaatst door Sprint955 Bekijk bericht
                      Ik denk niet dat iets met laster te maken heeft iedereen die jou nickname in google intikt , ziet meteen hoe graag in de kijker loopt, dus erg stom van overal dezelfde nickname te gebruiken , en erg gevaarlijk voor iemand met een grote mond, maar daar had je nog niet aan gedacht waarschijnlijk, doe zo verder met dat gedrag en je komt de juiste wel eens tegen .
                      Ik hou het hier voor bekeken het "cordon sanitaire" zit ook overal,

                      de groeten
                      Ze mogen het hier sluiten voor mijn part
                      Alsof je kiest wat er over jou in Google verschijnt. Ik hoef mij toch niet te schamen voor wat er over mij te vinden is, of wel?

                      Laffaard.

                      Dave
                      pixelpusher

                      Comment


                      • #41
                        Re: Windows 7 Godmode

                        Waar zijn de Mods als ze nodig zijn ( maar ja ik sta op het lijstje van F naar mij zullen ze niet luisteren).

                        Comment


                        • #42
                          Re: Windows 7 Godmode

                          Mannekes, het gaat hier nog altijd over GodMode hé.
                          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                          Comment


                          • #43
                            Re: Windows 7 Godmode

                            Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                            Vergeet het maar, zolang je op mij blijft azen, mag je van mij geen vriendelijkheid meer verwachten. En ik kan het niet apprecieren dat je onze werkrelatie (blijkbaar, want ik ken je blijkbaar niet zo goed als jij mij) hier voor iedereen leesbaar maakt.

                            En dan ge je nog beweren dat je niet alleen bent in je standpunt. Dat ze dat dan tegen mij vertellen, via PB of hier. Het kan me niet schelen. Wat je nu doet, is pure laster.

                            Dave
                            Dat is net het punt, Dave: ik mag van jou nooit "vriendelijkheid verwachten" in IT-related threads. Bijna niemand mag van jou "viendelijkheid verwachten".

                            En we hebben geen rechtstreekse werkrelatie hoor. Ik maak hier ook niks over leesbaar. Zelfs de firmanaam hoeft niemand te weten.

                            En idd, ik ben niet alleen in mijn standpunt. Sprint955 denkt er blijkbaar net hetzelfde over, gezien zijn laatste post. Hij is maar één voorbeeld. De meeste zijn hier echter "te newbie" om te durven discussiëren met een gevestigde waarde als jij.

                            Elke keer er een thread is zoals deze; you're on it like a fat kid on cake. Gewoon; let go, man. Adem een paar keer diep in en uit. Relax. Ik bedoel het goed zenne. Geen nut nog vijandiger te worden dan je al was.

                            Mvg,

                            J.
                            http://www.theafricabug.com

                            Comment


                            • #44
                              Re: Windows 7 Godmode

                              Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk bericht
                              Dat is net het punt, Dave: ik mag van jou nooit "vriendelijkheid verwachten" in IT-related threads.
                              Het is ooit anders geweest.

                              Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk bericht
                              Ik bedoel het goed zenne. Geen nut nog vijandiger te worden dan je al was.
                              Zout op de wonde. Eerst mij komen beschuldigen van vanalles, dan afkomen met "lighten up" en nu bedoel je het goed? Ik hoef dat niet te blijven slikken.

                              Mijn punt: je hebt tot hiertoe nog niets ingebracht in de discussie.

                              Dave
                              pixelpusher

                              Comment


                              • #45
                                Re: Windows 7 Godmode

                                't is welletjes geweest, en helaas zijn onze vrijwillige Mods geen 24 op 24 uur online, niet dat ik verwonderd ben over zappa's reactie, ik had ook niets anders verwacht. Gelukkig zijn er ook leden die de juiste weg volgen en ons via het uitroepteken of pm een seintje geven als er discussies uit de hand lopen en dusdanig hun goede wil tonen ipv steeds de moderatoren te beschuldigen.
                                Last edited by Franciskine; 16 januari 2010, 12:05.
                                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                                Comment

                                Working...
                                X