Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Hahaha ja.
Ik ga seffens skiën hier in onze tuin
Met rondom mij vuurwerk.
Ze zijn NU al aan 't knallen....
Begin dan toch maar nen heuvel te bouwen! Geniet van het vuurwerk en het nieuwe jaar! Wij mogen nog een 10 uren wachten voordat het hier Nieuwjaar is.
Een sneeuwloze winter tot nu toe bij ons, buiten die 5cm een paar weken terug die op 2 dagen weg was. We zullen de bergen in moeten of een 100km landinwaarts rijden voor sneeuw te zien!
ik heb het gemerkt ja...Morgen vroeg ga ik weer eens op pad.
Ik weet alleen nog niet waar naar toe..Macroshopper had weerman moeten worden langs Sabine...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Theo,
ik heb het gemerkt ja...Morgen vroeg ga ik weer eens op pad.
Ik weet alleen nog niet waar naar toe..Macroshopper had weerman moeten worden langs Sabine...
Ben gisteren gaan rondrijden in de buurt van Zonhoven en Bokrijk.
Geen enkele foto gemaakt
Ben gisteren gaan rondrijden in de buurt van Zonhoven en Bokrijk.
Geen enkele foto gemaakt
Ben deze morgen in Genk geweest aan "De maaten"..Tjonges weer een favoriete plaats erbij..De reebokjes liepen zo voor me op..Wat kan je daar mooie fotos schieten zeg..Word vervolgt...
Ik dank de weergoden dat ze zo goed geluisterd hebben naar mijn aanvraag..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment