Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Hij was een van de anciens van dit forum (alias rogéke). Maakte idd heel mooie sportfoto's, maar ook andere genres waren voor hem geen probleem.
Ik heb nog mijn eerste tips hier van hem gekregen.
Oprechte deelneming aan de familie.
Hij was er eentje van bij de eerste uren van Belgiumdigital en toen de HOF nog niet bestond, maar wel "Your Photo" stond hij héél geregeld op de voorpagina van BD.
Ik heb ook altijd genoten van Luc's schitterende foto's toen hij nog op het forum vertoefde. Een fantastisch fotograaf !
Ook zijn zinnige en vooral eerlijke commentaren op de foto's kon ik bijzonder waarderen.
Mijn oprechte deelneming aan de familie !
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment