Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voor mij GEEN oldtimer.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Voor mij GEEN oldtimer.

Ik zie nog dikwijls VW kevers rijden en die kunnen me echt niet bekoren hoor.
    Geen comfort, verwarming die op niks trekt, hoog verbruik, om de 10.000km kleppen stellen of je had zo een hoop problemen.
    Als je die hoop motoren van VW moest zien die ik toen die tijd heb gereviseerd daar zou je van verschieten.
    Over de motoren die er uit moesten om de dynamo te kunnen demonteren dan nog niet gesproken, en die uitlaatpotten wat een gepruts was dat zeg.
    Als je echt een exclusieve auto hebt dan zou ik die misschien wel houden maar zo een alledaags model nee daar houd ik me niet mee bezig.
    Ik moet ook wel zeggen ik heb 36jaar een wagenpark onderhouden van op laatst 120 voertuigen en dan wil je als je dag er op zit daar niet meer mee bezig zijn (ik toch niet).
    Voor alle die dat wel als liefhebberij uitvoeren daar heb ik niks op tegen hoor ik heb er geen intresse in, en toch zeker niet toen in 1969 er zoveel veranderde zodat je bv geen andere motor (ander model, merk enz) meer moch monteren.
    Moest dat wel geweest zijn had ik ongetwijfeld zelf wel met iets uniek rond gereden.
    D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Working...
    X