Ik alvast tot 2010 heerlijk in de Ardennen
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Waar zit iedereen met die feestdagen.........
Collapse
X
-
-
Re: Waar zit iedereen met die feestdagen.........
Thuis voor de buis
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtNu op dit moment op het werk...een beetje surfen op het forum van BD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk berichtOp mijn werk tot 31 december
Dan enkele dagen thuis en vanaf 4 januari weer op mijn werk
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtNu op dit moment op het werk...Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Thuis voor het PC-scherm aan het werken. En morgen naar Brussel mijn zoon bezoeken die (op bestelling) uit Frankrijk 24 zeer lekkere flessen wijn heeft meegebracht. En nadien naar Zaventem familie uit San Francisco ophalen. Ik vrees voor mijn wijnvoorraad.EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door weebee Bekijk berichtEn nadien naar Zaventem familie uit San Francisco ophalen. Ik vrees voor mijn wijnvoorraad.
Zelf ben ik helaas al terug. Een weekje Noord Zweden. Nu gewoon thuis en 4 januari weer aan de slag tot de zomer.Last edited by on4bam; 29 december 2009, 11:56.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtPrecies veel werk?
En jij ook al blijkbaar. Maar ja, jij test internet zeker?
Laatste paar weken heb ik een domein migratie gedaan van users en computers en daarop nog een Vista Project..allemaal tegelijk..Een dikke maand op mij tippen gelopen..Ook weinig tijd gehad om op BD rond te lopen..Nu is de storm gaan liggen en kan ik op mijn ADSL lijneke mooie verder surfen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk berichtDat ze dan voorraad meebrengen, Californische wijnen hebben de naam goed te zijn
.EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001
Comment
Comment