Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dossier Costers....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Dossier Costers....

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Als ik naar die onzin blijf kijken dan word ik lastig
    Je wordt in een dwangbuis gestoken en gedwongen daar naartoe te kijken...?
    Mensen klagen altijd maar van dingen die ze maar niks vinden op TV alsof ze er echt toe verplicht worden ernaar te kijken...

Dingen die mij storen zap ik gewoon weg, en als 't te erg wordt schakel ik de TV uit Zo simpel gaat dat

Mvg,
    Frederic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
      Je wordt in een dwangbuis gestoken en gedwongen daar naartoe te kijken...?
      Mensen klagen altijd maar van dingen die ze maar niks vinden op TV alsof ze er echt toe verplicht worden ernaar te kijken...

Dingen die mij storen zap ik gewoon weg, en als 't te erg wordt schakel ik de TV uit Zo simpel gaat dat

Mvg,
      Frederic
      Natuurlijk Frederic; ik begrijp jou wel en ik doe net hetzelfde.
      Maar intussen is het verloren tijd die met iets anders had opgevuld kunnen worden.
      Het is maar natuurlijk mijn persoonlijke mening.

Al die zaken waar je mensen bezig ziet in hun gewone doen en in hun overtuiging
      vind ik zeer fijn om naar te kijken.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Natuurlijk Frederic; ik begrijp jou wel en ik doe net hetzelfde.
        Maar intussen is het verloren tijd die met iets anders had opgevuld kunnen worden.
        Goh Theo, meer dan 90% van wat ze op TV uitzenden lijkt mij verloren tijd 't zal dus op die paar minuutjes Dossier Costers ook niet meer komen zeker...?
        Het valt ons in ieder geval op dat er sedert de mogelijkheid van Digitale Televisie alsmaar meer larie uitgezonden wordt, en de mooie films alsmaar later beginnen, alsof ze mensen bijna dwingen over te stappen op digitaal...

Mvg,
        Frederic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
          Goh Theo, meer dan 90% van wat ze op TV uitzenden lijkt mij verloren tijd 't zal dus op die paar minuutjes Dossier Costers ook niet meer komen zeker...?
          Het valt ons in ieder geval op dat er sedert de mogelijkheid van Digitale Televisie alsmaar meer larie uitgezonden wordt, en de mooie films alsmaar later beginnen, alsof ze mensen bijna dwingen over te stappen op digitaal...

Mvg,
          Frederic
          Straf, die indruk heb ik ook.
          Ik kan het niet precies zeggen in uren en minuten maar ik zie meestal Duitse tv.
          Terra X vind ik interessant maar ja dat wordt ook laat uitgezonden.
          Gisteren waren er 2 uitzendingen achter elkaar over 2000 jaren pausen...
          In relatief korte tijd kan je veel leren EN begrijpen.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Working...
          X