Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welk E-mail prog bij Windows 7

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Welk E-mail prog bij Windows 7

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
    Als je niets geëxporteerd hebt naar een bestand, en je hebt OE niet op je pc staan. Wat wil je dan hebben dat Thunderbird doet, Theo? Een adresboek aanmaken met adressen die hij zelf verzint voor jou?

Mvg,
    Frederic
    Goede vraag Frederic: zoals ik zei is Thunderbird een goed programma als
    je VAN VOOR AF AAN begint
    (sorry...)
    Wat betekent dit? Dat je jouw adressen zelf weer gaat intikken.

Zoals het er nu uitziet en zonder verdere info zal Henri zo moeten beginnen

STEL dat Henri op een andere schijf een geëxporteerd adresbestand heeft van O.E.
    dan zou hij dit kunnen importeren.
    Is dat zo? Ik hoop het voor hem.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gakrid Bekijk bericht
      Frederic, OE stond bij mij op een andere PC en heb een adresbestand ge-exporteerd en ik wil dat nu importeren in TB, maar dat gaat serieus mis hoor (zowel CSV als Tab seperated).
      Wàt gaat er serieus mis? Wat bekom je? Welke melding krijg je?

Zelf heb ik al ondervonden dat je best een dubbele back-up maakt naar 2 verschillende locaties, zeker als je die pc wilt formatteren en een clean-install doen, want bij het back-uppen durft jammer genoeg uit ondervinding wel eens iets mis te lopen.

Mvg,
      Frederic

Comment

Thunderbird herkent de punt-comma's niet, noch de tabs en ramt dus alles (de hele string van velden) in 1 veld. Dat is uiteraard behoorlijk vervelend. Ik heb enkel de velden aangevinkt die er in mijn export zitten (voornaam, naam, e-mail).
        Groeten Dirk
        Website : http://www.gakrid.be

Comment

Thunderbird herkent de punt-comma's niet, noch de tabs en ramt dus alles (de hele string van velden) in 1 veld. Dat is uiteraard behoorlijk vervelend. Ik heb enkel de velden aangevinkt die er in mijn export zitten (voornaam, naam, e-mail).
          Of bepaalde letters van een naam, adres, wordt vervangen door 323 "X-en"
          Bijv. Achternaam wordt xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Het is me één keer gelukt maar ik kan het niet meer navertellen.
          Was destijds veel bezig met Linux enz.

Ik dacht dat het lukte met converteren naar die "kaartjes"...
          Ken de naam niet meer.
          Dus vanuit O.E die persoonlijke "kaartjes" aanmaken en importeren in Thunderbird.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
            Je kan Microsoft Office 2007 ook apart aankopen hoor, je hoeft daarvoor niet het hele Office pakket aan te kopen, als ik me goed herinner heb ik daar ongeveer een 90€ voor betaald.
            En daar zit Outlook inbegrepen??
            Apart kost die Outlook 2007 150 euro.... toch voor een gewone kerstboom als ik
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Lees dit een keer:

Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                En daar zit Outlook inbegrepen??
                Apart kost die Outlook 2007 150 euro.... toch voor een gewone kerstboom als ik
                http://www.hcw.be/p.aspx?p=H0331 Online besteld en gewoon thuis geleverd
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

http://www.hcw.be/p.aspx?p=H0331 Online besteld en gewoon thuis geleverd
                  You are the man
                  Dank u!

Bij boekensoft.com hier in Hasselt vragen ze het dubbel....

Ik lees daar wel:
                  Wie mag er Academische versie van Microsoft softwarepakket aankopen ?
                  Onderwijsinstellingen, leerkrachten, professoren,studenten, openbare bibliotheken, Musea en Liefdadigheidsinstellingen (VZW's)
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    You are the man
                    Dank u!

Bij boekensoft.com hier in Hasselt vragen ze het dubbel....

Ik lees daar wel:
                    Wie mag er Academische versie van Microsoft softwarepakket aankopen ?
                    Onderwijsinstellingen, leerkrachten, professoren,studenten, openbare bibliotheken, Musea en Liefdadigheidsinstellingen (VZW's)
                    't Ja, ik heb gewoon online besteld enkele weken geleden ( was toen nog beschikbaar ) en product is thuis geleverd, geen vragen gesteld. Heb je geen familie waar iemand nog studeert? Cadeautje voor Nieuwjaar he . . .
                    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

't Ja, ik heb gewoon online besteld enkele weken geleden ( was toen nog beschikbaar ) en product is thuis geleverd, geen vragen gesteld. Heb je geen familie waar iemand nog studeert? Cadeautje voor Nieuwjaar he . . .
                      Een mens mag af en toe wat geluk hebben in zijn leven
                      Ik vind het ook een zeer fijn en handig programma: geen miserie dus.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Je kan het dan wel kopen, maar je zal het illegaal gebruiken als je niet tot de doelgroep behoort. Exact hetzelfde Francis als jij een home versie van Office in je praktijk zou gebruiken.

Spicebird (www.synovel.com) is een open source Outlook vervanger met e-mail, contactpersonen en agenda.
                        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Zeker geen Outlook Express... Da's Outlook zonder de beveiliging.
                          Outlook 2007 is gebruiksvriendelijk, lijkt waarschijnlijk op wat je op het werk gebruikt etc...
                          Wel redelijk duur.

Probeer anders de open office cliënt eens?

Verder zou ik me meer zorgen maken over de gebruikte antivirus....

A

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LordA Bekijk bericht
                            ..

Verder zou ik me meer zorgen maken over de gebruikte antivirus....

A

Ehhhhhhm..

Waarom moet hij zich zorgen maken? Jij weet toch niet welke a-virus TS draait?
                            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Hartelijk dank voor de reacties.
                              - Gebruik Norton antivirus en internet beveiliging.
                              - Windows Live wou ik proberen maar de gedownloade testversie is zeer complex, weinig gebruiksvriendelijk en bovendien komen er heel wat extra progs bij,die wellicht bruikbaar zijn voor sommigen, maar die een enorme ballast zijn. Daarboven komt nog dat een oude bekende de kop opsteekt: met name het egoïstisch optreden en inmenging van Microsoft software.
                              Heb de hele santeboetiek terug verwijderd.
                              - Ben momenteel Mail Commander Pro aan 't testen, maar vind display weinig gebruiksvriendelijk.
                              - Denk dat ik Thunderbird toch maar eens van naderbij ga bekijken.

Henri
                              lidnummer: BD0435BE

Comment

ik blijf het rotstreek vinden van microsoft dat ze iedereen live mail opdringen.
                                oude windows mail staat zelfs op dvd van win7, maar ze hebben het quasi onmogelijk gemaakt om te gebruiken. en zowel live mail als thunderbird kunnen niet gewoon adressen uit windows mail importeren ... lijkt toch niet onmogelijk ... exporteren en importeren ... maar is m.i. gewoon klotereij van den bill ...

Comment

Working...
                                X