Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Is Vic there? AGNES. Capita Selecta. Are friends electric. ...
Ja dat waren nogal tijden hé Ik hoor het nog wel eens graag 1 keertje terug. Maar om als ex-new wave liefhebber, die al lang over zijn houdbaarheidsdatum is, nog naar een New Wave festival te gaan. Neen, dat hoeft niet. Ik ga liever naar optredens van hedendaagse artisten. Dat houdt een mens jong
Zowel oude Wave-bands die nog bestaan als Anne Clark, Cure, Killing Joke, Siouxsie, Bauhaus, Mission als jaren 90 Gothic Bands (Faith and the Muse) als female singer songwriter, alternatief, indie, lo fi (Sophia, Malcolm Middleton, Heather Nova, Tori Amos, Woven hand, Tindersticks)...
Ja dat waren nogal tijden hé Ik hoor het nog wel eens graag 1 keertje terug. Maar om als ex-new wave liefhebber, die al lang over zijn houdbaarheidsdatum is, nog naar een New Wave festival te gaan. Neen, dat hoeft niet. Ik ga liever naar optredens van hedendaagse artisten. Dat houdt een mens jong
ik deel uw mening... het is leuk om terug te horen maar er is ondertussen heel veel nieuwe en goede muziek gemaakt. Blijven stilstaan zou een beetje jammer geweest zijn.
Anderzijds, vorige week nog eens naar een "punk" optreden geweest, The Kids, Belgian Assiociality en Funeral Dress, en vond het best leuk... maar je ervaart dat op een andere manier als 20 jaar geleden.
Ik zit 8 maand per jaar in het buitenland, dat maakt plannen maken net iets moeilijker
In t buitenland zijn er ook concertzalen.
Ik heb Heather Nova al 75 keer live gezien op 15 jaar, ook in t buitenland.
Sophia 30x, Anne Clark 30x, Cure 20x ...
t Is een dure hobby.
Als ik oude bands terugzie, met vrienden van destijds (midden jaren 80), voel ik me terug 17, maar anderzijds wil ik een vinger aan de pols van de huidige muziek houden. (wel geen commerciele brol)
Dat van die houdbaarheidsdatum is hier ook van toepassing. Maar als je echt van hedendaagse (alhoewel) artiesten houdt dan moet je eens naar een optreden van Nine Inch Nails (NIN) gaan kijken. Al gaan ze er binnenkort mee stoppen. Luister maar eens naar de originele Hurt, beter gekend in de versie van J. Cash, dat geschreven is door Trent Reznor.
EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001
De meeste 'alternatieve' bands van de jaren 90 tot nu zijn toch beinvloedt door de wave of punk.
Ik vind het juist tof om op Sinners Day of BIM mensen terug te zien die ik al 10 of 20 jaar niet meer heb gezien. En ook om niet de oudste te zijn op een festival.
ik deel uw mening... het is leuk om terug te horen maar er is ondertussen heel veel nieuwe en goede muziek gemaakt. Blijven stilstaan zou een beetje jammer geweest zijn.
Anderzijds, vorige week nog eens naar een "punk" optreden geweest, The Kids, Belgian Assiociality en Funeral Dress, en vond het best leuk... maar je ervaart dat op een andere manier als 20 jaar geleden.
Geen foto's gemaakt? 't was wel een pretje als fotograaf, de verwarming veel te hoog en voortdurend 'pogoende' punkers in je rug
Comment