Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

externe HD

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: externe HD

    voorlopig denk ik dat het probleem met defragmentatie al opgelost gaat zijn.
    De laptop is al een paar uur bezig het zou dus wel eens kunnen dat daar het probleem zit
    Als ik nu defragmentatie onderbreek en morgen door werk ('s nachts heb ik liefst geen laptop draaien), dan moet dat toch niet helemaal opnieuw beginnen hoop ik

    Back up is niet zo het probleem. Dat doe ik al naar externe schijven. documenten worden wekelijks gesynchroniseerd.

    gegevens C-schijf: gebruikt: 119GB, beschikbaar 19,3 GB = 138,3GB - 160GB = 21,7 GB die ergens anders zit.
    hoe meer f**k hoe meer vreugd

    **=ol

    Comment


    • #17
      Re: externe HD

      Ben je zeker dat je harde schijf 160 GB is ?
      Er is gigabyte : zoals de harddiskleveranciers graag voorhouden (1 kB=1000 byte, 1GB=1000 MB),
      je hebt de klassieke "computer-GB" (1kB=1024 byte, 1 GB=1024 MB).

      Resultaat is dat een harddisk van 160 GB volgens de harddiskleveranciers eigenlijk 149 GB is volgens je besturingssysteem.

      Sommigen durven je dan wijsmaken dat dat komt omdat je windows draait, maar dat heeft er dus niets mee te maken...
      Groeten,

      Polleke

      Comment


      • #18
        Re: externe HD

        geen idee eigenlijk, maar dat zal het waarschijnlijk wel zijn voor de grootte van de schijf. Ik denk dat ik die defragmentatie toch maar ga afbreken en dodo ga doen
        hoe meer f**k hoe meer vreugd

        **=ol

        Comment


        • #19
          Re: externe HD

          Dat verschil kan ook de grootte zijn van je virtueel geheugen.
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

          Comment


          • #20
            Re: externe HD

            in elk geval is hij nu weer redelijk snel. Zijnde: ik moet niet meer een blokje rond lopen als ik iets doe
            schijfopruiming, schijfdefragmentatie van bijna 24u, schijfcontrole en een paar progamma's eraf. Een wereld van verschil
            nu binnenkort vista nog eraf en win7 erop en we hebben weer een echt machien
            hoe meer f**k hoe meer vreugd

            **=ol

            Comment

            Working...
            X