Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe PC bezitters: interessant

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nieuwe PC bezitters: interessant

Tot nu toe doe ik zo'n opkuis in grote mate met het programma Advanced Uninstaller Pro.
    Je kan daarvan een trial versie 20 dagen uitproberen. Daarna heb ik het gekocht.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Zo een PC met brol op. Kan in het ieder geval verwijderd worden met het controle paneel. Nadien kan je je register opschonen met een programma Advanced system care van iobit. Volledig gratis, en heeft me nog niet in de steek gelaten. Stond ooit eens vermeld in een computer magazine. Dit bedrijf heeft tal van gratis tools zoals defragmenteren. Je kan het vergelijken met diskkeeper, maar dan gratis.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door powerkiller Bekijk bericht
        Zo een PC met brol op. Kan in het ieder geval verwijderd worden met het controle paneel. Nadien kan je je register opschonen met een programma Advanced system care van iobit. Volledig gratis, en heeft me nog niet in de steek gelaten. Stond ooit eens vermeld in een computer magazine. Dit bedrijf heeft tal van gratis tools zoals defragmenteren. Je kan het vergelijken met diskkeeper, maar dan gratis.
        Ook voor Windows 7, 64 bit?
        (is maar een vraag he)
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

je kan ook Zonder Merk kopen. Dan moet je wel zelf je Windows kiezen en erop zetten (of laten zetten).
          Heb ooit een PAckard Bell gekocht.. zonder te weten wat het inhield. Ik wist het rap genoeg en had heel veel spijt. Zelfs met het controlepaneel kreeg ik die brol niet weg (of het was gewoon niet dummie-proof genoeg voor mij )
          Ben nu content met mijn Witte Merk-pc
          - elk jaar opnieuw herinstalleren om daarna misschien de indruk te hebben dat het toch iets sneller gaat nu hem terug opschoond is
          Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            Ook voor Windows 7, 64 bit?
            (is maar een vraag he)
            Google op iobit. Ikzelf heb geen windows 7, dus kan je hier niet bij helpen.
            grts,

Edit : dit stond vermeld
            Designed for Windows 7, Vista, XP, and 2000 (32bit and 64bit)
            website is iobit.com

Comment

Ter info: ik startte dit topic omdat ik een programma ontdekt heb waarin een database zit van alle mogelijke prutsen die tegenwoordig geïnstalleerd staan.
              Ik wou deze ontdekking gewoon meedelen aan anderen. Eigenlijk waren reacties dus niet echt nodig.
              Wat is er nu gemakkelijker (voor de doorsnee gebruiker, dus niet de PC-freak) dan een lijst voor u te krijgen van alles wat er meegeleverd wordt op uw HD, zodat je niet zelf moet gaan zoeken.

Gewoon kiezen wat mag blijven en wat je kwijt wilt.

Dus kan ik besluiten: vele antwoorden zijn hier een beetje off-topic.
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Working...
              X