Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Inderdaad goede serie. Ben toch blij dat ik in 2009 leef en niet in 1950
Ja Peter.
En toch zijn er vandaag de dag nog van die verhalen hoor.
Daar is wel één onderwerp niet ter sprake gekomen tot nu toe: geld
Ik bedoel dus hoe men vroeger rekeningen betaalde.
En die konden nogal oplopen maar dan werd alles goed gemaakt
met één meubelstuk of bijv. een antieke kast ed.
Dit was wel geen dagelijkse kost maar het gebeurde.
Honderd jaar geleden, toen de dieren nog spraken, ben ik ooit "op bezoek" geweest bij die dokter uit Dudzele. Ik herinner me nog "levendig" dat hij foto's opgehangen had in zijn living (of was het in zijn bureau ?) van hemzelf met koning Boudewijn. Waar is de tijd ? Toevallig zag ik daarnet de ontroering van de man ; hij werd 88. Maar ik herkende hem meteen.
Ik heb ooit in mijn legerdienst als boefer een dokter gehad die pafte als een ketter..
Weet je wat die altijd zei..Een mens moet ergens van sterven en dat kan het best als je geniet van het leven.."Hoeveel weken moest jij alweer hebben"
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment