Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Whirlpool wasmachine kapot

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Whirlpool wasmachine kapot

Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
    Hey juppekes

Ik heb met mijn vorig wasmachine ook eens in panne gevallen

De winkel waar ik hem gekocht heb heeft een factuur gemaakt voor een verbrande motor, al was er heel wat anders kapot

Factuurtje binnen gebracht bij de brandverzekering, en die hebben alles betaald
    Ik zou het nog wat harder van de daken roepen.

Heb jij een brandverzekering zonder vrijstelling?

Mvg.
    Robert

PS. Binnenkort begint hier iemand een draad dat zijn brandverzekering is opgeslagen met de vraag waarom dat weer nodig was.
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Hey juppekes

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
      Ik zou het nog wat harder van de daken roepen.

Mvg.
      Robert

PS. Binnenkort begint hier iemand een draad dat zijn brandverzekering is opgeslagen met de vraag waarom dat weer nodig was.
      Ik ken daar niet veel van hoor van die verzekeringen

Maar het was de winkel zelf die dit al geregeld had voor ik het wist

Wat die verzekeringen betreft: iedereen heeft al eens iets gedaan die niet helemaal heel juist is
      Bootjes

Comment

Mvg.
        Robert
        Ik ken niet veel van verzekeringen, maar is dat niet normaal? Wij hebben nog nooit iets moeten laten vallen wanneer we de verzekering nodig hadden.

Comment

Hey juppekes

Wat die verzekeringen betreft: iedereen heeft al eens iets gedaan die niet helemaal heel juist is
          Natuurlijk ben ik niet heiliger dan de paus, maar "der Feind hört mit" en het blijft tenslotte fraude.

Mvg.
          Robert
          Mvg.
          Robert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
            Ik ken niet veel van verzekeringen, maar is dat niet normaal? Wij hebben nog nooit iets moeten laten vallen wanneer we de verzekering nodig hadden.
            Ik weet niet of dat zo bij elke verzekeringsmaatschappij zo is, maar bij onze brandverzekering is in elk geval een vrijstelling.

Mvg.
            Robert
            Mvg.
            Robert

Comment

Ik ben ook geen verzekeringsagent maar weet wel héél goed dat een winkel niets aan mijn verzekering kan aangeven zonder mijn medewerking. Hoe kan die weten bij welke maatschappij je bent of welke makelaar je hebt en welk polisnummer?
              Dat de winkel dit geregeld had voor je het wist is een excuus dat je in de kast mag leggen hoor, geef gewoon toe of zwijg er over.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Ik weet niet of dat zo bij elke verzekeringsmaatschappij zo is, maar bij onze brandverzekering is in elk geval een vrijstelling.
                Normaal is een vrijstelling zelfs wettelijk voorzien ... afwijkingen zijn altijd mogelijk natuurlijk volgens uw contract.
                Hier was de vrijstelling jaren geleden iets van een 200€ en dat wordt geïndexeerd.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

De vrijstellingen in familiale en brandpolissen zijn niet meer verplicht, sinds de Europese Commissie zich er mee bemoeid heeft. Maar de meeste maatschappijen handhaven de bestaande situatie en voor oude contracten veranderd er dus niks tenzij je er expliciet naar vraagt en dan nog wil dat niet zeggen dat je een vrijstellingsloze polis krijgt.

Bij sommige maatschappijen kun/kon je de vrijstelling afkopen of vervalt die bvb als je er meerdere polissen hebt.

Afschaffing van de vrijstelling zal uiteraard tot verhoging van de premies leiden, net als frauderen trouwens. Frauderen betekent korte termijnwinst. Op lange termijn betalen we daarvoor wel met z'n allen de rekening.
                  Computer nerds don't byte, they just nibble a bit

Be careful who you shoot; they may shoot back

Comment

Weer iets bijgeleerd...
                    We hebben nog nooit iets zelf moeten betalen wanneer de verzekering tussen beide is moeten komen, wel 3 keer was dat... 1 keer een arbeidsongeval (aangereden op weg naar werk), 1 keer glasbreuk (nieuwe voorruit van de wagen) en 1 keer een schimmel in de kelder laten verwijderen.
                    Wij hebben alle verzekeringen al 13 jaar bij dezelfde maatschappij, misschien daarom?

Comment

enkele jaren geleden motorpanne in ons LG wasmasjien (was vrij nieuw 1-2 jaar oud of zo). De technieker stak er meteen een nieuwe motor in (in garantie). Vertelde dat de motor van àlle wasmasjienes nu dezelfde is...
                      erik, Nikon materiaal

'aforismen zijn aan mij niet besteed' (ikzelf)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
                        Weer iets bijgeleerd...
                        We hebben nog nooit iets zelf moeten betalen wanneer de verzekering tussen beide is moeten komen, wel 3 keer was dat... 1 keer een arbeidsongeval (aangereden op weg naar werk), 1 keer glasbreuk (nieuwe voorruit van de wagen) en 1 keer een schimmel in de kelder laten verwijderen.
                        Wij hebben alle verzekeringen al 13 jaar bij dezelfde maatschappij, misschien daarom?
                        ik heb voor 2 jaar de vloer van mijn bureau laten opbreken voor vervanging chauffagebuizen + nieuwe vloer gelegd. Alles op kosten van de verzekering. (de expert heeft me gewoon een forfait gegeven waarmee ik - ruim - mijn plan kon trekken). En inderdaad, mijn verzekeringsmakelaar was erbij toen de expert kwam.
                        20 jaar geleden mijn auto gepikt in amsterdam. expert gaf er een habbekrats voor. na telefoon aan mijn makelaar werd die habbekrats plots een héél behoorlijk bedrag.

En dus, mijn verzekeringen zijn waarschijnlijk niet de allergoedkoopste op de markt, maar bij miserie staat mijn verzekeringsmakelaar aan mijn kant en niet aan de kant van de maatschappij.
                        erik, Nikon materiaal

'aforismen zijn aan mij niet besteed' (ikzelf)

Comment

Working...
                        X