Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar staat jullie pc?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Waar staat jullie pc?

    Sinds ik de eerste keer een computer in handen kreeg (ZX81) heeft die altijd in een aparte hobbykamer gestaan. Gelukkig was er steeds een kamer(tje) op overschot waar ik een bureau en wat "archiefruimte" kon plaatsen. Nu is het een kamer van 4.5x4m met aaln beide zijden een lang bureaublad waar naast mijn radiomateriaal ook de PC's, modem/router en accessoires staan. Soms gaat de laptop eens mee naar beneden om naar iets te kijken op TV maar in de living werken we nooit op de PC. De hobbykamer is dan ook de meest gebruikte kamer in huis
    Vermits de telefoons via de modem op VOIP werken zijn er kabels die vanuit de hobbyruimte naar beneden lopen, terwijl de telefoonkabel voor ADSL dan weer eerst naar boven gaat. In een nieuwbouw zou ik het zeker anders aanpakken en genoeg buizen voorzien voor bekabeling.
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

    Comment


    • #17
      Re: Waar staat jullie pc?

      wij hebben een vaste in de living. Zelf gebruik ik bijna altijd de laptop zodat ik kan gaan zitten waar ik gemakkelijk zit (chronische spierpijn)
      Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

      Comment


      • #18
        Re: Waar staat jullie pc?

        open bureau staat achter open haard in zithoek ... in bureau staat windows pc met 24" en 19" scherm en apple mac pro met 17" scherm ... in zithoek staan 2 "laptoptafeltjes" uit Ikea van het model Dave om daar de laptops en netbook te gebruiken, op een kamer boven heb ik nog een pc staan die vooral gebruikt wordt om eigen gemaakte muziek mee op te nemen. eigenlijk hebben we er voor gekozen dat ik een beetje afgezonderd op de pc kan werken maar er toch nog bij hoor
        Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
        www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600

        Comment


        • #19
          Re: Waar staat jullie pc?

          Laptop, 20" scherm, staat gewoon op de eettafel en wordt weggeborgen wanneer ik er mee stop . . .
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • #20
            Re: Waar staat jullie pc?

            ik heb in het totaal 3 pcs en 1 laptop.
            de 3 pcs staan in mijn hobbie kamer.
            en mijn laptop staat in de woonkamer

            Comment


            • #21
              Re: Waar staat jullie pc?

              Op mijn slaapkamer, zie ook werkplaats.
              about.me/stijnv

              Comment


              • #22
                Re: Waar staat jullie pc?

                Vroeger stond mijn PC in een aparte kamer. Maar mijn vrouw vond dat ze de allures kreeg van een computerweduwe. Dan maar de desktop in de living gezet. De laptop wordt een beetje overal gebruikt.
                Homo Sapiens Pentaxiensis

                Comment


                • #23
                  Re: Waar staat jullie pc?

                  De hoofdpleisterplaats is het vroegere kolenhok (PC-shack en werkplaats) ... de PC van mijn vrouw staat in de vroegere kinderkamer en nu heb ik ook nog een laptop in de living (een oude IBM Thinkpad G40 en die is, verwonderlijk genoeg, vrijwel kompleet geruisloos, stoort dus zo goed als nooit bij het TV kijken LOL! countering van het "weduwe" syndroom idd )

                  (PS als er iemand PC2700 CL 2,5 sodimm's 1Gb in de aanbieding heeft voor die laptop dan hoor ik het graag via PM, LOL!)

                  Comment


                  • #24
                    Re: Waar staat jullie pc?

                    Ik zie dat er hier niemand tot nu toe zijn computer in de keuken staan heeft.
                    Ewel, ik wel!.
                    Ik zit hier goed met zicht op de grote tv in de living en achter mij de kleine tv die we gebruiken als we s'avonds ons maagje vullen.
                    Daarbij zit ik ook niet ver van de koelkast
                    Groeten,
                    wistofus
                    Nikon D5000 - Nikkor18-200 VR II, Nikkor AF-S DX 35/1.8G, Speedlight SB700, Lumix FZ-18
                    iMac 24" 2.93Ghz 4Gb ram 640Gb Hd,
                    Zannata U6.2 Roadracer Campa"Daytona", Garmin Edge605

                    Comment


                    • #25
                      Re: Waar staat jullie pc?

                      Oorspronkelijk geplaatst door wistofus Bekijk bericht
                      Ik zie dat er hier niemand tot nu toe zijn computer in de keuken staan heeft.
                      Ewel, ik wel!.
                      Ik zit hier goed met zicht op de grote tv in de living en achter mij de kleine tv die we gebruiken als we s'avonds ons maagje vullen.
                      Daarbij zit ik ook niet ver van de koelkast
                      Groeten,
                      wistofus
                      uh je pc in de keuken moet je daar niet koken

                      Comment


                      • #26
                        Re: Waar staat jullie pc?

                        Twee laptop's in de kast. Een multimediapc in de TV-Kast geintegreerd. Een readynas servertje achter de TV. Een printer is op deze server aangesloten en verstopt in een kast naast de TV. Een desktopcomputer op een bureau in de living.
                        Deze laatste voorzie ik om te verhuizen naar een hoekje in de slaapkamer. Deze dient eigenlijk voor niets meer.

                        Comment


                        • #27
                          Re: Waar staat jullie pc?

                          Oorspronkelijk geplaatst door jesse2314 Bekijk bericht
                          uh je pc in de keuken moet je daar niet koken
                          .. ja die PC werkt tegelijk als dampkap kwestie van de keuken geur- en vetvrij te houden .. 'k zou dat machien niet graag servicen LOL!mogelijk ruikt het als een overjaars frietkot (sorry kon het niet laten )
                          Nu ja ieder zijn meug maar ik zou het nooit doen (zie draadje over rokers ... )

                          Comment


                          • #28
                            Re: Waar staat jullie pc?

                            Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                            .. ja die PC werkt tegelijk als dampkap kwestie van de keuken geur- en vetvrij te houden .. 'k zou dat machien niet graag servicen LOL!mogelijk ruikt het als een overjaars frietkot (sorry kon het niet laten )
                            Nu ja ieder zijn meug maar ik zou het nooit doen (zie draadje over rokers ... )
                            ik moet mijn pc ook in de keuken zetten
                            koken terwijl je achter je pc zit lijkt wel wat voor mij

                            Comment


                            • #29
                              Re: Waar staat jullie pc?

                              boven op de zolder, waar ook de gitaarspullen staan... zolder wordt door trap in twee gedeeld, de andere kant is waar zolders meetal voor dienen... berging.

                              Beneden geen vaste, ons madam wou dat niet meer in 't zicht hebben staan, wel een laptopje voor af en toe gebruik...
                              http://500px.com/RonnyJanss

                              Comment


                              • #30
                                Re: Waar staat jullie pc?

                                in't verlende van de living in den bureau dia achter de keuken zit.
                                zie wat er in de keuken gebeurt, in de living en zelfs wie er aan de voordeur staat (moek wel de deur naar de gang openzetten
                                nikon stuff

                                Comment

                                Working...
                                X