Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuwe GPU: PC loopt vast

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: nieuwe GPU: PC loopt vast

Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
    PS : is het al schoolvakantie ?
    Je moet de vraag anders stellen : Mag je tussen 2 geheime missies verlof nemen?

On topic : als de kaart al 350W vraagt en de voeding is 350W, blijft er niet veel meer over om de rest van de machine te voeden.

Comment

PS : is het al schoolvakantie ?[/QUOTE]

nee ik heb een paar weekjes vrij genomen
      en trouwens wat zoekt een man van 25 jaar op een school

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dany_ Bekijk bericht

On topic : als de kaart al 350W vraagt en de voeding is 350W, blijft er niet veel meer over om de rest van de machine te voeden.
        en wat bedoel jij met missies

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jesse2314 Bekijk bericht
          en wat bedoel jij met missies
          Wel, zoals je James Bond 007 hebt, dacht ik ook Jesse 2314 license to blow up computers

Comment

Wel, zoals je James Bond 007 hebt, dacht ik ook Jesse 2314 license to blow up computers
            luister ik maak geen pcs stuk

Comment

Juist Dany.
              Verder zou ik ook controleren op stof vooral in de cooler van de cpu.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Juist Dany.
                Verder zou ik ook controleren op stof vooral in de cooler van de cpu.
                alstublief stop er gewoon mee ik sloop geen pcs ik maak ze

Comment

alstublief stop er gewoon mee ik sloop geen pcs ik maak ze
                  Was een aanvulling jesse.... of een mogelijke reden waardoor een pc kan uitvallen.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    Was een aanvulling jesse.... of een mogelijke reden waardoor een pc kan uitvallen.
                    jullie denken hier dat ik een computer slooper ben
                    maar dat is niet zo stop gewoon over mij

ik pest of lach jullie toch ook niet uit dus stop gewoon over mij.

Comment

Mijne heren,

Nettiquette is een samentrekking van de woorden netwerk en etiquette. Hiermee worden de gangbare omgangsnormen op het web bedoeld. Doe iedereen een plezier en behandel anderen zoals je wilt dat zij met jou omgaan. Ook al zit je alleen achter jou beeldscherm, aan de andere kant van de lijn bevinden zich wel degelijk mensen, met echte gevoelens en emoties.

O, ja, en even uit het forumreglement

8.4. Flamebaits
                      Flamen is een Engelse term voor het doelbewust plaatsen van vijandige of beledigende berichten op een forum, met als enige bedoeling boze reacties uit te lokken.
                      Met de groei van het forum krijgen we steeds meer gebruikers online, gebruikers met elk hun eigen mening. Die meningen willen in de discussies nog wel eens botsen. Laat je echter nooit verleiden tot scheldpartijen, oftewel raak niet verzeild in flamewars. Als je het niet eens bent met iemand anders, probeer hem dan door middel van een goede argumentatie te overtuigen en niet door middel van schelden of door je tegenstander belachelijk te maken of te kwetsen. Moderators hebben ten allen tijde het recht topics die dit gedrag ( flamewars ) vertonen onmiddellijk te sluiten en de post of het ganse topic te verwijderen
                      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                        Mijne heren,

O, ja, en even uit het forumreglement
                        bedankt voor al deze regel vind ik belangrijk

beeldscherm, aan de andere kant van de lijn bevinden zich wel degelijk mensen, met echte gevoelens en emoties.

Comment

he zou het probleem van dg al zijn opgelost.

Comment

Dat maakt niet zoveel uit denk ik. Jesse, Wat dat flamen oftewel bumpen (steeds maar onodige vragen stellen om een topic langer te maken) betreft van wat de moderator eerder zij in dit topic slaat ook voor een deel op jouw. Stel AUB vragen die degelijk met het topic te maken heeft. Niet zo'n vragen als werk je graag met je mac. En dan die keukentoestanden erbij, Slaat nergens op. En als men je lastige vragen of verwijten maakt, nergeer die dan. ALs een man van 25 moet je daar denk ik wel tegen kunnen niet ? Zo stopt die onzin vanzelf.

Dus toch maar even minderen met je commentaren her en der op het forum en je proberen te houden aan enkele berichtgevingen per topic.

Comment

Neen, nog niet. Ga zo snel mogelijk de CPU-fan eens onder handen nemen en de grafische kaart nog eens uittrekken en insteken, om te beginnen.
                              Zoals gezegd; ik hou jullie op de hoogte in deze topic.
                              David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

Comment

aan de andere kant van de lijn bevinden zich wel degelijk mensen, met echte gevoelens en emoties.
                                Inderdaad ... wij zijn allen mensen met emoties.

nee hoor ik heb hier een vierjarige pc staan daar heb ik heel veel aan verandert
                                Voor welke reden vervang je dan zoveel onderdelen als ik vragen mag?
                                Eens een videokaart of wat extra geheugen maar al de rest is toch niet iets dat iedereen regelmatig vervangt?
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

Comment

Working...
                                X