Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik vraag mij af

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Ik vraag mij af

    Deze met een laagje stro op de bodem, een paar van deze, zulk een onderbroek en een flesje van dit in je rugzak, dan komt dat dik in orde.

    Mvg.
    Robert
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

    Comment


    • #17
      Re: Ik vraag mij af

      de warmste schoenen die ik heb zijn mijn Richa moto laarzen, waterdicht & ademend. zelf bij -10° aan 130 km/u heb ik warme voeten, dan zal dat in een schuiltentje zonder "windgil" nog best meevallen, denk ik.

      Comment


      • #18
        Re: Ik vraag mij af

        mijn warmste schoenen die ik weer uit de kast gehaald hebt.
        Van die dikke wandels laarzen gekocht bij de decathlon met pels.
        Houden mijn voeten warm en kunnen tegen modder,regen,... (bha ik zie er al tegen op )
        Racing Pics
        Motorcross ain't nothing without a woman's eye!

        Comment


        • #19
          Re: Ik vraag mij af

          Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
          Deze met een laagje stro op de bodem, een paar van deze, zulk een onderbroek en een flesje van dit in je rugzak, dan komt dat dik in orde.

          Mvg.
          Robert
          Wat ist Robert ,durfde Uw onderbroek niet groter afbeelden
          Vandaag naar Herentals geweest om een paar deftige bergschoenen te halen .
          Waterdicht ,ademend en een speciale voering erin ,wel niet goedkoop ( 180 € ).
          Maarja ,die krijg ik toch nooit versleten denk ik omdat ik veel in een schuilhutje zit .
          Een extra paar wollen sokken erbij genomen en nu maar hopen dat het helpt eh .
          ben wel twee keer moeten rijden ,zaten twee verschillende maten in de doos
          Bedankt iedereen voor de tips ,en deze met de peper word zeker nog uitgetest .

          Mvg wingske

          Comment


          • #20
            Re: Ik vraag mij af

            die wandelschoenen ga je vaker aandoen dan je denk!
            nikon stuff

            Comment


            • #21
              Re: Ik vraag mij af

              In Zweden heb ik verleden jaar een paar laarzen gekocht. Ze lijken van rubber, gevoerd met echte wol, zijn niet echt mooi te noemen, en kosten ongeveer € 100. Maar warm!!
              Niet te geloven. Ik heb gewoonlijk koude voeten, maar met deze botten nooit! Ik heb ze gedragen bij temperturen van -25°, voor wandelingen die uren duurden ,voor ritten met de sneeuwscooter, gewoon om heel de dag buiten te zijn in sneeuw en ijs. En zelfs dan heb ik altijd heerlijk warm gehad. Je hoeft zelfs geen dikke sokken te dragen. Bijna iedereen draagt die daar, ze zitten ook nog eens erg goed!
              Ik wou dat ik het merk wist, maar helaas voor jou (fijn voor mij) staan mijn laarzen nog ik Zweden omdat ik ze binnenkort weer nodig heb. Ik zal eens kijken als ik er ben en het je laten weten!

              Comment

              Working...
              X