ik ga dinsdag naar de bank, eventjes centen afhalen 1600 euro
na een tijdje wacht ben ik aan de beurt:
"mvr, u kan deze som ook via de mistercash afhalen" ah ja???
"dit is zo al enkele maanden..."
oke
ik krijg mijn geld op de gewone manier en mevrouw van het quichet vraagt me vriendelijk of ik de gegeven informatie even wil ondertekenen
nu ik ben goed geconditioneerd, in het onderwijs moet je elk papiertje ondertekenen....
"vanaf nu kan je geld afhalen per schijf van 1000 euro en ook van je spaarboekje via de mister cash"
oeps , het licht gaat aan, maar toch niet zo sterk als het zou moeten
zit nog wat na te kaarten met manlief over deze situatie:...eigenlijk best gevaarlijk, iemand met minder goede bedoelingen die je zomaar enkel 1000 den euro's lichter kan maken, ga toch de kaart thuis laten indien niet strikt nodig
wat staat er nu ook weer op het duplicaat?????
per dag : 4500 euro
per week 5000 euro
pardon????? driemaal zoveel per dag kunnen afhalen dan wat ik maandelijks mag ontvangen als loon?????
ga er even bij zitten, enkele doemsecnario's flitsen door mijn hoofd....
's anderendaags de bank opgebeld, en de "kredietlijn" teruggebracht op 620 euro
en per week 1250 euro.......
de reden dat ze dit toelaten zo'n hoog afhaalgehalte: krediet....
je moet je aankopen dan niet zo "uitstellen"
heb zelf speciaal een briefje gekregen waarop staat dat ik geld mag blijven afhalen aan het loket....de bedienden zouden moeilijk kunnen doen????????
ik laat jullie dit weten omdat bij navraag bij collega's dit al dan niet met hun medeweten ook bij hen van toepassing is......
ik weet natuurlijk niet of jullie akkoord zouden gaan met deze handelswijze, maar voor diegene die zoals ik die het graag veilig hebben : u weze gewaarschuwd
mij niet gezien
groetjes aline
na een tijdje wacht ben ik aan de beurt:
"mvr, u kan deze som ook via de mistercash afhalen" ah ja???
"dit is zo al enkele maanden..."
oke
ik krijg mijn geld op de gewone manier en mevrouw van het quichet vraagt me vriendelijk of ik de gegeven informatie even wil ondertekenen
nu ik ben goed geconditioneerd, in het onderwijs moet je elk papiertje ondertekenen....
"vanaf nu kan je geld afhalen per schijf van 1000 euro en ook van je spaarboekje via de mister cash"
oeps , het licht gaat aan, maar toch niet zo sterk als het zou moeten
zit nog wat na te kaarten met manlief over deze situatie:...eigenlijk best gevaarlijk, iemand met minder goede bedoelingen die je zomaar enkel 1000 den euro's lichter kan maken, ga toch de kaart thuis laten indien niet strikt nodig
wat staat er nu ook weer op het duplicaat?????
per dag : 4500 euro
per week 5000 euro
pardon????? driemaal zoveel per dag kunnen afhalen dan wat ik maandelijks mag ontvangen als loon?????
ga er even bij zitten, enkele doemsecnario's flitsen door mijn hoofd....
's anderendaags de bank opgebeld, en de "kredietlijn" teruggebracht op 620 euro
en per week 1250 euro.......
de reden dat ze dit toelaten zo'n hoog afhaalgehalte: krediet....
je moet je aankopen dan niet zo "uitstellen"
heb zelf speciaal een briefje gekregen waarop staat dat ik geld mag blijven afhalen aan het loket....de bedienden zouden moeilijk kunnen doen????????
ik laat jullie dit weten omdat bij navraag bij collega's dit al dan niet met hun medeweten ook bij hen van toepassing is......
ik weet natuurlijk niet of jullie akkoord zouden gaan met deze handelswijze, maar voor diegene die zoals ik die het graag veilig hebben : u weze gewaarschuwd
mij niet gezien
groetjes aline
Comment