Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rokende Mac-gebruikers, opgelet.

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: Rokende Mac-gebruikers, opgelet.

    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Bijkomend fenomeen is dat een aantal mensen die zonder werk vallen proberen
    om zelfstandige te worden.
    Het is dan weer jammer om vast te stellen dat velen geroepen zijn maar weinig....
    Je moet al een goed product hebben of een dienst, om te slagen en dit liefst binnen
    de 2 jaren.
    Zélf zelfstandige ; dat hoor je zo !

    Comment


    • #77
      Re: Rokende Mac-gebruikers, opgelet.

      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Straf dat het altijd op hetzelfde uitkomt ... een niet-roker moet verdraagzaam zijn voor de roker maar een roker moet niet verdragen dat er niet-rokers zijn!
      Dan hoef ik zo ook geen rekenschap te houden met alcohol(mis)bruikers.... (je kan hieruit al opmerken dat ik dus geen alcohol gebruiker ben). Dus zo ook die handel 'verbieden'

      Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
      De nagel op de kop. Velen weten niet dat hun vrijheid eindigt waar die van een ander begint.

      Mvg.
      Robert
      Zeg dat eens tegen de slachtoffers die werden aangereden door mensen (met al dan niet ernstige en blijvende letsels) die zich vermaakten met alcohol...

      Oorspronkelijk geplaatst door johny Bekijk bericht
      Wat met alcohol?????
      Volgens mij is er meer vandalisme, huisgeweld,tragedie, veroorzaakt door drank hoor !
      daar mag je niets over zeggen, want dat wordt nog getolereerd (ook al zeggen ze van niet blablabla)

      Comment


      • #78
        Re: Rokende Mac-gebruikers, opgelet.

        Oorspronkelijk geplaatst door Blue Point Bekijk bericht
        Zeg dat eens tegen de slachtoffers die werden aangereden door mensen (met al dan niet ernstige en blijvende letsels) die zich vermaakten met alcohol...

        daar mag je niets over zeggen, want dat wordt nog getolereerd (ook al zeggen ze van niet blablabla)
        Kijk, daar wordt een mens nu zo moe van. Topic gaat over roken, al de rest die er bij wordt gesleurd,.....

        Mvg.
        Robert
        Mvg.
        Robert
        Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

        Comment


        • #79
          Re: Rokende Mac-gebruikers, opgelet.

          Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
          Kijk, daar wordt een mens nu zo moe van. Topic gaat over roken, al de rest die er bij wordt gesleurd,.....

          Mvg.
          Robert
          Ik ben moe van de stigmatisatie! En wat er wordt bij gesleurd... is de realiteit die niet rokers niet kunnen aanvaarden omdat ze anders hun borreltje/ pint of wat weet ik veel zouden MOETEN missen.

          Dan zouden ze zo ook al op de etiketten van alcoholische dranken MOETEN vermelden:
          alcohol schaadt je lever en hersencellen...(maar staat dat erop?)

          Comment


          • #80
            Re: Rokende Mac-gebruikers, opgelet.

            En dan hebben we het nog niet (gehad) over de dualiteit van "onze" regeerders : roken is STRENG VERBODEN maar een joint.... moét kunnen...
            --------------
            Qué ?

            Comment


            • #81
              Re: Rokende Mac-gebruikers, opgelet.

              http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw....5323/1.644787

              Benieuwd wat dit gaat geven.

              En een beetje gezond verstand langs beide partijen, daar kom je nog altijd het verst mee hoor. Zoals ik al eerder zei... Waar eindigt het ? De brandstapel
              www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

              Comment


              • #82
                Re: Rokende Mac-gebruikers, opgelet.

                Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
                http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw....5323/1.644787

                Benieuwd wat dit gaat geven.

                En een beetje gezond verstand langs beide partijen, daar kom je nog altijd het verst mee hoor. Zoals ik al eerder zei... Waar eindigt het ? De brandstapel
                Ja, dat had ik deze morgen ook al in de krant gelezen maar een mens kan ook niet àlles posten. Ik ben tenslotte... niét-roker, lol !

                Comment


                • #83
                  Re: Rokende Mac-gebruikers, opgelet.

                  toch heel raar dat er op dit topic nog steeds geen slotje zit!!!
                  dit topic voldoet al lang niet meer aan de forum regels !!!!
                  maarja de ene mag hier wat meer posten dan de andere zeker !!!

                  Comment


                  • #84
                    Re: Rokende Mac-gebruikers, opgelet.

                    Gert, stuur gewoon een pm naar een mod ipv hier gefrustreerd te reageren.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Blue Point Bekijk bericht
                    Dan zouden ze zo ook al op de etiketten van alcoholische dranken MOETEN vermelden:
                    alcohol schaadt je lever en hersencellen...(maar staat dat erop?)
                    Er is een verschil. Alcoholconsumptie kan perfect zonder (chronisch/acuut) toxische gevolgen. Een sigaret is echter altijd schadelijk.
                    Over het algemeen niet snel onder de indruk.

                    Comment


                    • #85
                      Re: Rokende Mac-gebruikers, opgelet.

                      De huidige discussie heeft totaal niets meer te maken met de openingspost maar mondt uit in een maatschappelijke discussie . . . maw . . . een slotje. Er zijn zoveel fora op het net waar je over dergelijke zalen kan praten, BD behoort daar niet toe.
                      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                      Comment

                      Working...
                      X