Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De eerste Kerstboom dit jaar . . . ????

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: De eerste Kerstboom dit jaar . . . ????

@ Bouk !
    --------------
    Maar iedereen mag van mij van alles & nog wat vieren hoor. Zeg, zijn er nog dagen over op de kalender ? Dan konden we eventueel nog één feestje bijversieren. Méér zal écht niet gaan, vrees ik...
    ---------------
    We hebben al de Paashaas & de klokken van Rome, Sinterklaas en/of Sint-Maarten, de Kerstman, Oudejaar & (natuurlijk) Nieuwjaar, Halloween, vaderdag, moederdag, secretaressendag, 1 mei, 8 mei, Allerzielen & -heiligen, wapenstilstand 11.11, MIJN verjaardag, DE VROUW 'r verjaardag, huwelijksverjaardag, Valentijn, carnaval, onze Nationale Feestdag, etc etc...
    --------------
    Kom, laten we dat allemààl vieren. En ze gaan het alcoholpromille verlagen ; hoe gaan we thuisgeraken met onze niet afbetaalde bolides ?
    Nog éven en we komen niet meer aan werken toen !!!
    ---------------
    Gelukkig is er overal welvaart en weelde... En vrede.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 35a Bekijk bericht
      Halloween
      Dat tweede carnaval dat ze er hier in België van maken, bedoel je..?

Hier hebben we ook geen kerstboom nodig om 't gezellig te maken. We maken 't hier elke avond van 't jaar gezellig

Mvg,
      Frederic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
        Dat tweede carnaval dat ze er hier in België van maken, bedoel je..?

Hier hebben we ook geen kerstboom nodig om 't gezellig te maken. We maken 't hier elke avond van 't jaar gezellig

Mvg,
        Frederic
        Voilà, een mens naar mijn hart ! Ik heb niets tegen gezellige toestanden maar ik heb iets tegen "moéten". Ik "moét" niemandal. En mijn partner is dezelfde mening toegedaan. Toch al 29 jaar getrouwd èn met mekaar nog wel !

Comment

't is ne mooie Francis en de rest is allemaal bijzaak.
          Zolang het jullie maar gelukkig maakt ....

groetjes
          Jo(han)
          Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

Comment

Die onnozele kerstman duikt nu ook overal op en dan moet je weten dat die
            zelfs nooit bestaan heeft en dus helemaal géén heilige kan zijn
            Ach Theo, die is ook wel "tof"
            Trouwens wie heeft er ooit gezegd dat Mr en Mevr Claus heiligen waren?

groetjes
            Jo(han)
            Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jo Bekijk bericht
              Ach Theo, die is ook wel "tof"
              Trouwens wie heeft er ooit gezegd dat Mr en Mevr Claus heiligen waren?

groetjes
              Jo(han)
              Johan? Je hebt gelijk

Die heiligen...
              Sinterklaas heeft bestaan als mens en werd later heilig.
              De Kerstman heeft nooit bestaan als mens dus...

Maar ok, het doet er niet toe: "We go with the flow"
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 35a Bekijk bericht
                @ Bouk !
                ---------------
                We hebben al de Paashaas & de klokken van Rome, Sinterklaas en/of Sint-Maarten, de Kerstman, Oudejaar & (natuurlijk) Nieuwjaar, Halloween, vaderdag, moederdag, secretaressendag, 1 mei, 8 mei, Allerzielen & -heiligen, wapenstilstand 11.11, MIJN verjaardag, DE VROUW 'r verjaardag, huwelijksverjaardag, Valentijn, carnaval, onze Nationale Feestdag, etc etc...
                --------------
                je bent er nog een vergeten.....valt me toch een beetje tegen van je hoor.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

sinterklaas is zelfs nog niet geweest ö lol

er hangt alleszins genoeg in

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
                    Ze moesten uw madam een proces aandoen...nog voor de sint geweest is!!!
                    Maar ieder doet in zijn kot wat hij wil natuurlijk
                    Ge kunt er maar gelukkig mee zijn, met uw vrouw en uwen kerstboom
                    volledig mee eens
                    een kerstboom zet je niet voordat sinterklaas is geweest

binnenkort kan je met pasen al je kerstboom opzetten
                    verder ,de boom is wat overdreven met versiering naar mijn goesting maar dat is ieder zijn goesting he
                    Last edited by Gert1971; 25 november 2009, 21:39.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gert1971 Bekijk bericht
                      volledig mee eens
                      een kerstboom zet je niet voordat sinterklaas is geweest

binnenkort kan je met Pasen al je kerstboom opzetten
                      verder ,de boom is wat overdreven met versiering naar mijn goesting maar dat is ieder zijn goesting he
                      Denk dat hier iets anders een rol speelt.
                      OK, het kan ook aan mij liggen omdat ik niet weet wat een ander voelt of denkt.
                      Toch kom ik dan graag terug op sfeer en gezelligheid thuis.
                      Een soort van vroeg beginnen, dan duurt het ook langer.
                      Met zo'n kerstboom in huis is het anders dan anders.
                      Je voelt dat ook goed als je op bezoek gaat: met boom doet warmer aan.

Ik weet verdomd goed hoe het vroeger bij ons thuis was, bij de ouders thuis.
                      En ik zou er alles voor over hebben om dat nog een keer te zien en te beleven.
                      Een echte boom die ons pa mee naar huis sleepte en kerstballen die nog konden
                      stuk vallen in duizend stukjes.

Dat de commercie doet wat ze wilt: dat moeten wij ons toch niet gaan aantrekken.
                      Wij zijn allemaal verstandig genoeg om hiermee verstandig om te gaan
                      Nu nog sneeuw...
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Sinterklaas...wat is dat??? Sinterklaas of niet, ik vind het toch wat vroeg voor een Kerstboom. Wij zetten die van ons rond half december waarschijnlijk. De shoppings en verschillende parken zijn al volop verpakt in Kerst decoratie en lampjes. Hier (in Canada) bestaat Sinterklaas niet, dus na Halloween (31 oktober) begint alles omtrent Kerstmis.

Francis, hele mooie boom trouwens en ook groot precies. Ik zie veel werk.

Groejtes,
                        Ann

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ann75 Bekijk bericht
                          Sinterklaas...wat is dat??? Sinterklaas of niet, ik vind het toch wat vroeg voor een Kerstboom. Wij zetten die van ons rond half december waarschijnlijk. De shoppings en verschillende parken zijn al volop verpakt in Kerst decoratie en lampjes. Hier (in Canada) bestaat Sinterklaas niet, dus na Halloween (31 oktober) begint alles omtrent Kerstmis.

Francis, hele mooie boom trouwens en ook groot precies. Ik zie veel werk.

Groejtes,
                          Ann
                          Potverdorie!
                          Iemand van de Maaskant die Sinterklaas gaat ontkennen.
                          Jij komt uit het hart van Sinterklaas-land...
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                            Potverdorie!
                            Iemand van de Maaskant die Sinterklaas gaat ontkennen.
                            Jij komt uit het hart van Sinterklaas-land...
                            Ach ik ben daar nu toch een beetje te oud voor! Maar die lekkere guimauven mis ik toch wel rond deze periode! Alhoewel de Nederlanders het hier wel vieren, maar de Nederlandse guimauven zijn niet lekker. De Belgische lieve vrouwkes zijn veeeel beter! Ik denk zelfs dat de Nederlands ergens iets organiseren en dat Sinterklaas hier ergens in de buurt aankomt met de stoomboot. Moet eens uitzoeken waar dat is, het is hier ergens in de buurt. Heb er wat van gelezen een tijdje geleden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ann75 Bekijk bericht
                              Ach ik ben daar nu toch een beetje te oud voor! Maar die lekkere guimauven mis ik toch wel rond deze periode! Alhoewel de Nederlanders het hier wel vieren, maar de Nederlandse guimauven zijn niet lekker. De Belgische lieve vrouwkes zijn veeeel beter! Ik denk zelfs dat de Nederlands ergens iets organiseren en dat Sinterklaas hier ergens in de buurt aankomt met de stoomboot. Moet eens uitzoeken waar dat is, het is hier ergens in de buurt. Heb er wat van gelezen een tijdje geleden.
                              Die lekkere guimauven hebben we hier nog volop Ann.
                              In de Colruyt, pakken van 1 Kg.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                                Die lekkere guimauven hebben we hier nog volop Ann.
                                In de Colruyt, pakken van 1 Kg.
                                Ge doet mij watertanden...stuur mij zo eens een pak op!

Comment

Working...
                                X