Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe home cinema receiver

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nieuwe home cinema receiver

Alee jullie weten precies van geen ophouden
    Zoals ik al zei heb ik mijn gerief al gevonden. Wat ik gekocht heb heeft hier geen belang meer, het zal toch maar rommel zijn in jullie ogen. Nu ben ik er zeer tevreden over en dat is wat voor mij het belangrijkste is niet?

mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
      Zoals ik al zei heb ik mijn gerief al gevonden. Wat ik gekocht heb heeft hier geen belang meer, het zal toch maar rommel zijn in jullie ogen. Nu ben ik er zeer tevreden over en dat is wat voor mij het belangrijkste is niet?

mir
      Volledig akkoord! En veel succes ermee

En sorry voor de kabaal op jouw topic!

https://wim-meeus-fotografie.blogspot.com/

http://wim-meeus.blogspot.com/
      https://1x.com/wimmeeus/

Comment

mir
        proficiat, rommel zal ik dat zeker niet noemen.
        als je tevreden bent over je aankoop ....veel plezier ermee...is je van harte gegund.
        het ging hier wel niet meer over merken, maar over andere subtiele dingen....
        sorry, ik zal stoppen met mijn reactie's (probeer soms toch nog iemand te overtuigen, maar het heeft niet geholpen)...np
        Last edited by w00ha; 9 december 2009, 08:26.

Comment

Zoals ik al zei heb ik mijn gerief al gevonden. Wat ik gekocht heb heeft hier geen belang meer, het zal toch maar rommel zijn in jullie ogen. Nu ben ik er zeer tevreden over en dat is wat voor mij het belangrijkste is niet? mir
          Ik denk wel dat mensen die het goed met u menen en op een correcte manier raad willen geven hebben nu ook uw keuze zouden willen kennen. Je hebt ons erbij willen betrekken ... toch een klein beetje curieus dan.
          Het is natuurlijk geen verplichting maar allé ...

Niemand moet uw keuze afbreken want als jij er tevreden mee bent kan daar niemand anders over beslissen!
          Hopelijk een goed exemplaar deze keer! Kan altijd eens iets fout zijn, ook bij de beste.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

mir
            met zowel de marantz als de yamaha ga je geen slechte koop gedaan hebben,ik heb nergens beweerd dat dat rommel is.
            we probeerde gewoon iemand te overtuigen dat hij mis zit met zijn ideeën over een equalizer maar dat wil toch niet lukken
            wat baat kaars en bril ....
            maar Mir, veel plezier met hetgene dat je aangekocht hebt
            post maar eens je bevindingen ervan na er een tijdje heen geluisterd te hebben
            groeten,
            Gert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gert1971 Bekijk bericht
              met zowel de marantz als de yamaha ga je geen slechte koop gedaan hebben,ik heb nergens beweerd dat dat rommel is.
              we probeerde gewoon iemand te overtuigen dat hij mis zit met zijn ideeën over een equalizer maar dat wil toch niet lukken
              wat baat kaars en bril ....
              maar Mir, veel plezier met hetgene dat je aangekocht hebt
              post maar eens je bevindingen ervan na er een tijdje heen geluisterd te hebben
              groeten,
              Gert

Ale dan omdat jullie aandringen

Ik heb dus eerst een yamaha rx-v765 gekocht deze had een klein defect dat de tuner niet alle zenders kon ontvangen en bij het aanzetten een 'polf' in de speakers gaf.

Ik heb deze versterker 1 dag gebruikt en merkte niet veel verschil qua klank met mijn vorige yamaha rx-v661.
              Ik heb de rx-v765 terug gestuurd en mijn centen terug gekregen.
              Ondertussen eens naar een marantz sr-5004 gaan luisteren met een eigen dvd. Deze klonk veel warmer dan mijn yamaha maar was ook op dure b&w speakers.
              De marantz sr-5004 kost hier in de buurt 599 euro. Toevallig stuit ik op een advertentie op internet dat je een sr5003 dus vorig model kon kopen voor 399 euro.
              Op een andere webshop was er dan weer een actie als je de sr-5003 kocht voor 399 euro je tijdelijk het nieuwste model de sr-5004 krijgt voor dezelfde prijs. Dus niet getwijfeld en de sr-5004 besteld en gekozen om zelf af te halen (vertrouwde het zaakje niet).

Dus nu staat hij hier te blinken de Marantz sr-5004 , was benieuwd hoe hij zou klinken op mijn Dali speakers en moet zeggen dat zelfs met de equalizer volledig op 0 alles al veel warmer klinkt dan met de yamaha. Ook komen de lage al meer tot hun recht via de sub woofer.

Nu dit weekend nog wat verder de manual bekijken maar alvast een zeer tevreden mens

Na 20 jaar yamaha eens marantz en moet zeggen heb er nog geen spijt van

mir

Comment

Succes met je nieuwe aanwinst ... hopelijk mag hij 20 jaar meegaan!
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Oei oei welk produkt is tegenwoordig gemaakt om 20 jaar mee te gaan

mir

Comment

dat ziet er zeker geen slechte reciever uit
                    je heeft daar zeker wel een goede koop mee gedaan
                    veel luisterplezier ermee

Comment

• Re: Nieuwe home cinema receiver

Oei oei welk produkt is tegenwoordig gemaakt om 20 jaar mee te gaan

mir
                      technics sl1200 mkII en m5g ...

Comment

Working...
                      X