Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe home cinema receiver

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nieuwe home cinema receiver

Oorspronkelijk geplaatst door Gert1971 Bekijk bericht
    en nu ga ik wat genieten van een goede cd op mijn installatie (zonder equalizer en zeer goede klank)
    ne ceedee ... dat meen je toch niet ... voor die echte warme volle klank heb je toch vinyl nodig zeker.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
      ik heb er nog niet veel van gehoord...en spring wel 'ns regelmatig binnen waar men high end verkoopt...
      hopelijk heb je betere visie met foto's als met audio ...suc6
      Dringend een andere winkel zoeken ... van Lyngdorf ook nog niet gehoord?

Het laatste zinnetje: "hopelijk heb je betere visie met foto's als met audio" is een persoonlijke aanval en klasseer ik onder Cafépraat

... en als ik je historiek van je profieltje bekijk

https://wim-meeus-fotografie.blogspot.com/

http://wim-meeus.blogspot.com/
      https://1x.com/wimmeeus/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door davitch Bekijk bericht
        ne ceedee ... dat meen je toch niet ... voor die echte warme volle klank heb je toch vinyl nodig zeker.
        neen dan heb je een buizenversterker nodig

Comment

Buizenversterker inderdaad Hm!!!!!!!!!!!! Heerlijke klank
          lumix LX100 met Nissin commander en Nissin DI700

Comment

ik ga jaarlijks naar een aantal beurzen van high-end
            daar heb ik nog nooit een equalizer gezien
            en daar ga ik nochtans al meer dan 10 jaar heen
            oa de doelen hifi show in roterdam
            en laatst lede de hifi show van new music in brussel ben ik die ook niet tegen gekomen
            en nu ga ik wat genieten van een goede cd op mijn installatie (zonder equalizer en zeer goede klank)
            Je moet toch eens beter leren kijken:

De doelen hifi show Rotterdam: Standhouder Audiosense :

http://www.audiosense.nl/deqx.htm

En lees dit maar eens goed!

Wat ga je hier nu weer op inbrengen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wim Meeus Bekijk bericht
              Je moet toch eens beter leren kijken:

De doelen hifi show Rotterdam: Standhouder Audiosense :

http://www.audiosense.nl/deqx.htm

En lees dit maar eens goed!

Wat ga je hier nu weer op inbrengen
              allee meneertje zit nu te zoeken tot hij toch maar gelijk kan krijgen
              eerst de link van lyngdorf gebruiken en nu dit
              wat ga je nog gebruiken dat je van internet plukt? eigen ervaring heb je er blijkbaar niet mee en evenmin verstand van audio
              ik hoop dat je meer verstand hebt van fotografie (alhoewel ik daar ook al aan twijfel)
              ik vrees dat jij nog nooit buiten je plaatselijke discobarshop geweest bent (anders zou je ook geen behringer equalizer gekocht hebben)
              neen daar hadden ze die spullen niet opgesteld staan in de betere installatie's
              was jij daar? ik denk het niet (daar hebben ze geen discobar materiaal van behringer)
              gewoon om dat de echte audiofiel daar geen behoefte aan heeft
              get a life
              post die dingen maar eens op een audioforum
              ik vrees dat ze je daar vierkant uitlachen met je uitleg
              je bent een zielig mannetje in mijn ogen
              Last edited by Gert1971; 8 december 2009, 20:39.

Comment

zelfs voor mijn discobar wil ik geen behringer ...

Comment

Dringend een andere winkel zoeken ... van Lyngdorf ook nog niet gehoord?

Het laatste zinnetje: "hopelijk heb je betere visie met foto's als met audio" is een persoonlijke aanval en klasseer ik onder Cafépraat

... en als ik je historiek van je profieltje bekijk
                  wat heeft mijn profieltje met mijn visie te maken ?...over Cafépraat gesproken...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door davitch Bekijk bericht
                    zelfs voor mijn discobar wil ik geen behringer ...
                    ik ook niet ,daarvoor ken ik betere merken.

Comment

ik ook niet ,daarvoor ken ik betere merken.
                      Tandy, Realistic of RadioShack, ...

Hier kan je nog wat "deftig" materiaal vinden ... uit de oude doos.
                      hifimuseum hifi museum stereo apparatuur 70 80 90 radio historie nederlandse vereniging oranje paars groen bruin geel retro space age philips aristona erres akai sony design cube elcaset magnasphere magnat denon pioneer technics folder folders catalogus catalogi manual service documentatie receiver versterker amplifier tuner platenspeler cd-speler cd dcc md hifi-set set portable luidspreker tape bandrecorder grundig dual reel deck cassette musicassette vissenoog visseoog fisheye boekenplank tokyo tuna gx-77 populaire electronica elektronica elektronika electronika hobbie hobby boek test luister disk disc dvd dik voormekaar mud beatles top 100 1974 harry van boven kingsound standard mfb koptelefoon hoofdtelefoon kras en cool audiosurvivor audiosurvivors freak freaks audio oudio test luxman advertentie advertenties clarity onkyo jvc denon recorder cassetterecorder pick up quadraphonie quadrophonie kwadrofonie kwadrafonie quadrafonie quadrofonie proefparty proef partt proef-party proefpartie partie proef-partie jeugd sentiment jeugdsentiment jeugdsentimenten TR-72 sony dik voor mekaar voormekaar musicassette firato casseiver walkman wehkampgids wehkamp gids catalogus allwave ter meulen post keurkoop kijkshop wehkamp wehkampgids wehkampcatalogus tokyo tuna stereohifitest test maison d'artiste maisondartiste test
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                        Tandy, Realistic of RadioShack, ...

Hier kan je nog wat "deftig" materiaal vinden ... uit de oude doos.
                        http://www.hifimuseum.info/
                        voor dj materiaal verkies ik eerder rodec, de oude stanford, technics platenspelers
                        nen goede oude wave versterker is ook niet te versmaden
                        die in combinatie met zelfbouw speakers gebaseerd op focal unit's gaf in de tijd een mooi en strak geluid (geen lawaai)

Comment

voor dj materiaal verkies ik eerder rodec, de oude stanford, technics platenspelers
                          nen goede oude wave versterker is ook niet te versmaden
                          die in combinatie met zelfbouw speakers gebaseerd op focal unit's gaf in de tijd een mooi en strak geluid (geen lawaai)
                          http://www.2dehands.be/audio-video-t...html?c_audio=3
                          Stanford, Technics SL-1200MKII.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

Comment

allee meneertje zit nu te zoeken tot hij toch maar gelijk kan krijgen
                            eerst de link van lyngdorf gebruiken en nu dit
                            wat ga je nog gebruiken dat je van internet plukt? eigen ervaring heb je er blijkbaar niet mee en evenmin verstand van audio
                            ik hoop dat je meer verstand hebt van fotografie (alhoewel ik daar ook al aan twijfel)
                            ik vrees dat jij nog nooit buiten je plaatselijke discobarshop geweest bent (anders zou je ook geen behringer equalizer gekocht hebben)
                            neen daar hadden ze die spullen niet opgesteld staan in de betere installatie's
                            was jij daar? ik denk het niet (daar hebben ze geen discobar materiaal van behringer)
                            gewoon om dat de echte audiofiel daar geen behoefte aan heeft
                            get a life
                            post die dingen maar eens op een audioforum
                            ik vrees dat ze je daar vierkant uitlachen met je uitleg
                            je bent een zielig mannetje in mijn ogen
                            Een zielig mannetje, is iemand die anoniem (Gert1971) een niet anoniem persoon vernedert. Ik heb niets te verbergen en probeer hier mensen onder mijn eigen naam
                            te helpen. Je tekst van daarboven, die je uitblaft, getuigt van niet veel professionaliteit
                            en liefde voor het geluid op zich, maar eerder kan ik het definiëren als puur materieel snobisme/fetisjisme.
                            Eén ding heb ik hier geleerd: met een audiofiel valt niet te discussiëren, zijn materiaal is het beste en kan niet verbeterd worden.

Als laatste en daar ging de TS zijn vraag over:

Als jij met een blindtest 3 versterkers van MARANTZ, YAMAHA, CAMBRIDGE kunt aanduiden aan de hand van het geluid dan ben je goed bezig. En dit verschillende malen.
                            ... Je zal niet slagen in de test! ... zelfs een A/B test met een Behringer er voor gezet.

Velen durven deze confrontatie niet aangaan!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lanthon Bekijk bericht
                              Buizenversterker inderdaad Hm!!!!!!!!!!!! Heerlijke klank
                              idd, ik speel ook met 'n manley stingray....klein maar ongelofelijk goed.
                              heb daar zelfs 'n review over geschreven.
                              ik heb het geluk van nog de stainles versie met goldplated front te hebben, want daar zijn er maar 350 van gemaakt.
                              toen ik dat ding mocht uitesten (voor 'n vriend), was dat echt 'n sting of duivelke uit de doos...
                              ik speelde toen al met vtl preamp de luxe en 2 vtl monoblokken UL140/ Triode 70 W met 807 in triode ! dat is op de b300(levensduur 25 jaar) de beste buis om in triode te schakelen.
                              imo bestaan er ook goede solid state mosfets, maar als je de klank van 'n tube hoort dan ga je nooit meer terug...ook niet voor m. levinson. (der is zelf geen verdeler voor dit *** landje te vinden, alhoewel ik dit graag had willen horen, maar dan wel hier thuis )

Comment

Een zielig mannetje, is iemand die anoniem (Gert1971) een niet anoniem persoon vernedert. Ik heb niets te verbergen en probeer hier mensen onder mijn eigen naam
                                te helpen. Je tekst van daarboven, die je uitblaft, getuigt van niet veel professionaliteit
                                en liefde voor het geluid op zich, maar eerder kan ik het definiëren als puur materieel snobisme/fetisjisme.
                                Eén ding heb ik hier geleerd: met een audiofiel valt niet te discussiëren, zijn materiaal is het beste en kan niet verbeterd worden.

Als laatste en daar ging de TS zijn vraag over:

Als jij met een blindtest 3 versterkers van MARANTZ, YAMAHA, CAMBRIDGE kunt aanduiden aan de hand van het geluid dan ben je goed bezig. En dit verschillende malen.
                                ... Je zal niet slagen in de test! ... zelfs een A/B test met een Behringer er voor gezet.

Velen durven deze confrontatie niet aangaan!
                                mijn materiaal is totaal niet het beste,dat heb ik nergens beweert, in tegenstelling tot u.
                                verre van, maar ik wil er voor het ogenblik niet meer geld aan uitgeven.
                                en ja ik heb al een aantal maal een blind test gedaan en daar kan ik wel degelijk het verschil tussen versterkers aanduiden.
                                en daarvoor moet ik er geen rommel equalizer tussen zetten.
                                ik heb het ook door dat jij niet voor rede vatbaar ben,jij moet en zal een equalizer in elke installatie duwen omdat die in jou straatje past (en omdat je gehoor die gewoon is)
                                en ik ben niet anoniem, zoals je kan lezen ,is nog altijd Gert mijn naam.
                                jij wilt je gelijk halen en als men je standpunten weerlegt ,dit door verschillende personen, blijf je koppig verder doen.
                                jij zit te beweren dat ik niets van audio af ken terwijl je er blijkbaar zelf nul de botten van af kent.
                                heel goed bezig.

terug on topic
                                de topic starter vroeg dus achter een degelijke versterker Zonder rommel equalizer ertussen
                                mijn voorkeur gaat naar marantz van de twee merken die hij voorop stelt.
                                dat merk ken ik vrij goed van oa op beurzen en een paar maal dat ik er eentje hier thuis staan hebt gehad voor het testen.

Comment

Working...
                                X