Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aldi pc-schermen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: aldi pc-schermen

    Oorspronkelijk geplaatst door jesse2314 Bekijk bericht
    wow perfect scherm
    op basis van?????
    nikon stuff

    Comment


    • #17
      Re: aldi pc-schermen

      Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
      Ik heb een Medionscherm gekocht een jaar geleden en na een 2tal weken werkten de ingebouwde luidsprekers al niet meer.
      Ik heb dan maar mijn oude speakers terug aangesloten.
      Achteraf gezien had ik gewoon terug naar den Aldi moeten gaan met mijn klacht. Eigen fout ! Maar ik ken daar de manier van handelen : alles opsturen in originele verpakking en dan maar hopen dat je na "een tijdje" het, of een ander, scherm terug ontvangt.
      Mijn Aldi LCD tv (die ik ook als monitor gebruik) had problemen met de voeding. Taxipost is de doos komen ophalen, en de eerste twee keer was het toestel binnen de 7 werkdagen hersteld terug (transport inbegrepen). De derde keer hebben ze me gebeld of ze een nieuw toestel mochten opsturen. Ik heb toen het nieuwste model met dezelfde diagonaal gekregen.

      Ook mijn ouders (87 en 85 jaar) hadden problemen met een microwave van de Aldi. Na een paar keer hadden ze de oven ingepakt en op zolder gezet (dachten dat ze er niet konden mee werken). Ik heb hem dan eens van de zolder gehaald en getest, en er was inderdaad iets mis mee. Toen was dat ding bijna 3 jaar oud, ophaaldienst verwittigd, zijn de oven komen ophalen en een ongeveer een maand nadien stond er ook een gloednieuw model te blinken.

      Dus al bij al gaat het heel wat vlotter dan een error 99

      En tussen haakskes willyB, als ik het goed voorheb is uw monitor dus nog in waarborg (3 jaar). Misschien krijg je ook wel een nieuwe geleverd, maar als je het niet aan hun technische dienst laat weten, dan zal jij het ook nooit te weten komen natuurlijk.
      Groetjes van tozumi

      Bezoek hier mijn webstek

      Comment


      • #18
        Re: aldi pc-schermen

        Oorspronkelijk geplaatst door jesse2314 Bekijk bericht
        wel een hele rare hobbie
        Heb jij een betere?
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #19
          Re: aldi pc-schermen

          Oorspronkelijk geplaatst door tozumi Bekijk bericht

          En tussen haakskes willyB, als ik het goed voorheb is uw monitor dus nog in waarborg (3 jaar). Misschien krijg je ook wel een nieuwe geleverd, maar als je het niet aan hun technische dienst laat weten, dan zal jij het ook nooit te weten komen natuurlijk.
          Het probleem is dat ik dan zonder pc-scherm zit. Toen ik dit Medionscherm kocht heb ik mijn ander scherm direkt naar het containerpark gebracht.
          Wanneer ik iets koop ga ik ervanuit dat het alles doet waarvoor het gekocht is, dus hier beeld én klank.
          Maar ik geef toe : een volgende keer ga ik wat slimmer proberen te zijn.

          Comment


          • #20
            Re: aldi pc-schermen

            Spijtig alvast voor je topic ice.
            na de eerste post wist ik al hoe laat het was,
            nuja niet zo erg, wss koop ik geen scherm. we zien woensdag wel.

            toch bedankt
            rubn
            http://www.eyeflash.wordpress.com
            www.facebook.com/eyeflashphotography

            Comment


            • #21
              Re: aldi pc-schermen

              Ik heb toch wel duidelijke info gegeven, of wat wou je dat ik schreef (kopen die handel?).
              www.fotofolio.be

              Comment


              • #22
                Re: aldi pc-schermen

                Ik heb toch wel duidelijke info gegeven, of wat wou je dat ik schreef (kopen die handel?).
                tuurlijk!, ik heb mij wss verkeerd uitgedrukt. Ik zocht eerder bevestiging dat ik bij andere merken evenveel of zelfs meer zou krijgen voor dezelfde prijs.

                Bij deze dus, no hard feelings...

                rubn
                http://www.eyeflash.wordpress.com
                www.facebook.com/eyeflashphotography

                Comment

                Working...
                X