Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wou gewoon mijn buitengewone tevredenheid delen van mijn beste aankoop ( buiten m'n 5DmkII ) van de laatste 25 jaren !! Een nieuwe iMac !!! woooow, mocht ik het geweten hebben na meer dan 25 jaren ge***** (sorry voor de taal) met allerhande peecee's !!!
Nikon F100 - Nikkor 28-70mm f/2.8 - oly mju II 35mm 2,8 - Olympus zoom 140
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Wou gewoon mijn buitengewone tevredenheid delen van mijn beste aankoop ( buiten m'n 5DmkII ) van de laatste 25 jaren !! Een nieuwe iMac !!! woooow, mocht ik het geweten hebben na meer dan 25 jaren ge***** (sorry voor de taal) met allerhande peecee's !!!
uh ik heb wel eens een mac gehad maar die heb ik nooit verkocht maar weggegooit
ik had die mac weggegoot omdat hij te oud was en kapot was.
plus ik gebruik windows 7 en ubuntu 9.10 naast mekaar
dus je kunt zeggen dat ik 2 werelden gebruik.
uh ik heb wel eens een mac gehad maar die heb ik nooit verkocht maar weggegooit
ik had die mac weggegoot omdat hij te oud was en kapot was.
plus ik gebruik windows 7 en ubuntu 9.10 naast mekaar
dus je kunt zeggen dat ik 2 werelden gebruik.
Met een Mac kan je zelfs taalfouten verbeteren en leestekens plaatsen.
Het is mij niet echt duidelijk of je dit met Windows ook kan.
Met een Mac kan je zelfs taalfouten verbeteren en leestekens plaatsen.
Het is mij niet echt duidelijk of je dit met Windows ook kan.
Vantje, ik weet niet hoe jij denkt, maar dit is toch wel een cynische
opmerking. Precies een slag onder de gordel; alhoewel, die "dt" regel werd er vroeger
ingehamerd en is toch zo moeilijk niet.
Als men reeds op tv en radio spreekt van: "THE BIG ASK"; je weet wel, die ecologische
sensibiliserende campagne. Weeral een taalblunder van jewelste!!!!
ASK is een werkwoord ( to ask ) en geen zelfstandig naamwoord.
Het moet dus zijn: THE BIG QUESTION
Ik weet niet of ze mac of pc gebruiken op de VRT....
Comment