Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Software-driver-logitech

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Software-driver-logitech

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Ik snap alleen je post #10 niet, hoe kwam je er dan bij dat het een medion is mits je in #7 het merk vraagt en er geen antwoord kwam?
    Vroeg ik mij ook af.
    Een topic starten en verder met elkaar PM-en, voor mij niet gelaten hoor.
    Maar als je hoffelijk bent doe je dat binnen het topic en kom je achteraf niet afdraven dat het probleem opgelost is.
    Soms vind ik het wel allemaal verloren moeite en blijkt de zin om te helpen toch nutteloos te zijn geweest.
    Last edited by Red Falcon; 23 november 2009, 02:31.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Ik snap alleen je post #10 niet, hoe kwam je er dan bij dat het een medion is mits je in #7 het merk vraagt en er geen antwoord kwam?
      ik heb met vera via prive bericht gepraat, en info over die pc gevraagt zo heb ik haar probleem opgelost.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        Vroeg ik mij ook af.
        Een topic starten en verder met elkaar PM-en, voor mij niet gelaten hoor.
        Maar als je hoffelijk bent doe je dat binnen het topic en kom je achteraf niet afdraven dat het probleem opgelost is.
        Soms vind ik het wel allemaal verloren moeite en blijkt de zin om te helpen toch nutteloos te zijn geweest.
        idd, kreeg privémail van Jesse en khad de functie hier niet opgezet dat ik dadelijk de reacties zou zien, dus wist niet dat ik al zo snel hulp aangeboden kreeg op m'n vraag hier zelf.
        Maar ik apprecieër zeker jullie hulp, nu weet ik voor in het vervolg dat ik snel geholpen wordt. Waarvoor m'n dank hoor. Geen verloren moeite trouwens, want heb jullie opmerkingen opgeslaan, voor het geval het dat eens niet zou zijn.

Grtz
        Nikon D300+ Nikkor 18-200mm + Nikkor 70-300mm + Sigma Nikon SB 600 + Nikkor 50mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sancho- Bekijk bericht
          Je hebt de toch aansluiting in het juiste gaatje gestoken?

Voor luidsprekers is dit meestal groen.

edit: blij dat het gelukt is
          ja hoor...khad niets uitgetrokken.....ma blijkbaar stond er nog een oudere drive op m'n recover partitie...waardoor ik geen geluid kreeg. Natuurlijk in paniek omdat ik dacht dat het aan die software lag wat ik kwijt ben. Maja, daardoor ook niet gedacht om op de site zelf te gaan zien en zo dus die tip gekregen en het daar afgehaald, geïnstalleerd en dan zag ik zelf dat ik iets moest veranderen van luidsprekers in m'n systeem...khad er nu dus 2staan ma de oude werkte dus niet als ik daarop geluid teste en nu bij deze nieuwe driver dus wel. Effe dom en te snel geweest.
          grtz
          Nikon D300+ Nikkor 18-200mm + Nikkor 70-300mm + Sigma Nikon SB 600 + Nikkor 50mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jesse2314 Bekijk bericht
            ik heb met vera via prive bericht gepraat, en info over die pc gevraagt zo heb ik haar probleem opgelost.
            WOW ... deontologie is ook al uw sterkste kant niet ... normale formum etikette veronderstelt "op een forum vragen = via het forum oplossen"
            Misschien toch maar eens RFC1855 in uw bestanden opnemen en lezen ?

Comment

Er is niets mis mee om iemand een PM te sturen maar je hebt de oplossing hier anders wel gezet ... het was maar een kleintje te beginnen met : Volgend op uw PM ...
              Nu lijkt het of wij hier een stuk ontbreken en het topic dus niet meer volledig is.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Er is niets mis mee om iemand een PM te sturen maar je hebt de oplossing hier anders wel gezet ... het was maar een kleintje te beginnen met : Volgend op uw PM ...
                Nu lijkt het of wij hier een stuk ontbreken en het topic dus niet meer volledig is.

kbegrijp jullie vraag....het enige wat Jesse me had doorgestuurd was hetgeen hier idd gezet was...."kheb de perfecte oplossing" en gevraagd welk merk pc. Meer niet...dus veel ontbreekt er niet, want kheb dadelijk hier komen zeggen dat het probleem via dit was opgelost en heb ik zo aan Jesse gemaild.

Ma kbegrijp dat het best frustrerend kan zijn op deze manier.
                Zo weet ik het ook voor een volgende keer....

Kheb nog steeds een probleem met de pc en kvraag me dus echt of dit dan weer komt.
                Miss heeft u hier ook een oplossing voor of Jesse.
                Het is dus een medion pc, vermoed nog geen half jaar of ong half jaar oud, maar m'n cs3 wil hier niet op werken. Op m'n HPlaptop wel, ma op deze pc wil die dus totaal niet...loopt iedere keer vast als ik photoshop wil openen!

grtz en alvast bedankt en m'n excuses

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vvm1 Bekijk bericht
                  kbegrijp jullie vraag....het enige wat Jesse me had doorgestuurd was hetgeen hier idd gezet was...."kheb de perfecte oplossing" en gevraagd welk merk pc. Meer niet...dus veel ontbreekt er niet, want kheb dadelijk hier komen zeggen dat het probleem via dit was opgelost en heb ik zo aan Jesse gemaild.

Ma kbegrijp dat het best frustrerend kan zijn op deze manier.
                  Zo weet ik het ook voor een volgende keer....

Kheb nog steeds een probleem met de pc en kvraag me dus echt of dit dan weer komt.
                  Het is dus een medion pc, vermoed nog geen half jaar of ong half jaar oud, maar m'n cs3 wil hier niet op werken. Op m'n HPlaptop wel, ma op deze pc wil die dus totaal niet...loopt iedere keer vast als ik photoshop wil openen!

hoezo je excuses je hebt toch niks verkeerds gedaan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vvm1 Bekijk bericht
                    En krijg je daar dan foutmeldingen bij of zo? Staan er nog andere programma's actief? Welk operating systeem? Al eens opnieuw geïnstalleerd of zo?
                    Die zijn inderdaad niet echt nodig.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

En krijg je daar dan foutmeldingen bij of zo? Staan er nog andere programma's actief? Welk operating systeem? Al eens opnieuw geïnstalleerd of zo?

ja, pc is dus geformateerd(allez recovery)....dusja, alles was van de pc!
                      windows vista. amd pc.
                      ma op m'n laptop heb ik ook vista en doet die het wel.

Die zijn inderdaad niet echt nodig.
                      dank je

ja, pc is dus geformateerd(allez recovery)....dusja, alles was van de pc!
                      windows vista. amd pc.
                      ma op m'n laptop heb ik ook vista en doet die het wel.

Comment

hoezo je excuses je hebt toch niks verkeerds gedaan?
                        nuja, kstond er niet bij stil dat ik al zo snel reactie zou krijgen en dus is het ook m'n fout dat het voor hun opeens heel onduidelijk werd!

Comment

Working...
                        X