Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

T-shirt en korte broek?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: T-shirt en korte broek?

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Momenteel hier hevige onweersbuien....
    Yup, idd, hier dus ook...

Het weer was gisteren en vandaag gewoon TE mooi...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
      Liever last van muggen dan van koude voeten. Momenteel géén van beide hier in de Stille Kempen.
      ja maar ik heb beide, Corien heeft nachtdienst.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

anders wel een pittig nachtje geweest
        ik hoop dat ze tegen straks alles hebben opgeruimd, want ik ben verschillende keren wakker geworden van het lawaai van de wind en de regen. Koud is het niet, en hopelijk kan ik zondag gaan kajakken

rain is liquid sunshine, maar van die omgevallen bomen houd ik niet zo
        hoe meer f**k hoe meer vreugd

**=ol

Comment

Amai, gisterenavond rond 17u00 een fameus onweertje meegemaakt aan de controletoren van Zaventem ... het regende zo hard dat je de baan niet meer kon zien en bijzonder was dat de regen er zo goed als volledig horizontaal vloog door de hevige wind.
          Ik had wel compassie met een jogger dat erin zat, die liep via een veldweg naast de landingsbaan zo richting Erps-Kwerps ... ik zou niet in zijn plaats willen geweest zijn.
          Zo hard regenen heb ik nog niet vaak gezien in mijn leven, het was alsof een zee over u heen kwam.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

het zonnetje komt er net door hier en de wind is gaan liggen.
            straks maar met de laptop de tuin in.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Hier (in Vancouver, Canada) nog steeds regen,regen en nog eens regen en dat blijft zo nog doorgan tot donderdag. Gisteren was het droog in de namiddag en kwam de zon uit voor 2 minuten en dat was het. We hebben al 20 van de 23 dagen in november regen gehad...veel meer dan normaal. Ik begin er zo stilletjes aan genoeg van te krijgen! Tegen vrijdag eindelijk zonnig weer...als het tegen dan niet weer zal veranderen natuurlijk! Afwachten dus.

Groetjes,
              Ann

Comment

Hier is er op twee dagen voor twintig dagen regen gevallen ... da's niet veel beter hoor.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Hier is er op twee dagen voor twintig dagen regen gevallen ... da's niet veel beter hoor.
                  Amai ja, dat moet ook wel genoeg zijn dan! De gemiddelde neerslag voor Vancouver in de maand november is ongeveer 150mm...tot nu toe zitten we al aan de 250mm regen en de maand is nog niet om. Sommige dagen is het echt 2-3 dagen aan een stuk stortregen...zonder dan ook maar te stoppen. Tja, ze zeggen hier al eens "We don't tan, we rust" (we bruinen niet, maar roesten). Deze maand is het wel heel erg en heb zo nog maar weinig maanden meegemaakt tot nu toe.

Comment

Wat een REGEN dag gisteren!
                    Hopelijk is het vandaag toch iets minder regen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ann75 Bekijk bericht
                      Amai ja, dat moet ook wel genoeg zijn dan! De gemiddelde neerslag voor Vancouver in de maand november is ongeveer 150mm...tot nu toe zitten we al aan de 250mm regen en de maand is nog niet om. Sommige dagen is het echt 2-3 dagen aan een stuk stortregen...zonder dan ook maar te stoppen. Tja, ze zeggen hier al eens "We don't tan, we rust" (we bruinen niet, maar roesten). Deze maand is het wel heel erg en heb zo nog maar weinig maanden meegemaakt tot nu toe.
                      Dat is een mooie!

Mvg.
                      Robert
                      Mvg.
                      Robert
                      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Working...
                      X