Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mobiel internet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Mobiel internet

GroovBird:

Ik ben bij Mobile Vikings/BASE nog nooit zonder EDGE gevallen hoor, en lokaal is het 3G netwerk van BASE ook al op gang aan het komen. Die 100MB is er bij mij op een week door, en dan moet ik echt niet gek beginnen doen.
    15€ voor 1GB vind ik een faire prijs, hoewel die 1GB eerder een richtlijn is, en men bij Mobile Vikings eerder werk met een fair use policy. Geen zorgen dus als je over die GB over gaat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KriVa Bekijk bericht
      GroovBird:

Ik ben bij Mobile Vikings/BASE nog nooit zonder EDGE gevallen hoor, en lokaal is het 3G netwerk van BASE ook al op gang aan het komen. Die 100MB is er bij mij op een week door, en dan moet ik echt niet gek beginnen doen.
      15€ voor 1GB vind ik een faire prijs, hoewel die 1GB eerder een richtlijn is, en men bij Mobile Vikings eerder werk met een fair use policy. Geen zorgen dus als je over die GB over gaat.
      En als je naar het buitenland gaat?
      pixelpusher

Comment

Is dit niet een beetje tegenstrijdig???

Staat zo op de site ...

Gratis Mobiel Internet

1000 sms-jes gratis

Bellen aan 24 cent/min

Voor elke herlading van 15 EUR. Je moet niet binnen de maand herladen om van deze sms/data bundel te genieten; bij élke nieuwe herlading wordt je bundel vernieuwd.

Wat gebeurt er als mijn maand verstreken is en ik heb niet herladen?

Als je maand verstreken is en je hebt nog niet herladen, dan betaal je vanaf dan €0.10 per verzonden SMS en €2.50 per MB voor data. Resterende belwaarde blijft 6 maanden geldig en wordt op die manier overgedragen/opgeteld bij de volgende herlaadbeurt.
        Wat krijg ik voor mijn herlading van €15?

Voor een herlaadbeurt van €15, krijg je een maand lang 1000 gratis SMS’jes, geldig naar alle netwerken, en 1024 MB gratis data. Natuurlijk kan je de €15 gebruiken als belwaarde (€0.24/minuut, per begonnen minuut).
        Nikon stuff and more ...
        https://www.instagram.com/lm_pictures_77/

Comment

ik betaal bij JimMobile 5 euro per maand voor 500MB
          zonder abonnement, je kan zelf kiezen wanneer je die 500MB wil en daarna is die 30 dagen geldig.
          Simpel, goedkoop én gemakkelijk

en bij vrij intensief gebruik op mijn iPhone heb ik nog geen enkele maal boven die 500MB gezeten
          en die EDGE is zelfs genoeg om youtube filmpjes te bekijken (op iPhone hé, niet via tethering met laptop) dus ik heb die 3G niet nodig. Het snelheidsverschil met wifi is marginaal, tenzij je grote bestanden gaat downloaden, dan merk je het wel.
          Last edited by Matthias; 11 mei 2010, 15:27.
          5DmkIII en wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
            En als je naar het buitenland gaat?
            Dan neem ik daar een prepaid kaartje, en wel om twee redenen: in het buitenland moeten mensen mij niet bellen, daar bel ik zelf wanneer dat nodig is. Als ik echt internet nodig heb, en dat nergens een netwerk kan vinden, stap ik wel een internetcafé binnen.

Comment

@ Felpro : er is niets tegenstrijdig, gewoon maandelijks €15 opbellen en je blijft je gratis sms'en & data gans het jaar door (ik heb zelfs nog over want bel zelden).
              Als je niet herlaad na 30 dagen verbruik je gewoon de rest van je €15, vanaf dat je later herlaad (zelfs pakweg 2 maand later) opnieuw je onbeperkte sms'en en vrij surfen.

@ Dave/Groovbird : Nu staat er toch een 3G logo op mijn scherm ter info (zelfs Edge (2.5G was snel genoeg). Roaming heb ik niet nodig, zit nooit in het buitenland (en indien wel toch te ver om te roamen).

Gebaseerd op Base netwerk, dus geen HSDPA, noch UMTS, in feite geen 3G at all. Enkel GPRS, en soms EDGE. Ook geen mogelijkheid tot speciale roaming tarieven.

'k Heb het geprobeerd (toen het nog invite-only was), en voor mij niet, dank u.

Dave
              Last edited by CanonYouCan; 12 mei 2010, 19:12.

Comment

Is dit een tijdelijke actie??

Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
                zonder abonnement, je kan zelf kiezen wanneer je die 500MB wil en daarna is die 30 dagen geldig.

en bij vrij intensief gebruik op mijn iPhone heb ik nog geen enkele maal boven die 500MB gezeten
                en die EDGE is zelfs genoeg om youtube filmpjes te bekijken (op iPhone hé, niet via tethering met laptop) dus ik heb die 3G niet nodig. Het snelheidsverschil met wifi is marginaal, tenzij je grote bestanden gaat downloaden, dan merk je het wel.
                Nikon stuff and more ...

Comment

Is er een manier om te weten hoeveel datavolume je al vebruikt hebt?

alvast bedankt voor de info...

Nikon stuff and more ...

Comment

ik gebruik op de iPhone het programma Download meter hiervoor

dit programmaatje (van 1,5 euro ofzo iets) houdt perfect je verbruik bij (wifi en mobile data is gescheiden weergegeven) en heeft ontelbaar veel mogelijkheden

ik denk dat dit wel een permanente actie is, maar ben niet zeker
                    5DmkIII en wat glas

Comment

ik gebruik op de iPhone het programma Download meter hiervoor

dit programmaatje (van 1,5 euro ofzo iets) houdt perfect je verbruik bij (wifi en mobile data is gescheiden weergegeven) en heeft ontelbaar veel mogelijkheden

ik denk dat dit wel een permanente actie is, maar ben niet zeker
                      Die functionaliteit die je aanhaalt is nochtans ingebouwd hoor.
                      pixelpusher

Comment

Blackberry?
                        Zo'n BIS abo kost je 15€ voor 100MB.
                        100MB in het blackberry systeem is zo goed als onbeperkt.
                        Geen kat krijgt die 100MB per maand op .

Blackberry heeft zo zijn eigen systeem.
                        Comprimeert alles enorm zonder noemenswaardig kwaliteitsverlies

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stax Bekijk bericht
                          Blackberry?
                          Zo'n BIS abo kost je 15€ voor 100MB.
                          100MB in het blackberry systeem is zo goed als onbeperkt.
                          Geen kat krijgt die 100MB per maand op .

Blackberry heeft zo zijn eigen systeem.
                          Comprimeert alles enorm zonder noemenswaardig kwaliteitsverlies
                          Heeft BB onlangs zijn formule niet aangepast naar 500MB?
                          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Die functionaliteit die je aanhaalt is nochtans ingebouwd hoor.
                            ingebouwd in wat, de iPhone of de Jim Mobile diensten?
                            5DmkIII en wat glas

Comment

In de iPhone:

Ik denk dat Groovbird dit bedoelt.

> Instellingen > Algemeen > Gebruik
                              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

iPhone: Settings > General > Usage. Daar kan je je dataverbruik in 't oog houden.

Dave
                                pixelpusher

Comment

Working...
                                X