Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voetbal?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Voetbal?

    Oorspronkelijk geplaatst door Tyrr Bekijk bericht
    STVV-SL was anders ook mooi stapje dat ze daar plaseren
    alleen spijtig dat een hoofdref het moet bekopen omdat hij iets niet ziet. Ze staan er met 4 of 5 rond hé!
    Heb zelf lang genoeg "gefloten", je draait NOOIT je hoofd weg bij zulk een fase.
    Dus, wat die scheids zegt geloof ik er geen fluit van en was het dan wel zo, dan mag hij van mij de reserven van derde fluiten.

    Onlangs ook een zware technische fout gezien in een CL wedstrijd.
    Tijdens het spel komt er een tweede bal op het veld.
    De scheids ziet het maar maakt duidelijk met de arm om door te spelen.
    Dit moet natuurlijk ALTIJD scheidsrechterbal zijn waar de tweede bal in het veld kwam.
    Zulke dingen leer je als scheids vanaf de mininiemen.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #17
      Re: Voetbal?

      Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      Heb zelf lang genoeg "gefloten", je draait NOOIT je hoofd weg bij zulk een fase.
      Dus, wat die scheids zegt geloof ik er geen fluit van en was het dan wel zo, dan mag hij van mij de reserven van derde fluiten.

      Onlangs ook een zware technische fout gezien in een CL wedstrijd.
      Tijdens het spel komt er een tweede bal op het veld.
      De scheids ziet het maar maakt duidelijk met de arm om door te spelen.
      Dit moet natuurlijk ALTIJD scheidsrechterbal zijn waar de tweede bal in het veld kwam.
      Zulke dingen leer je als scheids vanaf de mininiemen.
      Bwoah...dan heb ik een andere leraar gehad.

      Je hebt nog altijd de "geest van de het spel he". Als die 2de bal absoluut niet in de weg ligt of kan liggen, dan kan er gerust doorgespeeld worden als je ziet dat er een ballenjongen of iemand die in de neutrale zone mag staan de bal op tijd aan het weg doen is.


      Wat die fouten betreft.. ik vind dat vooral de bond hier belachelijk reageert. Heb vandaag het artikel gelezen in Het Nieuwsblad.
      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

      Comment


      • #18
        Re: Voetbal?

        Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
        Bwoah...dan heb ik een andere leraar gehad.

        Je hebt nog altijd de "geest van de het spel he". Als die 2de bal absoluut niet in de weg ligt of kan liggen, dan kan er gerust doorgespeeld worden als je ziet dat er een ballenjongen of iemand die in de neutrale zone mag staan de bal op tijd aan het weg doen is.


        Wat die fouten betreft.. ik vind dat vooral de bond hier belachelijk reageert. Heb vandaag het artikel gelezen in Het Nieuwsblad.
        Dit is het reglement hé.
        Geen enkele controleur zal dat door de beugel laten.
        In bewuste fase die ik aanhaalde stopten er wel twee spelers omdat die bal op het veld kwam.
        Dus er was hier duidelijk sprake van spelbeinvloeding.
        Een goede scheids moet inderdaad "de geest van het spel" aanvoelen daarin heb je 100% gelijk.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment

        Working...
        X