Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Veel sterkte in deze moeilijke tijd/strijd. Dit laat mij nog maar eens beseffen hoe vaak we ons druk maken over onbelangrijke zaken en vergeten dat we een goudmijn in handen hebben als we gezond zijn. Ik wens je het allerbeste toe en verlang naar de dag dat we weer foto's van jou mogen bewonderen.
Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.
Heel veel sterkte en moed gewenst. Hodgkinlymfoom was een van de eerste kankers die genezen werden door bestraling en later bij de eerste die genezen werden door combinatie chemotherapie. De genezingsgraad is ongeveer 93%, waarmee het een van de best te genezen kankersoorten is.
Dus zeker de moed er in houden
Ook al ken ik je niet ... om je een hart onder de riem te steken : Hodgkin heeft meestal goede prognoses op genezing Een kennis van me werd een paar jaar terug gediagnosticeerd en is nu genezen verklaard.
Het zal niet makkelijk worden, de komende tijd, maar met dit voor ogen hoop ik dat je de moed zult vinden om je er doorheen te slaan !
Comment