Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wickmayer en Malisse 1 jaar geschorst

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Wickmayer en Malisse 1 jaar geschorst

Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk bericht
    De pH-waarde van deze thread is serieus onder 7 gedoken hoor. Zoveel verzuurde reacties.
    Inderdaad, ik heb me al enkele weken voorgenomen om niet meer te reageren in zulke draadjes (en het lukt me aardig ). Enkel dit:
    - wij Vlamingen zijn meester om onze mensen neer te sabelen als ze maar een mm boven ons uitsteken. Afgunst en nijd moet de belangrijkste hoofdzonde zijn van "de Vlaming".
    - graag beide verhalen aanhoren zit er ook niet in (Yanina in Sportweekend) zodat alles een beetje meer in perspectief gezien wordt over de zogenaamde whereabouts. Nee, neerhalen die dikke nek, die verwaande sporters, die ....
    - Hier ondertussen al gelezen dat zelfstandigen het moeilijk hebben met wetten en regelgeving (ik dus ook blijkbaar). Dit vraagt naar meer onderzoek want dit moet heel erg relevant zijn voor velen (zelfstandigen dienen ook om op te bashen toch )
    - iedereen boetes betaald maar sommigen het nog steeds onrechtvaardig vinden dat het precies met hem moet gebeuren. Voor anderen is het aanvaardbaar.
    - iedereen die sport slikt en spuit, zonder uitzondering.

Dat iedereen op 6 december een tennisracket mag ontvangen of een paar bokshandschoenen zou ik zeggen ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
      Inderdaad, ik heb me al enkele weken voorgenomen om niet meer te reageren in zulke draadjes (en het lukt me aardig ). Enkel dit:
      - wij Vlamingen zijn meester om onze mensen neer te sabelen als ze maar een mm boven ons uitsteken. Afgunst en nijd moet de belangrijkste hoofdzonde zijn van "de Vlaming".
      - graag beide verhalen aanhoren zit er ook niet in (Yanina in Sportweekend) zodat alles een beetje meer in perspectief gezien wordt over de zogenaamde whereabouts. Nee, neerhalen die dikke nek, die verwaande sporters, die ....
      - Hier ondertussen al gelezen dat zelfstandigen het moeilijk hebben met wetten en regelgeving (ik dus ook blijkbaar). Dit vraagt naar meer onderzoek want dit moet heel erg relevant zijn voor velen (zelfstandigen dienen ook om op te bashen toch )
      - iedereen boetes betaald maar sommigen het nog steeds onrechtvaardig vinden dat het precies met hem moet gebeuren. Voor anderen is het aanvaardbaar.
      - iedereen die sport slikt en spuit, zonder uitzondering.

Dat iedereen op 6 december een tennisracket mag ontvangen of een paar bokshandschoenen zou ik zeggen ...
      Ik ben het met je eens. Een kernachtige uitspraak die ik even leen van een mij onbekende of vergeten slimmerik : 'Wie werkt maakt fouten. Wie véél werkt maakt véél fouten. En sommige mensen maken inderdaad NOOIT fouten....

Comment

Zoals het gezegde : " Wie geen fouten maakt, maakt meestal niets " .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
          I
          Klopt 100%. Vandaag, ik denk in bijna alle kranten een interview met het controle organisme van de Vlaamse Overheid. Wie nu nog gelooft in de naïeve onschuld van beiden, is blind. Ook ondergetekende herziet zijn mening.

Je kan er ook niet onderuit dat je ofwel schuldig bent en dus gestraft wordt, of niet schuldig en niet gestraft wordt.

Het probleem, wat mijn gedacht is, is of het niet doorgeven van de whereabouts goed of kwaadwillig gebeurde. En is dit bewijsbaar!?

Mvg.
          Robert

Mvg.
          Robert
          Mvg.
          Robert
          Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 35a Bekijk bericht
            Komt-ie : http://forum.belgiumdigital.com/f59/en-kim-275297.html

Eigenlijk lag je al DAGENLANG in ademloze aanbidding aan de voeten van Clijsters te kwijlen en was je Björn Borgje maar een meenemertje.
            ---------------
            En dan durf je gisteren nog stellen : "Ik weet niet wat dat is, wat er in een supporter gebeurt als die een wedstrijd volgt
            of zijn idool iets ziet doen in een wedstrijd.
            Ik heb dat nooit gehad, niet in de muziek, de sport, filmsterren, BV's of noem maar op.
            (dwepen is het werkwoord ) "
            ---------------
            Je herinnert je maar wat je je wilt herinneren, niet ?
            O, ik herinner me de kwaliteit van al onze sporters.
            Als ik me niet vergis heb ik in gans mijn bestaan maar een paar sportwedstrijden
            gevolgd.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
              Het probleem, wat mijn gedacht is, is of het niet doorgeven van de whereabouts goed of kwaadwillig gebeurde. En is dit bewijsbaar!?

Mvg.
              Robert
              Sporza heeft toch e-mails getoond van Yanina.
              Maar dat ging zo snel dat ik niet alles kon lezen.

Gisteren was er ook dat telefonisch gesprek met die mens van TAS.
              Voor mij een bewijs dat de entourage van beide spelers toch ook niet
              goed op de hoogte zijn he.

De beroepsprocedure zou veel te duur zijn en té lang duren.
              En onze minister zou nu gaan "bijspringen".
              Over hoeveel ging het? 320 euro of zoiets?
              Ze kunnen zelfs opschorting van straf krijgen.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Sporza heeft toch e-mails getoond van Yanina.
                Maar dat ging zo snel dat ik niet alles kon lezen.

Gisteren was er ook dat telefonisch gesprek met die mens van TAS.
                Voor mij een bewijs dat de entourage van beide spelers toch ook niet
                goed op de hoogte zijn he.

De beroepsprocedure zou veel te duur zijn en té lang duren.
                En onze minister zou nu gaan "bijspringen".
                Over hoeveel ging het? 320 euro of zoiets?
                Ze kunnen zelfs opschorting van straf krijgen.
                Gingen die e-mails niet over het hoe? En niet het opgeven van waar ze zich bevond?

Dossierkosten zijn inderdaad 320 Eur, maar het Vlaams dossier moet volledig vertaald worden door een beëdigd juridisch vertaler en kost 50 Eur per blz. Dossier zou 100 blz hebben. Wat zegt de notaris alweer? "Er komt nog wat bij."

Mvg.
                Robert
                Mvg.
                Robert

Comment

Gingen die e-mails niet over het hoe? En niet het opgeven van waar ze zich bevond?

Dossierkosten zijn inderdaad 320 Eur, maar het Vlaams dossier moet volledig vertaald worden door een beëdigd juridisch vertaler en kost 50 Eur per blz. Dossier zou 100 blz hebben. Wat zegt de notaris alweer? "Er komt nog wat bij."

Mvg.
                  Robert
                  Mogelijk Robert maar ik wil je best wel geloven.
                  Ah ja, die vertaling, wist ik niet.

En de beenhouwer vraagt: "Mag het iets meer zijn"
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 35a Bekijk bericht
                    Waar een foutje vroeger een foutje was wordt het nu veel eerder waargenomen omdat er zowat overal flitspalen staan en wordt je foutje een fikse boete.
                    ---------------
                    Je bent (prof)voetballer. Bestaat de kans dat je een zware kwetsuur VEROORZAAKT ? a. nee / b. ja.
                    ---------------
                    Ik hou niet van die uitspraken van "mij overkomt dat niet want..." Wie een halve grein verstand heeft weet dat àlles mogelijk is in dit leven. Never say never...
                    Ten eerste ontbreekt er een vraag of twee in je lijstje.
                    ---------------
                    Ze kondigen vandaag een algemene snelheidscontrole aan in het land met zware boetes voor wie betrapt wordt, de kans is groot dat ze u dan tegen 200km/u gaan flitsen. a) ja / b) neen.
                    ---------------
                    Je bent topsporter en je moet de whereabouts invullen met risico dat je geschorst wordt na drie keer. Je bent al twee keer betrapt en je laat het een derde keer gebeuren. a) ja / b) neen.
                    ---------------
                    Zoals je zelf zegt kan iedereen een foutje overkomen maar als je al twee keer betrapt bent op korte tijd en je verwittigd bent dat het fout gaat lopen, dan doe je dit toch geen derde keer?
                    Er is toch een groot verschil tussen één keer per toeval een foutje maken en drie keer op rij? Die boete aan de flitspaal krijg je al van de eerste overtreding, die schorsing voor de whereabouts kreeg die pas na de derde keer!
                    Wie krijgt er altijd twee verwittigingen alvorens ingegrepen wordt? Ik vind dit regeltje al redelijk soepel.
                    En verder hoef ik van u geen les lezen hoor, ik weet tenminste al dat ik daarvoor eerst mijn ogen moet openen.
                    Verder is het ieders recht een andere mening te hebben, maar hou het a.u.b. allen wat beleefd!
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      Ten eerste ontbreekt er een vraag of twee in je lijstje.
                      ---------------
                      Ze kondigen vandaag een algemene snelheidscontrole aan in het land met zware boetes voor wie betrapt wordt, de kans is groot dat ze u dan tegen 200km/u gaan flitsen. a) ja / b) neen.
                      ---------------
                      Je bent topsporter en je moet de whereabouts invullen met risico dat je geschorst wordt na drie keer. Je bent al twee keer betrapt en je laat het een derde keer gebeuren. a) ja / b) neen.
                      ---------------
                      Zoals je zelf zegt kan iedereen een foutje overkomen maar als je al twee keer betrapt bent op korte tijd en je verwittigd bent dat het fout gaat lopen, dan doe je dit toch geen derde keer?
                      Er is toch een groot verschil tussen één keer per toeval een foutje maken en drie keer op rij? Die boete aan de flitspaal krijg je al van de eerste overtreding, die schorsing voor de whereabouts kreeg die pas na de derde keer!
                      Wie krijgt er altijd twee verwittigingen alvorens ingegrepen wordt? Ik vind dit regeltje al redelijk soepel.
                      En verder hoef ik van u geen les lezen hoor, ik weet tenminste al dat ik daarvoor eerst mijn ogen moet openen.
                      Verder is het ieders recht een andere mening te hebben, maar hou het a.u.b. allen wat beleefd!
                      Malisse heeft zelfs een dopingcontrole gemist.

En als het dan toch gaat over die onredelijke straf...
                      Als alles goed gaat hoor je niemand klagen
                      Ook al zou die HELE wetgeving (al jaren) op niks trekken.

Hoe lang bestaat die "onredelijke" wetgeving?
                      Waarom wordt er gereageerd als het te laat is?
                      En bovendien lijkt het nu een grove fout te zijn van Bert Anciaux

TAS heeft gisteren een paar zaken duidelijk gemaakt.
                      Blijkbaar wist dit niemand, niemand wist van die oplossingen.
                      Dat heet ik dus dom en nonchalant.

Het kan nu best zijn dat die sporters in een andere wereld leven.
                      Voorzichtig uitgedrukt zou ik het overmoed kunnen heten.

Overmoed????
                      "Toen we om een reactie vroegen was een welgemikte fuck off
                      van haar vader het enige antwoord, waarna hij een van de karretjes vol
                      bagage liet staan en zich samen met zijn dochter uit de voeten maakt."
                      Last edited by theokus; 10 november 2009, 14:41.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Het was niet de bedoeling dat dit topic zou vergaan in een soort de pot verwijt de ketel en al wat ge zegt zijt ge zelf...

Ik had gezegd niet meer te antwoorden maar ik kan het niet laten, dus nog even dit:

Er wordt hier veel gezegd dat 'als ik drie maal een fout maak op mijn werk dan wordt ik ook ontslagen'. Wel, moest in dit geval de Vlaamse overheid de sporters betalen, dan zou ik jullie kunnen volgen. Maar in casu zijn ze niet de werkgever hé.

Een dopingcontrole missen wil zeggen dat je niet thuis was op het uur dat je gezegd had thuis te zijn, niets meer, niets minder.

Er wordt ook veel aangehaald hoe veel geld die mannen wel niet verdienen, wel ik zou niet graag wisselen met Malisse de laatste twee jaar, en er zullen er hier zo veel zijn.

De sporters werden inderdaad verwittigd, aangetekend, nooit ontvangen want ze zijn in het buitenland, en dit is perfect bewijsbaar.

Mijn conclusie: De Vlaamse overheid heeft de strengste regelgeving van heel de wereld gemaakt en past ze rigoureus toe. Daarnaast houdt ze in deze vast aan archaïsche werkwijzen. Arm Vlaanderen, het is bijna een pleidooi voor een gesensibiliseerd België...

@Mods
                        Ja, het is nu zéker vervallen in een maatschappij kritisch topic, dus als u wil, slotje.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Moa Bekijk bericht
                          Er wordt hier veel gezegd dat 'als ik drie maal een fout maak op mijn werk dan wordt ik ook ontslagen'. Wel, moest in dit geval de Vlaamse overheid de sporters betalen, dan zou ik jullie kunnen volgen. Maar in casu zijn ze niet de werkgever hé.
                          Klopt, maar als iemand met de wagen rijdt en een drugs- of alcoholcontrole weigert, dan is die ook zijn rijbewijs kwijt. De werkgever zal die 9/10 ook onslaan (indien hij voor zijn werk moet rondrijden) als die te weten komt waarom die geen rijbewijs meer heeft en dan kan die ook niet gaan doppen ... m.a.w. ook al is de staat geen werkgever, de staat zorgt er wel voor dat je "definitief" bij dat bedrijf geen werk meer hebt en niet kan gaan doppen.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

Comment

Mogelijk Robert maar ik wil je best wel geloven.
                            Ah ja, die vertaling, wist ik niet.

En de beenhouwer vraagt: "Mag het iets meer zijn"
                            Stond in het Belang.

Bij de beenhouwer mag het, bij de notaris moet het.

Mvg.
                            Robert
                            Mvg.
                            Robert

Comment

Stond in het Belang.

Bij de beenhouwer mag het, bij de notaris moet het.

Mvg.
                              Robert
                              OK Robert.

Wat zou het papier kosten bij de beenhouwer?
                              Mijn vader had het er nog dikwijls over destijds
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

OK Robert.

Wat zou het papier kosten bij de beenhouwer?
                                Mijn vader had het er nog dikwijls over destijds
                                Dat is een variabele prijs. Hangt namelijk af van de prijs van het vlees.

Mvg.
                                Robert
                                Mvg.
                                Robert

Comment

Working...
                                X