Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beste 40 inch tv

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Beste 40 inch tv

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Maar als je ze vergelijkt met hun laatste plasma's merk je nog steeds een verschil.
    Samsung is mooi van design ... tot er iets aan gebeurt en je support moet hebben.
    Dan koop je toch een nieuwe ( een 60 inch hé , want de gebuur heeft een 50 inch )
    , wie laat nu nog zijn tv vermaken

alle gekheid op een stickie , ik heb ook een samsung ,
    die heeft al verbouwingen meegemaakt ( stof dus )
    en heeft me nog niet in de steek gelaten
    ( verdorie , hoelang moet ik nu nog wachten om een nieuwe te kopen , het zal zeker terug een samsung worden )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johny Bekijk bericht
      Dan koop je toch een nieuwe
      , wie laat nu nog zijn tv vermaken
      Als je vandaag 3600€ geeft voor een LED-tv (ja er zijn er aan die prijs bij Samsung) en die is binnen 2 of 3 jaar defect, dan ga je die toch niet willen weggooien?
      Ah ja ... jij was bij dat crapuul dat dit zo kon krijgen hé (je snapt het wel).

alle gekheid op een stickie , ik heb ook een samsung ,
      die heeft al verbouwingen meegemaakt ( stof dus )
      en heeft me nog niet in de steek gelaten
      Niemand beweert dat een Samsung ook stuk zal gaan, men spreekt allen voor in het geval dat ...
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

3600 euro
        pfff Dat verkrijg ik ook niet zomaar hoor , daar moet ik zeker een dag of 10 voor werken ,
        of het is dat ze van den boot of uit den kamion vallen hé

Comment

Verseg slaat hier de spijker op de kop... Laat je samsung tv niet stuk gaan, dan heb je vaak echt een probleem...

Trouwens als je zonodig toch die LED tv van Samsung wil, koop dan niet de 7000 serie, maar de 6000... dat is namelijk exact dezelfde, alleen moet je in een speciaal menu ff de functies aanzetten die de 7000 standaard aan heeft staan !

Om in dat menu te komen gebruik je google ff.... hihi

Maar geen Samsung die net zo'n goed beeld heeft dan een Plasma tv van Panasonic hoor.. Geloof me, ik heb ervaring, we hebben ongeveer 70 verschillende schermen in onze winkel staan !

Trouwens de nieuwe Philips modellen van de 9000 serie hebben ook een geweldig beeld... vooral bij panning shots ed ! geweldig vloeiend.....
          Veel merken adverteren met vloeiend beeld, maar philips hééft vloeiend beeld !

@VerSeg
          Dat er na een paar jaar geen onderdelen meer zijn voor reparatie komt helaas steeds meer voor.
          Consumenten verwachten steeds goedkopere producten zodat het financieel niet meer te doen is veel onderdelen te maken...
          De meeste merken produceren een aantal onderdelen, en op = op ! heel vervelend vaak !
          En het vervelende is dat wij als winkeliers dat mogen gaan proberen uit te leggen aan onze klanten !
          Last edited by mauske; 16 november 2009, 21:56.
          Canon 60D / Sigma ex 150mm 2.8 macro / Canon 28-105 F4 / Bigma 50-500 / Lowepro Minitrekker /

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mauske Bekijk bericht
            @VerSeg
            Dat er na een paar jaar geen onderdelen meer zijn voor reparatie komt helaas steeds meer voor.
            Consumenten verwachten steeds goedkopere producten zodat het financieel niet meer te doen is veel onderdelen te maken...
            De meeste merken produceren een aantal onderdelen, en op = op ! heel vervelend vaak !
            En het vervelende is dat wij als winkeliers dat mogen gaan proberen uit te leggen aan onze klanten !
            Dit komt inderdaad overal voor en ook bij de betere merken maar, niet alleen Samsung.
            • Wasmachine na 6 jaar, wegens geen kleine onderdelen meer ... onherstelbaar.
            • Microgolfoven na 7 jaar, geen stukje meer ter waarde van 1,20€ ... onherstelbaar.
            • TV plasma van 3500€, na drie jaar zegt dealer dat hij beter niet stuk kan gaan want geen duurdere stukken meer ... onherstelbaar.
            • PC-scherm na anderhalf jaar, geen stukken meer ... onherstelbaar.
            • Na 3 jaar Daikin airco van 8900€ willen uitbreiden met extra binnenmodule, onmogelijk wegens geen stukken meer.
            • Verwarming, geen specifieke stukken meer verkrijgbaar in België ... onherstelbaar.
            • Alarmsysteem heeft een stom slecht printje, geen stukken meer ... onherstelbaar.
            • Laserprinter 6 jaar oud, geen cartridges meer verkrijgbaar ... onbruikbaar.
            • Siemens draadloze telefoon set, wordt niet hersteld wegens dure werkuren ... onherstelbaar.
            • Canon fototoestel 2 jaar oud, te dure werkuren ... onherstelbaar.

Maar dan heb je een Miele wasmachine van 17 jaar oud en dan komt Miele serieus af met "Geen probleem, alle stukken zijn nog vlot verkrijgbaar".

Ik kan best begrijpen dat een toestel van minder dan 100€ na bijvoorbeeld vijf jaar niet hersteld wordt maar toestellen die een paar honderd Euro kosten of zelfs een paar duizend Euro zouden toch nog na drie jaar hersteld moeten kunnen worden?
            Zoiets van 685€ voor een wasmachine is toch meer dan 27.500BEF, een tv van 3500€ is toch ook meer dan 141.000BEF? Normaal moeten ze toch 10 jaar wisselstukken kunnen leveren na stopzetting van de productie?
            Ik heb er geen probleem mee dat na 3 jaar een tv niet meer hersteld kan worden wegens te dure werkuren of stukken maar dan mogen ze toch met een serieus voorstel afkomen om mits bijlage van een acceptabel bedrag een ander te kunnen kopen?
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Working...
            X